Καλημέρα σε όλους!
Θέλω την βοήθεια σας.. Έκανα αναζήτηση στο google πιο μπροστά αλλά και στο φόρουμ μήπως βρω απάντηση και στο τέλος κατέφυγα εδώ..
Έχω στο λάπτοπ μου την κάρτα γραφικών Ati Mobility Radeon X1300.. Θέλω να κάνω αναβάθμιση απ' την 10.04 που είμαι τώρα στην 11.04.. Με την 10.04 όταν ξεκινάω τον υπολογιστή κολλάει μερικές φορές και αργεί να μου εμφανίσει την log-in screen... Αλλά και αφού δώσω τον κωδικό μου αργεί να εμφανίσει την αρχική οθόνη.. Μάλλον αυτό θα οφείλεται στην κάρτα γραφικών και στους drivers που απλά δεν υπάρχουν....
Στην 11.04 υπάρχει υποστήριξη για την κάρτα γραφικών μου ή θα έχω και πάλι τα ίδια φαινόμενα;
Ευχαριστώ!!!!




