Το όνομα αυτού MeeGo..

...από το ubuntu, το linux, και το ελεύθερο λογισμικό / λογισμικό ανοιχτού κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ)

Συντονιστές: adem1, ubuderix

Το όνομα αυτού MeeGo..

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 16 Φεβ 2010, 00:33

Το όνομα αυτού MeeGo η αλλιώς η ένωση του Maemo Linux της Nokia που τρέχει σε κινητά όπως το Ν900 με το Moblin Linux της Intel που είναι κατασκευασμένο για notebooks. Δεν πρόκειται απλά για ένα νέο linux λειτουργικό αλλά για ” Linux-based software platform that will support multiple hardware architectures across the broadest range of device segments”. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι Nokia και Intel θέλουν να δουν το MeeGo σε smartphones, tablets, τηλεοράσεις, αυτοκίνητα και κυριολεκτικά όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί το λειτουργικό.


Πηγή http://www.pestaola.gr/meego-nokia-maemo-intel-moblin/
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Το όνομα αυτού MeeGo..

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 17 Φεβ 2010, 18:01



Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Το όνομα αυτού MeeGo..

Δημοσίευσηαπό vista killer » 18 Φεβ 2010, 15:38

Το κακό είναι ότι θα πάνε από το deb που έχει το maemo σε rpm..
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

Re: Το όνομα αυτού MeeGo..

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 19 Φεβ 2010, 15:06

vista killer έγραψε:Το κακό είναι ότι θα πάνε από το deb που έχει το maemo σε rpm..



απομακρύνονται από το ubuntu γενικά. Το moblin δεν περπατούσε, ήταν bloated με UI πάνω στο UI :lol: Αλλά και το Meego δεν βλέπω να περπατάει, τουλάχιστον στα κινητά θα στοιχημάτιζα στο android :think:
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Το όνομα αυτού MeeGo..

Δημοσίευσηαπό vista killer » 20 Φεβ 2010, 14:49

To maemo είναι πάντως πολύ όμορφο περιβάλλων για κινητά. Είχα δοκιμάσει πρόσφατα το N900 της Nokia και μου φάνηκε πανέμορφο. Ασέ που έχει και υποστήριξη από την κοινότητα με προγράμματα και με διάφορες χακιές.
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

meego, indefix, Δ. Γλέζος

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 13 Ιουν 2011, 14:54

φαίνεται άρχισε να ξυπνάει το meego και έχουμε νέα EEE Pc από Asus;





Μία ελληνική εταιρία (!) βοηθάει στην ανάπτυξη του meego (μεταφράσεις)



"Η Indifex αναπτύσσει εργαλεία για ποιοτική μετάφραση περιεχομένου από χιλιάδες επαγγελματίες και εθελοντές μεταφραστές. To Transifex είναι το κυρίως προϊόν της εταιρείας, το οποίο χρησιμοποιείται από εταιρείες σαν τις Intel και Red Hat, για την ανάθεση της μετάφρασης προϊόντων από εκατοντάδες χρήστες. Η Indifex ιδρύθηκε με στόχο τη δραματική βελτίωση του πώς δημιουργείται και δημοσιεύεται το περιεχόμενο στο Διαδίκτυο μέσω τεχνολογιών ελεύθερου λογισμικού, επιτρέποντας στους αναγνώστες να διαβάζουν κείμενα στη μητρική τους γλώσσα, που πριν δεν ήταν δυνατό.
Μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες από την ημέρα ίδρυσης της, η Indifex πέτυχε να εδραιωθεί ως μία από τις πλέον ανερχόμενες startups στην Ελλάδα. Μέσω της επιλογής καινοτόμων τεχνολογιών (Python, Django, mercurial) και του μοντέλου ανάπτυξης του ελεύθερου λογισμικού, η Indifex έχει πετύχει να αναπτύξει το κυρίως προϊόν της σε μικρό χρόνο και με ελάχιστα έξοδα, και να στρέψει την προσοχή της σκηνής των νέων επιχειρήσεων πάνω της. Έχει καταφέρει, επίσης, να κλείσει στρατηγικές συμφωνίες με πολυεθνικές εταιρείες πληροφορικής σαν την Red Hat και να δημιουργήσει μια ταλαντούχα ομάδα νέων τεχνολόγων πολύ γρήγορα.
Η πορεία της
Η Indifex ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2009, με έδρα την Πάτρα. Γρήγορα αναπτύχθηκε σε μια ομάδα εφτά ατόμων, από διάφορες χώρες του κόσμου, και δημιούργησε στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλες διεθνείς τεχνολογικές εταιρείες. Οι καινοτόμες τεχνολογίες, που ανέπτυξε, έχουν παρουσιαστεί σε δεκάδες διεθνή συνέδρια κι έχουν κερδίσει υποτροφίες από την Google. Η Indifex ιδρύθηκε μέσω ιδίων κεφαλαίων. Για την ανάπτυξη των προϊόντων της έχει κερδίσει πέντε επιχορηγήσεις, με σύνολο 20.000 ευρώ από την Google και την Ελληνική Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού. Η Indifex είναι Officil Red Hat Partner και βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τουλάχιστον τρεις επιπλέον διεθνείς εταιρείες για συνεργασίες. Παράλληλα, αναπτύσσεται ο κόμβος transifex.net, ο οποίος στοχεύει να γίνει το κεντρικό σημείο μετάφρασης ανοικτού περιεχομένου.
Ποιος είναι ο Δημ. Γλέζος
Ο Δημήτρης Γλέζος είναι ο ιδρυτής και διαχειριστής της Indifex Ltd, με έδρα το Επιστημονικό Πάρκο Πατρών, στο Πλατάνι Ρίου, η οποία αναπτύσσει λογισμικό για διαχείριση πολυγλωσσικού περιεχομένου με πελάτες πολυεθνικές εταιρείες πληροφορικής, σαν την Intel και τη Red Hat. Υπήρξε ο δημιουργός της ανοικτής πλατφόρμας μεταφράσεων “Transifex”, και, ως υπεύθυνος μεταφράσεων, οδήγησε το Fedora, τη δημοφιλή διανομή Linux, με κοινό εκατομμυρίων χρηστών, να αυξήσει εκθετικά τις υποστηριζόμενες γλώσσες και το κοινό της.
Είναι μέλος των διοικητικών συμβουλίων του Fedora και του OpenCoffee, του ελληνικού κόμβου νέων επιχειρηματιών. Αποφοίτησε ως Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής και διέθεσε ένα χρόνο για έρευνα στον τομέα των Semantic Web and Fuzzy Logic, στο Ηνωμένο Βασίλειο."
http://www.attacktv.gr/Pages/viewArticle.aspx?ID=9119
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Το όνομα αυτού MeeGo..

Δημοσίευσηαπό sotos_ubu » 13 Ιουν 2011, 15:50

Το Meego πέθανε εδώ και καιρό....
Υπάρχουν 10 ειδών άνθρωποι. Αυτοί που καταλαμβαίνουν το δυαδικό
σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαμβαίνουν.
sotos_ubu
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 31 Μάιος 2009, 22:45
Τοποθεσία: Ελλάδα, Κύπρος
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Νέα - Ειδήσεις - Ανακοινώσεις