αρχαριος...προβλημα με ubuntu10 και GNOME power managment

...hardware-drivers για desktops & laptops

Συντονιστής: adem1

αρχαριος...προβλημα με ubuntu10 και GNOME power managment

Δημοσίευσηαπό dourout » 06 Μάιος 2010, 17:55

το λοιπον...
καταρχήν ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθεια

(αμα γράφω κατι που δεν ισχυει μην φωνάζετε...νέος...αμα νομιζετε οτι δεν καλάει το topic βαλτε το όπου νομίζετε...νεος...)

το θέμα έχει ως εξής:
είπα να βάλω linux στο laptop μου...το εχω ξανακάνει στο παρελθόν αλλά σε μηχανάματα άλλων...

κατεβάζω το livecd το γράφω,όλα κομπλέ...ξεκινώ την εγκατάσταση,όλα καλά,και ξαναμπουτάρει...όλα μια χαρά...ρυθμίζω και το νετ και κατεβάζω προγραμματάκια,όλα καλά....περνάει η ώρα και τον κλέινω...το πρωί bootαρει όπως προβλέπονταν και επιλέγω να bootαρω από linux(εχω και vista επανω)...

εδω ξεκινά το πρόβλημα...με βγάζει να βάλω τον κωδικο,τον βάζω και δεν τον δέχεται με τίποτα.... :?: επίσης πάνω δεξιά μου έχει ένα <<παραθυράκι>> με θαυμαστικό που λέει ότι "οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις για την διαχείριση ενέργειας του GNOME δεν εχει εγκατασταθεί σωστα...να επικοινωνίσω με τον διαχειριστή..." όμορφα....
δεν κολώνω και ξανακάνω το ίδια...το ξανακάνω εγκατάσταση όλα καλά και τελικά φτάνω στο ίδιο σημείο... :cry: :cry:
πελαγώνω...ψάχνω στο νετ(απο vista) αλλά δεν βρήκα άκρη... :cry: :cry:
το ξαναβάζω αλλά τώρα από νετ με το wubi μεσα απο vista...μια απο τα ίδια...στο ίδιο σημείο χωρίς να δέχεται τον κωδκό και με το ίδιο μηνυμα... :evil: :evil:

αν κατάλαβα καλά από αυτά που διάβασα δεν το κλείνω σωστά...
εγω και τις 3 φορες τον έκλεισα από το <<κουμπάκι>> του linux αλλά ήθελε Alt+SysReq+"R E I S U B" σωστά?(πριν λίγο το βρήκα αυτό,άν είναι σωστό...)
τωρά τι κάνω? που έχω 3 επιλογές για bootαρισμα και τρέχουν μόνο τα vista? σώζεται τίποτα?είναι σωστά αυτά που λέω?
πως γίνεται να κάνω ένα βολεματάκι στο bootaρισμα να διαγράψω αυτά που δεν λειτουργούν?
αμα βαριεστε να είστε αναλυτικοί δώστε λέξεις <<κλειδιά<< μπάς και βρώ άκρη...και γενικά κάτι σκαμπάζω απο υπολογιστές απλά νέος στα linux...

το laptop ειναι fujitsu siemens amilo Li2727 με vista home premium 32bit και προσπαθώ να βάλω και ubuntu 10.4 i-386
ευχαριστώ και πάλι
dourout
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 06 Μάιος 2010, 17:05
Εκτύπωση

Re: αρχαριος...προβλημα με ubuntu10 και GNOME power managment

Δημοσίευσηαπό soto » 07 Μάιος 2010, 13:45

Φιλε καλως ηρθες
νομιζω να μετακινησεις το θεμα σου στην κατηγορια "λειτουργικο συστημα" να σε βοηθησει καποιος που μπορει.
Εγω το μονο που μπορω να σου πω να δοκιμασεις να ξαναδωσεις τον κωδικο σου μηπως εχεις κανει καποιο λαθος στην αρχικη του πληκτρολογηση.
Στην αρχικη εικονα που διαλεγεις λειτουργικο μπες με οποιοδηποτε kernel σε recovery mode. Διαλεξε rootshell θα σε βγαλει σε μαυρη κονσολα με κερσορα που αναβοσβηνει. Πληκτρολογησε :
Κώδικας: Επιλογή όλων
password username
οπου username θα βαλεις το ονομα που χρησιμοποιεις.
Δωσε το password σου (θα στο ζητησει 2 φορες) και μετα boot. Δοκιμασε οταν επανεκκινησει με το password που εδωσες να μπεις στο λειτουργικο.
Σιγουρεψου και για τη γλωσσα αν ειναι ελληνικα η αγγλικα.
Για τα αλλα που αναφερεις δεν ξερω να σου πω περισσοτερα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.04 σε Dell 1525 , Ubuntu 9.04 σε HP Compaq Mini 110c(μαθ) , Ubuntu 12.04 σε P4
Προδιαγραφές
⇛ DuoT5750│ 2 GB │Intel Mob. GM965/GL960 │ Broadcom BCM4312 │ │Intel 82801G │ TFT 15.4"
⇛ N270 │ 1 GB │ Intel Mobile 945GME │ Broadcom BCM4312 │ │Intel 82801G │ TFT 10.1"
⇛ P4 3.00 | 1 GB | ATI RV370 |RTL-8139 |Intel 82801FB
soto
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2009, 00:34
IRC: sotos313
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Desktops & Laptops