Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 08 Φεβ 2010, 23:12

Ρε παιδες σε ένα irc channel μου είπαν να πληκτρολογισω στο terminal:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo rm-rf /

Αλλά αυτο δεν διαγράφει τα περιεχόμενα στο κατάλογο / (στο η στα partition του ubuntu)?
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό mrjack » 08 Φεβ 2010, 23:20

Με ενα κενο πριν την παυλα, ναι.
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό ftso » 08 Φεβ 2010, 23:24

pc_magas έγραψε:
Αλλά αυτο δεν διαγράφει τα περιεχόμενα στο κατάλογο / (στο η στα partition του ubuntu)?

όχι!

Κώδικας: Επιλογή όλων
ftso@kotsifi:~$ sudo rm -rf /
rm: cannot remove root directory `/'


:mrgreen:

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε παλαιότερες εκδόσεις kernel το κάνει.
Επίσης βάζοντας ένα * μετά το / θα κάνει αρκετή ζημιά...
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό taratatzoum » 08 Φεβ 2010, 23:46

σε ποιο κανάλι σου το είπαν αυτό αλήθεια ?
Ιστολόγιο
1 Γνώσεις → Linux: Προχωρημένος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Λειτουργικό → Slackware 13.37.0 64-bit (el_GR.utf-8)
3 Προδιαγραφές → CPU: 8x Intel Core i7 CPU Q 740 1.73GHz ‖ RAM 3894 MiB ‖ Dell Inc. - Dell Inc. Inspiron N5010
4 Κάρτες γραφικών: ATI Redwood [Radeon HD 5600 Series] ⎨1002:68c1⎬
5 Δίκτυα: wlan0: Broadcom BCM4313 802.11b/g/n Wireless LAN Controller ⎨14e4:4727⎬ ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller ⎨10ec:8136⎬
taratatzoum
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:29
Τοποθεσία: Χανιά
Launchpad: rizitis
IRC: rizitis or rtz
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό pc_magas » 09 Φεβ 2010, 02:02

Στο #hellas στο server darkness.irx.gr
My blog|Κυπριακή Κοινότητα Ελευθέρου Λογισμικού Λογισμικού ανοικτού Κώδικα
Γνώσεις Linux:Ποτέ αρκετές|Προγραμματισμός: Php, javascript, nodejs, python, bash |Aγγλικά:Καλά
Οι υπολογιστές μου:
Spoiler: show
Ubuntu 16.04 64 bit σεIntel(R) Pentium(R) CPU G4400 @ 3.30GHz, 16Gib Ram, 500Gib Hard Disk, και κάρτα γραφικών Nvidia Geforce GT610
Lubuntu 14.04 σε Dell Inspiron mini 10(1010) intel Atom Z500 1Gb ram και gma500 (εδώθη σε άλλον)
Kubuntu 16.04 Lenovo G70 Intel i5 Nvidia Grapgics Card, Intel Graphics card (έχει 2) με Nouveau, 16Gb RAM, 126GB SSD Σκληρό Δίσκο
Άβαταρ μέλους
pc_magas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2599
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 18:55
Τοποθεσία: Αχαρναί Αττικής
Launchpad: pc_magas
IRC: pc_magas
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 09 Φεβ 2010, 02:20

@pc_magas
Δες ποσο απλο ειναι http://lmgtfy.com/?q=dangerous+linux+commands :P :mrgreen:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό mrjack » 09 Φεβ 2010, 02:34

Περα απο την χαρουμενια, να αναφερθει ( σε οσους πχ ερθουν στο νημα απο κανα google search, ειδες σε σκεφτομαι αγαπητε επισκεπτη)
οτι αυτο δεν ειναι αφορμη για παιχνιδι, η εντολη διαγραφει αναδρομικα και χωρις δισταγμο τα περιεχομενα της ριζας του συστηματος.
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό ftso » 09 Φεβ 2010, 03:44

mrjack έγραψε:Περα απο την χαρουμενια, να αναφερθει ( σε οσους πχ ερθουν στο νημα απο κανα google search, ειδες σε σκεφτομαι αγαπητε επισκεπτη)
οτι αυτο δεν ειναι αφορμη για παιχνιδι, η εντολη διαγραφει αναδρομικα και χωρις δισταγμο τα περιεχομενα της ριζας του συστηματος.


Η sudo rm -rf / είπαμε δεν δουλεύει.
Παρόλα αυτά η χρήση της rm με ρυθμίσεις r k' f θέλει προσοχή.
Προχτές απο κεκτημένη ταχύτητα την εκτέλεσα με ορίσματα κάτι κατάλοιπα του history που περιείχαν την λέξη /media και μέχρι να πάρω χαμπάρι είχα διαγράψει όλη την συλλογή απο photos, movies και musics που είχα. ~180+GB :evil:
Ευτυχώς τις φώτος και τις αγαπημένες ταινίες και τραγούδια τις είχα πάρει αντίγραφο και στο λαπτοπ μια μέρα πριν...αλλιώς μέχρι τώρα θα έβριζα... :D
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό mrjack » 09 Φεβ 2010, 13:27

ftso έγραψε:

Η sudo rm -rf / είπαμε δεν δουλεύει.


Δεσμευεσαι οτι δεν δουλευει σε κανενα υπαρχον συστημα linux αυτην την στιγμη ;
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: Απορεί για εντολή (τέλος πάντον) τερματικού

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 09 Φεβ 2010, 15:46

Η εντολη για να καταστρεψεις το συστημα σου πρεπει να ειναι ετσι
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo rm -rf /*

Μην δοκιμασετε την εντολη, θα διαγραψετε οτι υπαρχει στο συστημα αρχειων! :idea:


Κανε μια δοκιμη απο vbox να δεις αν δουλευει η εντολη! :mrgreen:
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα