Καλημέρα,
ειμαι νέος χρήστης του LINUX και μόλις εγκατέστησα στο Laptop (dell inspiron 1526) την έκδοση 10.04. Σο laptop μου έχω συνδέσει μια δεύτερη οθόνη TFT την οποία την ανγνωρίζει αλλά η εικόνα της τρεμοπαίζει, ότι ανάλυση και να επιλέξω. Η κάρτα γραφικών του laptop είναι μια ATI RS690M. Δοκίμασα να εγκαταστήσω τους ανοιχτούς οδηγούς (
viewtopic.php?f=9&t=13420) αλλά πάλι τίποτα. Επίσης, τα περιέχομενα του xorg.conf είναι :
Section "Screen"
Identifier "Configured Screen Device"
Device "Configured Video Device"
SubSection "Display"
Virtual 2304 1024
EndSubSection
EndSection
Section "Device"
Identifier "Configured Video Device"
EndSection
Μήπως έχαι κάποιος καμιά ιδέα για να λειτουργήσει σωστά η δεύτερη οθόνη?
Ευχαριστώ πολύ