Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

...του ubuntu-gr και άλλων κοινοτήτων (Ανακοινώσεις, Συζητήσεις, Οργάνωση)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 22 Ιούλ 2010, 14:41

Σε ό,τι αφορά τις επιλογές για laptop χωρίς OS ( ή με linux) , προσωπικά απλά δε με καλύπτουν σε επίπεδο hardware. Δεν πρόκειται να δώσω χρήματα για να πάρω laptop που δε με καλύπτει. Άρα για ποια στήριξη μιλάμε? Να πληρώνουμε για υποδεέστερο hardware ? Διότι όλες οι υλοποιήσεις με linux αφορούν σε laptop ξεπερασμένα (για μένα πάντα). Η μάχη πρέπει να δοθεί κατ' εμέ στο επίπεδο του refund. Αν ξέρει ο καταναλωτής ότι στα 700-800 που θα δώσει, μπορεί να πάρει από κάποιον vendor 60-70 πίσω ΕΥΚΟΛΑ, τότε αυτομάτως αλλάζει η σχέση απόδοσης/τιμής (10% φθηνότερο). Εκεί να δεις ξαφνικά πώς θα αρχίσουν τα refund σύννεφο και αν ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές να δω την MS να ανακοινώνει του χρόνου 150 εκ πωλήσεις (εκ των οποίων τα 100εκ είναι φασιστικό MS tax). Ούτε στον ύπνο τους.

Η μάχη θα πρέπει να δοθεί εντός ΕΕ. Όπως υποχρεώθηκε η MS να πληρώσει πρόστιμα και να σεβαστεί τους νόμους περί μονοπωλιακών πρακτικών εντός ΕΕ, έτσι θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στον καταναλωτή με εύκολο τρόπο και σε εύλογο χρονικό διάστημα να αποζημιώνεται για την άδεια win που δε θέλει να χρησιμοποιήσει αποδεχόμενος μια φασιστική eula.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό ktogias » 22 Ιούλ 2010, 14:55

Υπάρχει κάποια οργανωμένη ευρωπαϊκή προσπάθεια για την προώθηση του θέματος; Κάποιοι που να έχουν κοιτάξει τη νομοθεσία και να έχουν εμπεριστατωμένη άποψη; Το fsf europe έχει ασχοληθεί με το θέμα; Μήπως αξίζει να γίνει μια συνεννόηση; Κάποιοι από εδώ ξέρω ότι είναι στον greeklug που είναι συμβεβλημένος με το fsf... Για να το κοιτάξουμε αφού φαίνεται να ενδιαφέρει τόσο... Μπορεί να βγει και κάτι καλό...
ktogias
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 22:52
IRC: ktogias
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 22 Ιούλ 2010, 15:13

Εγγύηση καινούριων προϊόντων

Απλά τα πράγματα. Διεκδικούμε τα δικαιώματά μας κάθε φορά που ο πωλητής κάνει τον έξυπνο.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 30 Ιούλ 2010, 11:13

update 19-7-2010

Η απάντηση ήρθε. Το πρώτο βήμα έγινε. Δυστυχώς θα χρειαστεί να περιμένω ακόμα περισσότερο προτού έχω κάτι ουσιαστικό στα χέρια μου.

έγραψε:Αξιότιμε Κύριε χχχχχχχχ,

Σχετικά με το ερώτημα σας θα θέλαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να μπορέσουμε να σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά.

Είμαστε πάντα στην διάθεση σας στο τηλέφωνο 800-11-12345 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-2895000.


Έστειλα email, στο οποίο ζητάω είτε κάποιον αριθμό cosmote , είτε vodafone ώστε να επικοινωνήσω χωρίς χρέωση, διότι εδώ που βρίσκομαι δεν έχω σταθερό. Ευελπιστώ ότι κάτι θα βρεθεί, αλλιώς, θα σκεφτώ τι να κάνω για να μη μου στοιχίσει ο "κούκος αηδόνι" .
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 30 Ιούλ 2010, 11:14

update 21-7-2010

Στάλθηκε και το ακόλουθο email στην αντιπροσωπεία της toshiba ( ideal.gr) :

έγραψε:Προτού προβώ στην αγορά του laptop Satellite A500-1GH ( http://www.ideal.gr/index.php?option...786&Itemid=697 ) , θα ήθελα να με ενημερώσετε για τα ακόλουθα :

Στην eula που καλούμαι να αποδεχτώ όταν θέτω σε λειτουργία το laptop για πρώτη φορά αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα :

By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed.

Θα ήθελα να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σας σε περίπτωση που δε θέλω να αποδεχτώ την eula και κατά συνέπεια δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τα windows 7, ούτε και το συνοδευτικό λογισμικό.

Μετά τιμής,
xxxxxxx xxxxxxxxx
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Η acer προβλέπει refund

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 30 Ιούλ 2010, 11:18

update 21-7-2010 (2)

Refund υπάρχει και προβλέπεται από την ACER!!!

Παραθέτω την επικοινωνία μου με την Acer Hellas:

έγραψε:Προτού προβώ στην αγορά του laptop Acer Aspire 5741G-434G32MN ( http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook...-PTD02-097.htm
) , θα ήθελα να με ενημερώσετε για τα ακόλουθα :

1) Στην eula που καλούμαι να αποδεχτώ όταν θέτω σε λειτουργία το laptop για πρώτη φορά αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα :

By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed.

Θα ήθελα να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σε περίπτωση που δεν θέλω να αποδεχτώ την eula και κατά συνέπεια δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τα windows 7, ούτε και το συνοδευτικό λογισμικό

2) Ενημερώστε με πώς συμβαδίζει η εγγύηση ενός έτους με την ευρωπαϊκή οδηγία που επιβάλλει υποχρεωτική εγγύηση δύο ετών για όλες τις συσκευές που πωλούνται στην ΕΕ.

Μετά τιμής,


έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,


Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer Ελλάς, για να είμαστε σε θέσει να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα σας παρακαλούμε να μας στείλετε το part number (xx.xxxxx.xxx) του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.

Μόλις μας στείλετε αυτές τις πληροφορίες θα σας απαντήσουμε αμέσως.

Με Εκτίμηση,
Support Greece



έγραψε:Καλημέρα σας,

Το part number του προϊόντος που με ενδιαφέρει είναι το ακόλουθο :
LX.PTD02.077

Αναμένω την απάντησή σας σχετικά με το ερώτημά μου.
Ευχαριστώ πολύ.

Μετά τιμής,


έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Acer Ελλάς, όσο αφορά το την άδεια των Windows που περιέχονται στον υπολογιστή, χρειάζεται να μας στείλετε τον σειριακό αριθμό του υπολογιστή όπως επίσης και το παραστατικό αγοράς τους ώστε να είμαστε σε θέση να σας ενημερώσουμε για το ισχύον νομικό πλαίσιο και για τις ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν, λόγο ότι οποιαδήποτε αίτηση για windows refund θα πρέπει να αξιολογηθεί από το τμήμα μας βάση του τρέχοντος νομικού πλαισίου που θα ισχύει κατά την ημερομηνία αγοράς του υπολογιστή.

Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Περιορισμένη Εγγύηση της Acer είναι 1 Χρόνος.
Ανεξάρτητα από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση, μπορεί να έχετε διαφορετικά και πιο εκτεταμένα δικαιώματα και μέσα προστασίας απέναντι στον έμπορο που σας πώλησε το προϊόν Acer. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν λειτουργεί ώστε να περιορίσει αυτά τα δικαιώματα ούτε τις εγγυήσεις που μπορεί να υφίστανται από τρίτους και οι οποίες μπορούν να προσκομίζονται αποκλειστικά ενώπιόν τους.

Με Εκτίμηση,
Support Greece


έγραψε:Καταρχήν θέλω να υπογραμμίσω ότι με εκπλήσσει η χρονική αμεσότητα στις απαντήσεις, κάτι το οποίο σαφώς αξίζει συγχαρητηρίων. Ως ήδη κάτοχος 2 laptop acer (1 δικό μου και 1 της γυναίκας μου), χαίρομαι που η εταιρεία που επέλεξα ανταποκρίνεται τόσο άμεσα στα ερωτήματα των πελατών της.

Επί του θέματος τώρα, η ουσία του email μου ήταν να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σας πριν προβώ σε αγορά του προϊόντος. Αντιλαμβάνεστε ότι αν αυτή η πολιτική δε με ικανοποιεί, δεν πρόκειται να αγοράσω και να πληρώσω κάτι το οποίο δε θα χρησιμοποιήσω. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αυτή η "return policy" αλλάζει ανάλογα με το σειριακό αριθμό του προϊόντος και την απόδειξη αγοράς που θα σας προσκομίσω. Εν πάση περιπτώσει, εάν αυτό ισχύει, θα εκτιμούσα αν μου δίνατε κάποια γενική εικόνα για τη διαδικασία που προβλέπεται, χωρίς να αναφερθείτε σε ακριβή νούμερα (π.χ. χρηματικό αντίτιμο για windows refund - αν και μια τάξη μεγέθους θα ήταν ευπρόσδεκτη).

Σε ό,τι αφορά την εγγύηση, δεν κατανόησα απόλυτα την απάντησή σας. Ισχυρίζεστε δηλαδή ότι ναι μεν η Acer δίνει περιορισμένη εγγύηση ενός έτους, αλλά ο μεταπωλητής μπορεί να δίνει 2; Πώς ακριβώς λειτουργεί μια τέτοια διαδικασία (εκτός αν παρανόησα - και δεν αναφέρομαι στα επί πληρωμή πακέτα επέκτασης της εγγύησης - ) . Δεν είναι υποχρεωμένη η Acer ακολουθώντας τη σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία (που φαντάζομαι ότι γνωρίζετε) να δίνει εγγύηση 2 ετών, για τις πωλήσεις της εντός ΕΕ;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Μετά τιμής


έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Acer Ελλάς, όσο αφορά το την άδεια των Windows που περιέχονται στον υπολογιστή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για υπολογιστές Acer με λειτουργικό σύστημα Windows που έχουν αγοραστεί και δεν έχει περάσει το χρονικό όριο των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομινία αγοράς τους, υπάρχει διαδικασία refund.
Επίσης η στάνταρτ Περιορισμένη Εγγύηση της Acer είναι 1 χρόνος ανεξάρτητα από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση, μπορεί να έχετε διαφορετικά και πιο εκτεταμένα δικαιώματα και μέσα προστασίας απέναντι στον έμπορο που σας πώλησε το προϊόν Acer. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν λειτουργεί ώστε να περιορίσει αυτά τα δικαιώματα ούτε τις εγγυήσεις που μπορεί να υφίστανται από τρίτους και οι οποίες μπορούν να προσκομίζονται αποκλειστικά ενώπιόν τους. Όπως επίσης δικαιωμάτων που μπορούν προκύπτων βάση της ισχύουσας νομοθεσίας.

Με Εκτίμηση,
Support Greece



έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση,

όμως πολύ φοβάμαι ότι γυρνάμε στο αρχικό ερώτημα του 1ου email μου προς την εταιρεία σας, στο οποίο ζητώ να μάθω ποια είναι η διαδικασία refund. Αν δε θέλετε να απαντήσετε γραπτώς (αν και δεν κατανοώ τους λόγους) , σας παρακαλώ πολύ να μου δώσετε κάποιον αριθμού κινητού (cosmote ή vodafone) για να σας καλέσω εγώ και να με ενημερώσετε προφορικά. Ευχαριστώ.

Μετά τιμής,



έγραψε:Αξιότιμε Πελάτη,


Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την Acer Ελλάς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη της Acer Ελλάς με τους εξής τρόπους:

Τηλέφωνο (από σταθερό Ελλάδος): 801 500 2000 (Δευτέρα έως Παρασκευή / 09:00-13:45 & 15:00 – 17:45)
Τηλέφωνο (από κινητό ή εξωτερικό): 0039 093 1469446 (Δευτέρα έως Παρασκευή / 09:00-13:45 & 15:00 – 17:45) με χρέωση εξωτερικού.
FAX: 0039 093 1469465
e-mail: support_greece@acer-euro.com

Με Εκτίμηση,
Support Greece



Τα συμπεράσματα δικά σας. (Δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα να καλέσω σταθερό στο σημείο που βρίσκομαι - και για τις επόμενες 15 μέρες - χωρίς να χρεωθώ, κάτι που δε θέλω)
Τελευταία επεξεργασία από linuxovios και 30 Ιούλ 2010, 11:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

H Toshiba προβλέπει και δίνει refund

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 30 Ιούλ 2010, 11:21

update 29-7-2010

Εξελίξεις από toshiba. Σαφέστατη απάντηση:

έγραψε:Κύριε χχχχχχχχ καλησπέρα,



Σας ζήτω συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντησή μου.

Αυτό που ισχύει είναι ότι, κατά την αγορά του υπολογιστή έχετε το δικαίωμα να μην ενεργοποιήσετε τα windows.

Θα πρέπει να φέρετε τον υπολογιστή στο τεχνικό τμήμα μετά την αγορά και πριν την ενεργοποίηση. Κατά την παράδοση συμπληρώνετε μια φόρμα η οποία σας δίνεται από το τεχνικό τμήμα. Παράλληλα, το τεχνικό τμήμα σβήνει το image από τον σκληρό δίσκο και αφαιρεί το αυτοκόλλητο του license.

Σε περίπου 10-15 ημέρες θα έχουμε απάντηση από την αντιπροσωπεία μας και το refund θα είναι περίπου 45 – 55 ευρώ, τα οποία παραλαμβάνετε είτε από εμάς είτε σας στέλνονται απευθείας από την Γερμανία.



Στη διάθεση σας για όποια διευκρίνιση ,


H toshiba λοιπόν έχει διαδικασία refund. Όποιος θέλει να διεκδικήσει το refund πλέον γνωρίζει πώς να το κάνει στην Ελλάδα, εύκολα και απλά.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό dtrzG » 30 Ιούλ 2010, 12:17

Να δω και μια Dell να παρω θαρρος ?? Αυτη τη στιγμη ειμαι στα προθυρα να στειλω το πρωτο μου email στη Dell σχετικα με το refund.Πηρα στα χερια μου τη Δευτερα το Dell 1564 και για λογους ελλειψης χρονου δεν το ανοιξα.Το ανοιξα λοιπον σημερα και ειδα την Eula μπροστα μου.Αυτη τη στιγμη τρεχει το ubuntu 10.04 απο live usb και ολα ειναι οκ. Αυτο που με τρομαζει ειναι το εξης : Στην EULA των Vista ελεγε : Εαν δεν αποδεχεστε αυτους τους ορους,μην εγκαταστησετε το λογισμικο.Αντι αυτου,επικοινωνηστε με τον κατασκεαυστη ή τον υπευθυνο εγκαταστασης,για πληροφοριες σχετικα με την πολιτικη επιστροφης που αφορα επιστροφη χρηματων ή πιστωση.Ολα καλα μεχρι εδω.Η EULA των Windoze 7 ομως που εχω αυτη τη στιγμη μπροστα μου (εκανα reboot) λεει το εξης : Εαν δεν αποδεχεστε αυτους τους ορους,μην χρησιμοποιησετε αυτο το λογισμικο.Πρεπει να επιστρεψετε ολο το συστημα στο οποιο εχει εγκατασταθει το λογισμικο για επιστροφη χρηματων 'η πιστωση. Και ερωτω εγω τωρα : για ποιο εγκατεστημενο λογισμικο μιλαει απο τη στιγμη που η εγκατασταση δεν εχει γινει ? Και γιατι πρεπει να επιστρεψω το λαπτοπ πισω ? Τρελαθηκαμε τελειως ? Μηπως εγινε σκοπιμη αλλαγη της EULA ? Η μεγαλη ειρωνια ειναι το γεγονος οτι υπαρχουν κανονικα 2 EULA.Αυτη της Microsoft και αυτη της Dell.Οταν μας λεει ομως να επιστρεψουμε ολο το συστημα,στην ουσια δεν αναιρει/καταπατα την EULA της Dell ?

ΥΓ : εχω εκφρασει και παλιοτερα το ενδιαφερον μου για μια τετοια κινηση (στο μεγαλο νημα περι αγορας φορητου χωρις windoze) και ειμαι μεγαλης υποστηρικτης της καθως δεν ειναι τα χρηματα,αλλα η στερηση της ελευθεριας της επιλογης που αποτελει βασικο δικαιωμα του καθε καταναλωτη σε οποιαδηποτε συσκευη και αν επιθυμει να αποκτησει.
ΥΓ2 : @linuxovios : Συνεχισε ετσι,εισαι σε καλο δρομο και μπραβο σου.
ΥΓ3: Μακαρι να ειχα παρει και γω παλια τετοια απαντηση απο την toshiba.
YΓ4: Θα παραθετω και τις δικες μου εξελιξεις στο παρον νημα.Αν ειστε αντιθετοι παρακαλω να μου το δηλωσετε.
while ( ! ( succeed = try() ) );
Άβαταρ μέλους
dtrzG
Ubuntistas
Ubuntistas
 
Δημοσιεύσεις: 1115
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009, 13:02
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: dtrzG
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 30 Ιούλ 2010, 12:28

1) Πάρε τηλ την DELL για να μάθεις ποια είναι η διαδικασία refund. Λογικά θέλουν να τους πας το σύστημα για να κάνουν ό,τι και η toshiba (δες προηγούμενο post )

2) Η eula των 7 είναι μία και στο επίμαχο σημείο αναφέρει :

έγραψε:By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed.


3) Η απάντηση από την toshiba δεν ήταν και τόσο "εύκολο"" να δοθεί. Πίστεψέ με, ήθελε πολύ τηλεφωνικό "μπλα μπλα"...

4) Εφόσον μόλις αγόρασες laptop και δεν έχεις αποδεχτεί την eula, σε προτρέπω να κάνεις την κίνηση για διεκδίκηση refund. Ξεκίνα με τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία. Η επιχειρηματολογία που διάβασες στις επιστολές μου είναι πολύ καλό πρώτο υλικό για τη διεκδίκηση του refund σου. Υπάρχει και περίπτωση να κυλίσουν πολύ ομαλά τα πράγματα και αμέσως να δεχτούν να δώσουν refund
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 30 Ιούλ 2010, 12:44

Διάβασε και αυτές τις επιστολές είναι πολύ καλός μπούσουλας

Ειδικά η δεύτερη που τους εξηγεί για ποιο λόγο δεν μπορεί να τους αφήσει το laptop στο τεχνικό τμήμα διότι αυτό θα παρακώλυε τη δουλειά του. Τους σφάζει με το γάντι.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εκδηλώσεις - Συναντήσεις - Ενέργειες & Υλικό Προώθησης