Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2009, 19:44
τι ενοεις εγκατασταση ???απλα συνδεσα την συσκευη στο usb(δεν υπαρχουν drivers για αυτην την συσκευη σε ubuntu)
αν εννοεισ πος εγκατεστησα το ubuntu , το μηχανημα ειχε windows εβαλα το cd και εκανα boot τωρα εχει και τα 2 λειτουργικα
δεν μπορω να κανω ενημερωση γιατι ειμαι σε χωριο και εδω δεν εχουμε dsl γραμμες(παρεπιπτοντος δεν προκειτα να εχουμε ποτε,ψιφιακη ελλαδα σου λεει ο αλλος)οποτε μονο με αυτην την συσκευη μπορω να εχω προσβαση στο ιντερνετ
αν εννοεισ πος εγκατεστησα το ubuntu , το μηχανημα ειχε windows εβαλα το cd και εκανα boot τωρα εχει και τα 2 λειτουργικα
δεν μπορω να κανω ενημερωση γιατι ειμαι σε χωριο και εδω δεν εχουμε dsl γραμμες(παρεπιπτοντος δεν προκειτα να εχουμε ποτε,ψιφιακη ελλαδα σου λεει ο αλλος)οποτε μονο με αυτην την συσκευη μπορω να εχω προσβαση στο ιντερνετ