YAGLB is up και πάλι:
http://yaglb.com




kigk έγραψε:Επειδη το Linux ειναι γενικοτερα απλο και προσιτο, ειπαμε να το αποδειξουμε αυτο μ' ενα νεο blog αφιερωμενο στο Fedora.![]()
Με τη συντομογραφια: YAGLFB.
Ακριβως στα πρωτυπα του YAGLB (που ειναι κατα 90% αφιερωμενο σε Ubuntu μα και deb διανομες).![]()
Το σλογκαν το γνωστο:
Because Linux is simple!
Because Linux is beauty!
Δειτε το και ποιος ξερει? Ισως το Ubuntu σας, αποκτησει... συγκατοικο στο δισκο σας!!![]()
ΔΕΙΤΕ ΤΟ YET ANOTHER GREEK LINUX FEDORA BLOG !

Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:Άσχετο, αλλά τι δουλειά έχει ο beastie του FreeBSD στο λογότυπο ενός ιστολογίου για το Fedora;





jacksparrow7 έγραψε:Δεν έκλεισε αλλά συνενώθηκε με το OSARENA για την ενημέρωση για περισσότερες διανομές GNU/Linux.
