από kousanos » 12 Μαρ 2010, 00:38
εχω ενα λαπτοπ και του εχω συνδεσει μια εξωτερικη οθονη...εγκατεστησα τους driver nvidia και μετα απο "κοπο" καταφερα να εχω εικονα μονο στν οθονη...η μεγιστη αναλυση της οθονης ειναι 1920χ1080 ετσι την ειχα στα windows...τωρα ομως μου δειχνει σαν max αναλυση 1920χ1024 και δεν εχει ως επιλογη τν 1920χ1080...τ κανουμε ??
στο τερματικο εδωσα την εντολη xrandr και μου εβγαλε
- Κώδικας: Επιλογή όλων
Screen 0: minimum 320 x 240, current 1600 x 1024, maximum 2560 x 1024
default connected 1600x1024+0+0 0mm x 0mm
1280x800 50.0
1024x768 51.0
960x540 52.0
840x525 53.0
800x600 54.0
800x512 55.0
720x450 56.0
700x525 57.0
680x384 58.0 59.0
640x512 60.0
640x480 61.0 62.0
576x432 63.0
512x384 64.0
400x300 65.0
320x240 66.0
2560x1024 50.0 67.0 51.0
1600x1024 67.0*
1920x1024 50.0
η οθονη ξερω οτι ειναι 1920χ1080 γιατι στα windows τν εχω σε αυτη την αναλυση...
η οθονη μου ειναι αυτη
http://www.skroutz.gr/s/74945/LG-W2361V-23''.html thankssss
Τελευταία επεξεργασία από
vagrale13 και 13 Μαρ 2010, 23:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Διόρθωση bbcode
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-32-generic-pae 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-29-generic-pae, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU P8400 2.26GHz ‖ RAM 3020 MiB ‖ TOSHIBA JSKAA - TOSHIBA Qosmio F50
4 nVidia G94 [GeForce 9700M GTS] [10de:062a] (rev a1)
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02) ⋮ wlan0: Intel WiFi Link 5100 [8086:4232]