από pisons » 17 Φεβ 2010, 11:36
Παιδιά είμαι και εγώ καινούριος στο linux πρόσφατα έβαλα το ubuntu 9.10 και προσπαθούσα να συνδεθώ στο internet με το ανάλογο στικάκι της cosmote μετά από πολλές ώρες κατέληξα ότι το πρόβλημα είναι στην αναγνώριση στο στικ που το βλέπει ως cdrom οπότε πάμε Τοποθεσία>cosmote και στο παράθυρο που ανοίγει πατάμε το κουμπάκι eject δίπλα από το COSMOTE περιμένουμε 10 δεύτερα και το έχει αναγνωρίσει ως μόντεμ.
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Kubuntu 12.04 LTS 32-bit ACER ASPIRE ONE D270-26CBB
Προδιαγραφές⇛Intel® Atom™ CPU N2600 @ 1.60GHz × 4 || Γραφικά Intel GMA 3650 || Μνήμη 2 GiB || HDD 30GB SSD