georgia έγραψε: τι να κανω τωρα????..
Κάνε τις εντολές copy από εδώ και paste στο τερματικό σου , μια-μια , με τη σειρά. Για μεγαλύτερη ακρίβεια , γιατί είδα πως έχεις κάνει κάποια λάθη , πληκτρολογώντας .
Learner έγραψε:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo eject /dev/sr0
sudo modprobe -r usb_storage
sudo modprobe usbserial vendor=0x19d2 product=0x1516
Εάν σου βγάλει κάποιο λάθος στις παραπάνω εντολές , πόσταρε το εδώ.
Κλίκαρε μετά στον network manager , και κοίτα δουλεύει ; Βρίσκει δίκτυα ; Αν όχι βγάλε και βάλε το usb stick.
Αν ναι , θα πρέπει μετά να κάνεις configure το δικό σου δίκτυο , για να συνδεθείς .



