Γειά σου
/\Vdimos, καλώς ήλθες σε αυτό το forum!
Δυστυχώς ισχύουν ακόμη τα
παλιά σχόλια:
...προς το παρόν λόγω
https://bugs.launchpad.net/bugs/408555 το
ZTE MF636 δεν είναι "πολύ συμβατό" με το Ubuntu ... ο συνδυασμός network-manager και modem-manager δημιουργούν προβλήματα στη χρήση του ZTE MF636...
1η λύση: Σύνδεση με
Cosmote μέσω
ΖΤΕ MF636 χωρίς έξτρα προγράμματα και ρυθμίσεις (από τερματικό):
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo stop network-manager
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo killall modem-manager
>>> ΝΕΟ σε 10.04: Εισάγετε το modem,
περιμένετε να ανάψει μπλέ led και "τρέχετε" την παρακάτω εεεεεεεντολή (η μεταγωγή σε 'modem-mode' γίνεται αυτόματα με επιτυχία):
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo pppd ttyUSB2 nodetach defaultroute noipdefault lock usepeerdns connect 'chat "" "at" "" "at" "OK" "at&f" "OK" "atz" "OK" "at+cgdcont=1,'IP','internet'" OK "atdt*99***1#" CONNECT' user u password p
Εφόσον συνδεθείτε θα εμφανιστούν στοιχεία IP και DNS. Σε περίπτωση μη σύνδεσης επαναλάβετε.
(προϋπόθεση η αφαίρεση ελέγχου SIM-PIN μέσω του προγράμματος cosmote σε win ή με χρήση κινητού τηλεφώνου).
Οι δοκιμές συνεχίζονται, θα σε κρατήσω ενήμερο!
Φιλικά,
Γιώργος