Low Graphics Mode και μετά τίποτα  Το θέμα επιλύθηκε

...κάρτες γραφικών / προβλήματα εικόνας / τηλεοπτικοί δέκτες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την κάρτα γραφικών σας και δεν μπορείτε να μπείτε σε γραφικό περιβάλλον,
δοκιμάστε να τρέξετε την παρακάτω εντολή για να ελέγξετε αν το σύστημά σας χρειάζεται πρόσθετους κλειστούς οδηγούς:
jockey-text

Για κάρτα τηλεόρασης δώστε τα αποτελέσματα των παρακάτω εντολών :
lspci -nn (Για εσωτερικές κάρτες pci)
lsusb (Για εξωτερικές κάρτες με σύνδεση usb)

Low Graphics Mode και μετά τίποτα  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό nireas » 02 Σεπ 2010, 10:37

Καλημέρα σας
Έχω ένα πρόβλημα με τον Xserver. Όταν εκκινώ το ubuntu βγάζει μύνημα ότι θα λειτουργήσουν σε Low Graphics Mode. Στη συνέχεια μου βγάζει 5 επιλογές, απο τις οποίες λειτουργούν μόνο οι τρεις "Run Ubuntu in Low Graphics Mode for just one session"," Restart X" και η επιλογή να μπω κονσόλα απευθείς. Οι υπόλοιπες (Reconfigure graphics, Troubleshoot the error) παρ'ότι μπορούν να τσεκαριστούν δεν λειτουργούν. Αν πατήσω το Run Ubuntu in low-graphics mode ή το Restart X μου βγάζει μυνηματάκι "Stand by one minute while the display restarts..." πατάω OK, μου βγάζει το logo των Ubuntu και κολλάει εκεί.
Τι να κάνω, καθώς ο υπολογιστής μου χρειάζεται άμεσα καθώς και τα αρχεία που έχει μέσα, οπότε η επιλογή να ξαναπεράσω το ubuntu μάλλον θα είναι ως τελευταία λύση.
Ευχαριστώ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04 σε Turbo-X
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz │ Μνήμη 2012 MiB │ Κάρτα Γραφικών ATI Radeon HD 4850 │ Οθόνη Samsung SyncMaster T200
nireas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Μάιος 2010, 13:48
Εκτύπωση

Re: Low Graphics Mode και μετά τίποτα

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 04 Σεπ 2010, 12:10

Μπες με το Live-CD και δες αν υπαρχει ο xorg.conf

Δες εδω...

viewtopic.php?f=4&t=13449&p=135794#p135794

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Low Graphics Mode και μετά τίποτα

Δημοσίευσηαπό nireas » 05 Σεπ 2010, 13:38

Για κάποιο λόγο, που δεν γνωρίζω, δεν υπήρχε πλέον. Αλλά επήλθε τελική λύση, δλδ επανεγκατάσταση των Ubuntu.
Ευχαριστώ πάντως.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: Ubuntu 10.04 σε Turbo-X
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz │ Μνήμη 2012 MiB │ Κάρτα Γραφικών ATI Radeon HD 4850 │ Οθόνη Samsung SyncMaster T200
nireas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 18 Μάιος 2010, 13:48
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Γραφικών / Εικόνα / TV