από idomeneas » 12 Σεπ 2010, 16:32
Δεν ξέρω τι μπορεί να είχες βάλει στο μηχάνημα σου με ppa. Μήπως είχες και τίποτα άλλα ppa σχετικά με vlc (c-korn) ? Εγώ είχα βάλει το ppa του n-muench για να πάω από την 1.0.6 που είχα βάλει από το Software Center, στην 1.1.4 και το έβγαλα μετα γιατί έβαζε κάτι δικές του διαμοιραζόμενες βιβλιοθήκες (shared libraries) και δε δούλευε μετά ο mplayer. Αν είχες βάλει και το c-korn βγάλε το με τον ίδιο τρόπο. Εσύ ξέρεις πως εγκατέστησες τον vlc. Δεν ξέρω αν από το medibuntu μπαίνει αυτή η έκδοση που αναφέρεις.
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 64 bit σε HP Pavilion dv7-3110ev
Προδιαγραφές φορητού ⇛ Core i3 2.13 GHz │ 3 GB │ nVidia G105M │ Broadcom 4357 │ Bluetooth ? │ Realtek HD Audio │ 17.3"
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32 bit/Win XP σε desktop
Προδιαγραφές desktop ⇛ Pentium 4 3 GHz │ 2 GB DDR │ Sapphire ATi Radeon HD3450 512MB AGP │ Μητρική: Asus P5V800-MX