Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2010, 02:29
ένα ένα. Καταρχήν διάβασε τον οδηγο προς νεοεισερχομένους για να γνωρίζουμε το υλικό σου και τις γνώσεις σου για να σε βοηθάμε πιο έυκολα. Το λινκ είναι στην υπογραφή μου.
Για την εντολή που σου έδωσε ο vagrale δεν είναι
ΕDIT έγραψα οτι έγραψα αλλά μόλις παρατήρησα το εξης. Στο ποστ του geo13_gr φαίνεται αντι για ~ σκέτη παύλα ενώ στο quote φαίνεται κανονικά ~ . Τι μπορεί να γίνεται???
ΕDIT2 και στο δικό μου ποστ το ίδιο. Αν το γράψω με το χέρι φαίνεται σα σκέτη παύλα.
Επίσης για το εικονίδιο του ήχου που λες οτι λείπει κάνε δεξί κλικ στην μπαρα και πάτα προσθήκη indicator applet και δεν αν το εμφανίζει πάλι
Για την εντολή που σου έδωσε ο vagrale δεν είναι
αλλάgeo13_gr έγραψε:mv ~/.Skype ~/.Skype_old
πρόσεξε τη διαφορά δεν έχει παύλα έχει το κουμπάκι που είναι πάνω απο το πλήτρο tab πατώντας και το shift. Καντο copy paste αν δεν το βρίσκεις.vagrale13 έγραψε:mv ~/.Skype ~/.Skype_old
ΕDIT έγραψα οτι έγραψα αλλά μόλις παρατήρησα το εξης. Στο ποστ του geo13_gr φαίνεται αντι για ~ σκέτη παύλα ενώ στο quote φαίνεται κανονικά ~ . Τι μπορεί να γίνεται???
ΕDIT2 και στο δικό μου ποστ το ίδιο. Αν το γράψω με το χέρι φαίνεται σα σκέτη παύλα.
Επίσης για το εικονίδιο του ήχου που λες οτι λείπει κάνε δεξί κλικ στην μπαρα και πάτα προσθήκη indicator applet και δεν αν το εμφανίζει πάλι