Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2009, 20:04
από cyberpython
Θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μας πει αν (και αν ναι με ποιό τρόπο) μπορούμε να πάρουμε το όνομα του τρέχοντος desktop environment (π.χ. Gnome, KDE, XFCE κλπ) μέσω γραμμής εντολών ή διαβάζοντας κάποιο αρχείο αρχείο ρυθμίσεων ή μεταβλητή του συστήματος.