Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2009, 20:04
Θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μας πει αν (και αν ναι με ποιό τρόπο) μπορούμε να πάρουμε το όνομα του τρέχοντος desktop environment (π.χ. Gnome, KDE, XFCE κλπ) μέσω γραμμής εντολών ή διαβάζοντας κάποιο αρχείο αρχείο ρυθμίσεων ή μεταβλητή του συστήματος.