Downgrade vlc...γινεται;

...βίντεο, ήχος, players, codecs, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστές: adem1, konnn

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για εγκατάσταση codec, java, flash και εφαρμογών πολυμέσων τρέξτε στο τερματικό
Για ubuntu
sudo apt-get -y install ubuntu-restricted-extras
Για kubuntu
sudo apt-get -y install kubuntu-restricted-extras

Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό timbt4 » 12 Σεπ 2010, 13:21

Επειδη εκανα κατα λαθος update το vlc στη νεοτερη εκδοση και τωρα δεν με δουλευει το sopcast θα ηθελα να μου πειτε αν και πως γινεται να κανω downgrade σε μια εκδοση κατω της 1.0. Αν μπορειται θα ηθελα αναλυτικες οδηγιες γιατι δεν ξερω και πολλα πραματα απο ubuntu. Ευχαριστω. (Η εκδοση του λογισμικου μου ειναι Ubuntu 10.04, αν αυτο χρειαζεται καπου..). :)
timbt4
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 16:17
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό idomeneas » 12 Σεπ 2010, 15:01

Σε ποια έκδοση είσαι στο vlc και σε ποια θες να πας ;
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 64 bit σε HP Pavilion dv7-3110ev
Προδιαγραφές φορητού ⇛ Core i3 2.13 GHz │ 3 GB │ nVidia G105M │ Broadcom 4357 │ Bluetooth ? │ Realtek HD Audio │ 17.3"
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32 bit/Win XP σε desktop
Προδιαγραφές desktop ⇛ Pentium 4 3 GHz │ 2 GB DDR │ Sapphire ATi Radeon HD3450 512MB AGP │ Μητρική: Asus P5V800-MX
idomeneas
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 09 Απρ 2010, 15:47
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό timbt4 » 12 Σεπ 2010, 15:13

Ειμαι στην 1.1.4 και θελω να παω σε οποιαδηποτε απο την 1.0 και κατω...
timbt4
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 16:17
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό idomeneas » 12 Σεπ 2010, 15:18

Κατα αρχήν είσαι σίγουρος ότι πρέπει να κάνεις downgrade για να δουλέψει το live stream (δεν είμαι γνώστης αυτών των προγραμματων Sopcast εννοώ) ;
Αν έβαζες αυτό από το Software Center είναι νομίζω η 1.0.6 οπότε να υποθέσω ότι πρόσθεσες κάποιο repository (ppa) και έκανες το upgrade ?
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 64 bit σε HP Pavilion dv7-3110ev
Προδιαγραφές φορητού ⇛ Core i3 2.13 GHz │ 3 GB │ nVidia G105M │ Broadcom 4357 │ Bluetooth ? │ Realtek HD Audio │ 17.3"
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32 bit/Win XP σε desktop
Προδιαγραφές desktop ⇛ Pentium 4 3 GHz │ 2 GB DDR │ Sapphire ATi Radeon HD3450 512MB AGP │ Μητρική: Asus P5V800-MX
idomeneas
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 09 Απρ 2010, 15:47
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό timbt4 » 12 Σεπ 2010, 15:26

Μαλλον εγινε αυτοματη ενημερωση...Με την 1.0.6 επαιζε κανονικα, αν ηταν δυνατο να το ξαναβαλω καλα θα ηταν....
timbt4
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 16:17
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό idomeneas » 12 Σεπ 2010, 15:35

Αυτόματη ενημέρωση μου φαίνεται δύσκολο να έγινε για τον vlc. Πήγαινε στο System->Software Sources στην καρτέλα Other Software. Υπάρχει τίποτα
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://ppa.launchpad.net/n-muench/vlc/ubuntu lucid main
ή έστω κάτι αντίστοιχο για vlc. Την ίδια ερώτηση έκανα και πιο πάνω.
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 64 bit σε HP Pavilion dv7-3110ev
Προδιαγραφές φορητού ⇛ Core i3 2.13 GHz │ 3 GB │ nVidia G105M │ Broadcom 4357 │ Bluetooth ? │ Realtek HD Audio │ 17.3"
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32 bit/Win XP σε desktop
Προδιαγραφές desktop ⇛ Pentium 4 3 GHz │ 2 GB DDR │ Sapphire ATi Radeon HD3450 512MB AGP │ Μητρική: Asus P5V800-MX
idomeneas
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 09 Απρ 2010, 15:47
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό timbt4 » 12 Σεπ 2010, 15:40

Αυτο ακριβως που γραφεις εχει εκει...
timbt4
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 16:17
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό idomeneas » 12 Σεπ 2010, 15:51

Υποθέτουμε λοιπόν ότι το έψαξες (σε Google π.χ.) και είσαι σίγουρος ότι δεν παίζει αν δεν κάνεις την υποβάθμιση του vlc. Θα χρειαστείς το πακέτο ppa-purge είναι ένα deb πακέτο και το εγκαθιστάς με διπλό κλικ. Από εδώ http://www.webupd8.org/2010/08/ppa-purg ... -1010.html κατεβάζεις το πακέτο. Αφού το εγκαταστήσεις, τρέχεις στο τερματικό
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo ppa-purge ppa:n-muench/vlc
και αυτό θα εγκαταστήσει τα official πακέτα από τα αποθετήρια του ubuntu. Αν τον είχες εγκαταστήσει τον vlc από τα αποθετήρια πρώτα, τότε θα κάνεις update και upgrade λογικά και θα είσαι ok.
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 64 bit σε HP Pavilion dv7-3110ev
Προδιαγραφές φορητού ⇛ Core i3 2.13 GHz │ 3 GB │ nVidia G105M │ Broadcom 4357 │ Bluetooth ? │ Realtek HD Audio │ 17.3"
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32 bit/Win XP σε desktop
Προδιαγραφές desktop ⇛ Pentium 4 3 GHz │ 2 GB DDR │ Sapphire ATi Radeon HD3450 512MB AGP │ Μητρική: Asus P5V800-MX
idomeneas
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 09 Απρ 2010, 15:47
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό timbt4 » 12 Σεπ 2010, 16:17

Εκανα αυτο που μου ειπες αλλα μου εβαλε την 1.1.0 και οχι την 1.0.6 που ειχε αρχικα το 10.04....
timbt4
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 28 Αύγ 2009, 16:17
Εκτύπωση

Re: Downgrade vlc...γινεται;

Δημοσίευσηαπό idomeneas » 12 Σεπ 2010, 16:32

Δεν ξέρω τι μπορεί να είχες βάλει στο μηχάνημα σου με ppa. Μήπως είχες και τίποτα άλλα ppa σχετικά με vlc (c-korn) ? Εγώ είχα βάλει το ppa του n-muench για να πάω από την 1.0.6 που είχα βάλει από το Software Center, στην 1.1.4 και το έβγαλα μετα γιατί έβαζε κάτι δικές του διαμοιραζόμενες βιβλιοθήκες (shared libraries) και δε δούλευε μετά ο mplayer. Αν είχες βάλει και το c-korn βγάλε το με τον ίδιο τρόπο. Εσύ ξέρεις πως εγκατέστησες τον vlc. Δεν ξέρω αν από το medibuntu μπαίνει αυτή η έκδοση που αναφέρεις.
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 64 bit σε HP Pavilion dv7-3110ev
Προδιαγραφές φορητού ⇛ Core i3 2.13 GHz │ 3 GB │ nVidia G105M │ Broadcom 4357 │ Bluetooth ? │ Realtek HD Audio │ 17.3"
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32 bit/Win XP σε desktop
Προδιαγραφές desktop ⇛ Pentium 4 3 GHz │ 2 GB DDR │ Sapphire ATi Radeon HD3450 512MB AGP │ Μητρική: Asus P5V800-MX
idomeneas
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 09 Απρ 2010, 15:47
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Πολυμέσα