Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2009, 00:17
από cyberpython
Gourgi είσαι θεός!!!
Δε μπορώ να το δοκιμάσω αυτή τη στιγμή, αλλά αν δουλέψει είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα εδώ και μέρες!
Και όχι μόνο αυτό, αλλά μου έδωσες και τρόπο να βρω το όνομα του icon theme με desktop agnostic τρόπο (που ήταν και ο λόγος που ήθελα να μπορώ να βρω ποιό περιβάλλον εργασίας χρησιμοποιείται)!
Χίλια ευχαριστώ (μόλις το δοκιμάσω θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα).