Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

...από το ubuntu, το linux, και το ελεύθερο λογισμικό / λογισμικό ανοιχτού κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ)

Συντονιστές: adem1, ubuderix

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό kigk » 01 Σεπ 2010, 19:51

YAGLB is up και πάλι:
http://yaglb.com
Άβαταρ μέλους
kigk
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 04 Φεβ 2009, 19:49
Τοποθεσία: Lepando (στα παγκακια!)
Εκτύπωση

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό kigk » 14 Σεπ 2010, 23:27

Επειδη το Linux ειναι γενικοτερα απλο και προσιτο, ειπαμε να το αποδειξουμε αυτο μ' ενα νεο blog αφιερωμενο στο Fedora. :clap:
Με τη συντομογραφια: YAGLFB.
Ακριβως στα πρωτυπα του YAGLB (που ειναι κατα 90% αφιερωμενο σε Ubuntu μα και deb διανομες). :oops:
Το σλογκαν το γνωστο:
Because Linux is simple!
Because Linux is beauty!

Δειτε το και ποιος ξερει? Ισως το Ubuntu σας, αποκτησει... συγκατοικο στο δισκο σας!! :thumbup:

ΔΕΙΤΕ ΤΟ YET ANOTHER GREEK LINUX FEDORA BLOG !
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kigk
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 04 Φεβ 2009, 19:49
Τοποθεσία: Lepando (στα παγκακια!)
Εκτύπωση

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Φιωτάκης » 15 Σεπ 2010, 01:33

Άσχετο, αλλά τι δουλειά έχει ο beastie του FreeBSD στο λογότυπο ενός ιστολογίου για το Fedora;
Πρόβλημα με τον Mozilla Firefox; Μαζί με την αναφορά του προβλήματος, δημοσιεύστε και τις πληροφορίες του about:support και του about:plugins μέσα σε code tag!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Φιωτάκης
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 11:49
Εκτύπωση

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό spyroskaftanis » 15 Σεπ 2010, 14:03

kigk έγραψε:Επειδη το Linux ειναι γενικοτερα απλο και προσιτο, ειπαμε να το αποδειξουμε αυτο μ' ενα νεο blog αφιερωμενο στο Fedora. :clap:
Με τη συντομογραφια: YAGLFB.
Ακριβως στα πρωτυπα του YAGLB (που ειναι κατα 90% αφιερωμενο σε Ubuntu μα και deb διανομες). :oops:
Το σλογκαν το γνωστο:
Because Linux is simple!
Because Linux is beauty!

Δειτε το και ποιος ξερει? Ισως το Ubuntu σας, αποκτησει... συγκατοικο στο δισκο σας!! :thumbup:

ΔΕΙΤΕ ΤΟ YET ANOTHER GREEK LINUX FEDORA BLOG !
Εικόνα


Πες πως έγινε!!!
Πολύ καλό blog!! Περιμένουμε περισσότερα κόλπα!!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: C/C++,Java, Bash, Android┃ Αγγλικά: Μέτρια (B2) | Γαλλικά: Λίγα (Β1)
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: |ext4| Fedora 20 σε multirama notbook
Προδιαγραφές ⇛ CPU- Intel(R) Core(TM) 2 Duo @ 2.00GHz│ RAM 2GB │Intel Corporation Mobile GM965/GL960|
my personal blog: http://skaftanis.blogspot.com
my fedora blog : http://fedora-gr.blogspot.com/
My New Project: http://showmeyourcode.co.nf/
CEID upatras 3rd year student.
Άβαταρ μέλους
spyroskaftanis
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 22:04
Τοποθεσία: Αργολίδα
Εκτύπωση

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό kigk » 15 Σεπ 2010, 20:59

Γιώργος Φιωτάκης έγραψε:Άσχετο, αλλά τι δουλειά έχει ο beastie του FreeBSD στο λογότυπο ενός ιστολογίου για το Fedora;

Φαντασου πως υποτιθεται οτι χθες πριν βγει το blog ελεγξαμε ολες τις λεπτομερεις!! :lol:
(επαιζε και ο Παναθηναικος εκεινη την ωρα, βλεπεις!)
Ναι αυτο ηταν ενα απο τα δοκιμαστικα logo οσο το στηναμε για ενα εχουμε εικονα καλυτερη για το look του
και τελικα ξεχαστηκε εκει!
Και να φανταστεις πως ειχαμε ετοιμα δυο χειροποιητα απο ενα φιλο (τον Thano, απο το Linux Format), πολυ ομορφα!
Αμφιβαλω αν δε μας το ελεγες εσυ η αλλοι φιλοι αν θα το παιρναμε εγκαιρα χαμπαρι!! :eh:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kigk
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 04 Φεβ 2009, 19:49
Τοποθεσία: Lepando (στα παγκακια!)
Εκτύπωση

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό stamatiou » 05 Ιούλ 2011, 21:05

Κρίμα όμως που έκλεισε...
stamatiou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: 25 Ιουν 2010, 20:23
Εκτύπωση

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 05 Ιούλ 2011, 23:38

stamatiou έγραψε:Κρίμα όμως που έκλεισε...

Δεν εκλεισε ακριβως..... http://osarena.net/ :)
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό jacksparrow7 » 07 Ιούλ 2011, 20:46

Σωστά. Δεν έκλεισε αλλά συνενώθηκε με το OSARENA για την ενημέρωση για περισσότερες διανομές GNU/Linux. Γιατί δεν αλλάζει ο τίτλος του thread?
1 Γνώσεις Linux: Ικανοποιητικό ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 17.04 zesty 64bit (el_GR.UTF-8),
3 Intel Core2 Duo CPU E7600 3.06GHz ‖ RAM 3949 MiB ‖ ASUS INC. P5QC - � P5QC
4 nVidia GK208 [GeForce GT 730] [10de:1287] (rev a1)
5 enp2s0: D-Link System Inc RTL8139 Ethernet [1186:1300] (rev 10)
jacksparrow7
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Μαρ 2010, 22:58
Εκτύπωση

Re: Το ελληνικό μπλογκ Yet Another Greek Linux Blog

Δημοσίευσηαπό Qdata » 07 Ιούλ 2011, 21:08

jacksparrow7 έγραψε:Δεν έκλεισε αλλά συνενώθηκε με το OSARENA για την ενημέρωση για περισσότερες διανομές GNU/Linux.


Μα η ίδια ομάδα δημιούργησε το OSArena.Το OSArena δεν υπήρχε.Απλώς αυτή την στιγμή μαζεύτηκαν οι καλύτεροι Linux-Bloggers (χεχε) και βγήκε το αποτέλεσμα αυτό! :)
Linux User: #530165
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Ναι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04 32bit σε Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz
(Notebook) Προδιαγραφές ⇛ 2x Intel(R) Atom(TM) CPU N270 @ 1.60GHz │ 1016MB │ HDA-Intel - HDA Intel -- USB-Audio - USB AUDIO│ 1024x600 pixels
Νέος στο Linux?Οδηγοί - How to - Tutorials
Qdata
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1875
Εγγραφή: 18 Ιουν 2010, 19:40
Τοποθεσία: Σέρρες
IRC: dimos
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Νέα - Ειδήσεις - Ανακοινώσεις