Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό ugggf » 26 Νοέμ 2009, 10:59

Όπως βλέπετε και στην υπογραφή ;) , εδώ και μερικές μέρες το νέο συστηματάκι τρέχει χωρίς κανένα πρόβλημα (και τρέχω και εγώ πίσω του...). Δεν ιδρώνει πουθενά και ιδίως στην επεξεργασία εικόνας και αρχείων RAW σε σχέση με τον παλιό η διαφορά είναι τεράστια!

Συνολικά η αναβάθμιση (που τελικά κατέληξε σε στήσιμο νέου PC) ήταν:

CPU: Phenom II 955 > 154€
M/B: Gigabyte GA-MA790XT-UD4P > 99€
RAM: Kingston 2 x KVR1333D3N9/2G > 88€
PSU: Thermaltake Toughpower 700W > 100€
Case: NOX NX-1 > 35€VGA: Asus EN9600GT SILENT > 81€
HDD 1: Western Digital WD2500AAKS > 36€
HDD 2: Western Digital WD7500AADS > 60€
DVD-RW: LG GH22LS50 > 23€
Διάφορα > ~9€

Σύνολο: 650€

Ευχαριστώ και πάλι όλους σας για τη βοήθεια!
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό desktop ⇛ Ubuntu 10.04 (64bit)
Λειτουργικό netbook ⇛ Ubuntu 10.04 Netbook Edition
Προδιαγραφές desktop ⇛ CPU: AMD Phenom II X4 955 3.20GHz │ M/B: Gigabyte GA-MA790XT-UD4P │ RAM: 4.0 GB │ VGA: GeForce 9600 GT │ Monitor: EIZO L768 19" (1280x1024 pixels)
Προδιαγραφές netbook ⇛ ASUS EeePC 1005HA │ CPU: Intel Atom N270 │ RAM: 1GB │ HDD: 160GB
Άβαταρ μέλους
ugggf
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2009, 02:43
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό ftso » 26 Νοέμ 2009, 14:47

Με γεια σου και ζόρισε το άφοβα...δύσκολα θα το φτάσεις στα όριά του :thumbup:
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό headless » 26 Νοέμ 2009, 14:51

Μια χαρά σε βρίσκω...μεγειά!
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 27 Νοέμ 2009, 08:03

@ugggf
Με γεια :thumbup: :)
Μια ερώτηση
τον επεξεργαστή AMD PHENOM II X4 955
πρέπει να προσέχεις κάτι ιδιαίτερο όταν τον περνάς στο socket στην μητρική?
Έχω ακούσει για τους amd ότι θέλουν ιδιαίτερη αντιμετώπιση αλλάζει κάτι από τον να το βάλεις προσεχτικά ?
Θέλει μήπως κάποια ειδική θερμοαγωγική κόλλα ή να μπεί με κάποιο ιδιαίτερο τρόπο?
Ευχαριστώ :P
Σημείωση :
Το ρωτάω γιατί με τις τιμές :crazy: που έχει η Intel με βλέπω :think: το επόμενο μηχάνημα που θα φτιάξω να έχει ΑΜD επεξεργαστή :thumbup:
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 27 Νοέμ 2009, 12:37

Κανονικά τον βάζεις και τον amd. Απλά παίζει να έχει ακόμα pinάκια από κάτω:

Εικόνα

οι intel από το socket 775 και μετά δεν έχουν:

Εικόνα
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 28 Νοέμ 2009, 03:17

@tolis_01
thanks :)
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 28 Νοέμ 2009, 13:01

Αυτό σημαίνει βέβαια πως ο amd με τα pinάκια θέλει λίγο παραπάνω προσοχή, έτσι;
Και η ρητή οδηγία, είναι πως: αν μπει στο socket θα κάτσει μόνος του. Δεν χρειάζεται να τον πιέσεις από πάνω, θα λυγίσεις τα πινάκια. Αν δεν μπαίνει πάει να πει ότι τον βάζεις ανάποδα ;)

Εγώ πάντως είχα σπάσει ένα pinάκι σε έναν amd sempron. Ο επεξεργαστής δουλεύει ακόμα, μόνο που αντί για πινάκι έχει..... ένα κομμάτι καρφίτσας :mrgreen:
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 28 Νοέμ 2009, 13:21

tolis_01 έγραψε:Αυτό σημαίνει βέβαια πως ο amd με τα pinάκια θέλει λίγο παραπάνω προσοχή, έτσι;
Και η ρητή οδηγία, είναι πως: αν μπει στο socket θα κάτσει μόνος του. Δεν χρειάζεται να τον πιέσεις από πάνω, θα λυγίσεις τα πινάκια. Αν δεν μπαίνει πάει να πει ότι τον βάζεις ανάποδα ;)

Εγώ πάντως είχα σπάσει ένα pinάκι σε έναν amd sempron. Ο επεξεργαστής δουλεύει ακόμα, μόνο που αντί για πινάκι έχει..... ένα κομμάτι καρφίτσας :mrgreen:

Μην το γελάς καθόλου τετοιου είδους πατέντες γλιτωνουν πολύ κοσμο απο εξτρα έξοδα...
Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό ugggf » 28 Νοέμ 2009, 20:01

Ισχύει αυτό με τα pinάκια. Πάντως μπήκε ανετότατα και ιδίως η ψύκτρα, δε με παίδεψε καθόλου. Θυμάμαι μια παλιά συναρμολόγηση με AMD που για να την κουμπώσω μου βγήκε η ψυχή (σπρώξιμο του άγκιστρου με κατσαβίδι και έτσι και μου έφευγε θα πήγαινα για καινούρια μητρική...) τώρα όμως όλα πολύ άνετα. Χρησιμοποίησα τη μαμίσια πάστα που υπήρχε πάνω στην (επίσης μαμίσια) ψύκτρα του. Από θόρυβο πάει γενικά καλά αν και δεν θα το έλεγες και αθόρυβο - πάντως δεν ενοχλεί... Μόνο που δεν βλέπει θερμοκρασίες και ταχύτητες ανεμιστήρα το lm-sensors για τους Phenom II για να τσεκάρω...

Από θέματα συμβατότητας δεν προέκυψε το παραμικρό ως τώρα ούτε στη μητρική ούτε στην VGA, οπότε συστήνονται ανεπιφύλακτα...
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό desktop ⇛ Ubuntu 10.04 (64bit)
Λειτουργικό netbook ⇛ Ubuntu 10.04 Netbook Edition
Προδιαγραφές desktop ⇛ CPU: AMD Phenom II X4 955 3.20GHz │ M/B: Gigabyte GA-MA790XT-UD4P │ RAM: 4.0 GB │ VGA: GeForce 9600 GT │ Monitor: EIZO L768 19" (1280x1024 pixels)
Προδιαγραφές netbook ⇛ ASUS EeePC 1005HA │ CPU: Intel Atom N270 │ RAM: 1GB │ HDD: 160GB
Άβαταρ μέλους
ugggf
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2009, 02:43
Εκτύπωση

Re: Αναβάθμιση (μάλλον σε AMD Phenom II)

Δημοσίευσηαπό sokoban4ever » 29 Νοέμ 2009, 05:18

@tolis_01
καρφίτσα :crazy: :bow:
μαγκαιβεριές ε :?: :P
ωραίος ;) :thumbup:
Θέλουμε και μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή και όσο θα ζούμε θα προσπαθούμε να την αποκτήσουμε ακόμα και αν πεθάνουμε προσπαθώντας, και αν κάποια στιγμή λιγίσουμε έχουμε το επίπεδο να πούμε κουράστηκα λίγο να ,να ξαποστάσουμε , ώστε να συνεχίσουμε πάλι δυνατοί ξανά.

Μήνυμα με αγάπη και αληλλεγγύη σε όλους τους ανθρώπους από όλους τους λαούς , ιδίως του Ελληνικού.
Άβαταρ μέλους
sokoban4ever
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2331
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 02:22
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Desktops & Laptops