Καλημέρα σας
Έχω ένα πρόβλημα με τον Xserver. Όταν εκκινώ το ubuntu βγάζει μύνημα ότι θα λειτουργήσουν σε Low Graphics Mode. Στη συνέχεια μου βγάζει 5 επιλογές, απο τις οποίες λειτουργούν μόνο οι τρεις "Run Ubuntu in Low Graphics Mode for just one session"," Restart X" και η επιλογή να μπω κονσόλα απευθείς. Οι υπόλοιπες (Reconfigure graphics, Troubleshoot the error) παρ'ότι μπορούν να τσεκαριστούν δεν λειτουργούν. Αν πατήσω το Run Ubuntu in low-graphics mode ή το Restart X μου βγάζει μυνηματάκι "Stand by one minute while the display restarts..." πατάω OK, μου βγάζει το logo των Ubuntu και κολλάει εκεί.
Τι να κάνω, καθώς ο υπολογιστής μου χρειάζεται άμεσα καθώς και τα αρχεία που έχει μέσα, οπότε η επιλογή να ξαναπεράσω το ubuntu μάλλον θα είναι ως τελευταία λύση.
Ευχαριστώ


