προβλημα με την αναλυση οθονης

...κάρτες γραφικών / προβλήματα εικόνας / τηλεοπτικοί δέκτες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την κάρτα γραφικών σας και δεν μπορείτε να μπείτε σε γραφικό περιβάλλον,
δοκιμάστε να τρέξετε την παρακάτω εντολή για να ελέγξετε αν το σύστημά σας χρειάζεται πρόσθετους κλειστούς οδηγούς:
jockey-text

Για κάρτα τηλεόρασης δώστε τα αποτελέσματα των παρακάτω εντολών :
lspci -nn (Για εσωτερικές κάρτες pci)
lsusb (Για εξωτερικές κάρτες με σύνδεση usb)

προβλημα με την αναλυση οθονης

Δημοσίευσηαπό kousanos » 12 Μαρ 2010, 00:38

εχω ενα λαπτοπ και του εχω συνδεσει μια εξωτερικη οθονη...εγκατεστησα τους driver nvidia και μετα απο "κοπο" καταφερα να εχω εικονα μονο στν οθονη...η μεγιστη αναλυση της οθονης ειναι 1920χ1080 ετσι την ειχα στα windows...τωρα ομως μου δειχνει σαν max αναλυση 1920χ1024 και δεν εχει ως επιλογη τν 1920χ1080...τ κανουμε ??
στο τερματικο εδωσα την εντολη xrandr και μου εβγαλε
Κώδικας: Επιλογή όλων
Screen 0: minimum 320 x 240, current 1600 x 1024, maximum 2560 x 1024
default connected 1600x1024+0+0 0mm x 0mm
1280x800 50.0
1024x768 51.0
960x540 52.0
840x525 53.0
800x600 54.0
800x512 55.0
720x450 56.0
700x525 57.0
680x384 58.0 59.0
640x512 60.0
640x480 61.0 62.0
576x432 63.0
512x384 64.0
400x300 65.0
320x240 66.0
2560x1024 50.0 67.0 51.0
1600x1024 67.0*
1920x1024 50.0

η οθονη ξερω οτι ειναι 1920χ1080 γιατι στα windows τν εχω σε αυτη την αναλυση...
η οθονη μου ειναι αυτη http://www.skroutz.gr/s/74945/LG-W2361V-23''.html thankssss
Τελευταία επεξεργασία από vagrale13 και 13 Μαρ 2010, 23:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Διόρθωση bbcode
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-32-generic-pae 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-29-generic-pae, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU P8400 2.26GHz ‖ RAM 3020 MiB ‖ TOSHIBA JSKAA - TOSHIBA Qosmio F50
4 nVidia G94 [GeForce 9700M GTS] [10de:062a] (rev a1)
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02) ⋮ wlan0: Intel WiFi Link 5100 [8086:4232]
kousanos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 12 Μαρ 2010, 00:34
Εκτύπωση

Re: προβλημα με την αναλυση οθονης

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 13 Μαρ 2010, 23:55

Γεια σου και καλως μας ηρθες! :thumbup:
Δωσε το αποτελεσμα απο
Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nn

πες μας και πως εχεις κανει την εγκατασταση, κανοικα, ή μεσα απο τα παραθυρα(wubi)?
Επισης πες μας και πια εκδοση Ubuntu εχεις?

Διαβασε και εδω Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
και φτιαξε και την υπογραφη σου, για να ειναι πιο ευκολο να σε βοηθησει καποιος οταν χρειαστει!! :thumbup:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: προβλημα με την αναλυση οθονης

Δημοσίευσηαπό gravity » 10 Απρ 2010, 00:01

Φίλε σήμερα και εγώ συνέδεσα την ίδια οθόνη σε laptop (innovator) κάρτα γραφικών ΝVIDIA GeFORCE 8600M GT. Έχω Ubuntu 9.10 και μου εμφάνιζε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με εσένα. Αυτό που έκανα ήταν ένα update στο ubuntu , ένα restart και άλλαξα στο visual effects σε display normal από extra που ήταν και το πρόβλημα διορθώθηκε.Ελπίζω να βοηθήσει.
Αν τα drivers τα εγκατέστησες μέσα από το wine αυτό ίσως να μην βοήθησε και πολύ.
gravity
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 04 Απρ 2010, 22:48
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV