Έπεσε στα χέρια μου ένας πολύ παλιός υπολογιστής κι είπα ν'ανοιξω ένα θέμα, έτσι για να δω τις προτάσεις σας, τι μπορεί να γίνει.
Η αρχική σκέψη είναι να τον δώσω στον Πατέρα μου, να γράφει κάνα κείμενο, να παίζει καμιά πασιέντζα και να βλέπει κανα dvd.
Τώρα το Hardware του είναι:
Intel Celeron @ 766 MHz
32 MB NVIDIA GeForce2
2x128 MB RAM (266MHz)
Επίσης:
TEAC CDRW 52x
TEAC DVD reader
AOC Spectrum 7GLR 17"
HD Western Digital 60 GB
Κάρτα Ήχου & δικτύου δουλεύουν!
Δοκίμασα xubuntu, και είναι αρκετά βαρύ! Προσπάθησα να δοκιμάσω lubuntu, αλλά κάποια βλακεία έκανα στην απεγκατάσταση του xfce και δεν αναγνώριζε τύπους αρχείων, ενώ είχα τις κατάλληλες εφαρμογές εγκατεστημένες (πχ δεν άνοιγε αρχεία jpg ενώ είχα το gpicview).
Τώρα δοκιμάζω debian-lxde. Αν σέρνεται πάλι λέω να δω για puppel...
Περιμένω προτάσεις σε Διανομή, Λογισμικό, Περιβάλλον εργασίας, Χρήση...






