Crashes-HAL dBus not working Fatal IO Error 11-Μαυρη οθονη  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Crashes-HAL dBus not working Fatal IO Error 11-Μαυρη οθονη

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 27 Ιούλ 2010, 17:41

Αφου καλομαθα με ευκολες εγκαταστασεις, επεισα την κυρα να μου αφησει το αρχαιο desktop της να της βαλω 10.04.

Προβλημα...

Στην αρχη εδειχνε να βγαζει για λιγο το Ubuntu με τιςτελιτσες, αλλα μετα κολλαγε σε μαυρη οθονη με το cursor να εμφανιζεται για λιγο και να εξαφανιζεται...

Μπηκα με recovery low graphics mode (σε 1280Χ1024 το low graphics!! :bow: ) ενεργοποιησα τον ηχο εκανα ενα update και μετα ξαναξεκινησα... Ειδα οτι κολλαει με μαυρη οθονη, με το ταρατατζουμ του login. Ο,τι και να πληκτρολογησω στα τυφλα δεν το δεχεται! Ξαναμπηκα με recovery lg mode και ακυρωσα το login ωστε να μπαινει κατ'ευθειαν. Μετα ξεκινησα να ασχολουμαι με τα 10 και βαλε πραγματα που πρεπει να κανουμε σε μια καινουρια εγκατασταση.

Μολις πηγα να αλλαξω background... μαυρη οθονη! Ταρατατζουμ και... ξερετε. Αυτο επαναλαμβανεται συστηματικα. Δυστυχως, σε ανυποπτο χρονο αποφασιζει να κανει το ιδιο... μαυρη οθονη και ταρατατζουμ... :thumbdown:

Σας παραθετω το προηγουμενο log

Κώδικας: Επιλογή όλων
/etc/gdm/Xsession: Beginning session setup...
Setting IM through im-switch for locale=en_US.
Start IM through /etc/X11/xinit/xinput.d/all_ALL linked to /etc/X11/xinit/xinput.d/default.
GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-rQFRF1
GNOME_KEYRING_PID=1015
GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-rQFRF1
GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-rQFRF1
SSH_AUTH_SOCK=/tmp/keyring-rQFRF1/ssh

(polkit-gnome-authentication-agent-1:1046): GLib-GObject-WARNING **: cannot register existing type `_PolkitError'

(polkit-gnome-authentication-agent-1:1046): GLib-CRITICAL **: g_once_init_leave: assertion `initialization_value != 0' failed

(gnome-power-manager:1047): GLib-GObject-WARNING **: /build/buildd/glib2.0-2.24.1/gobject/gsignal.c:2273: signal `proxy-status' is invalid for instance `0x8601500'

** (gnome-power-manager:1047): WARNING **: [color=#FF0000]Either HAL or DBUS are not working![/color]

** (gnome-power-manager:1047): WARNING **: proxy failed

** (gnome-power-manager:1047): WARNING **: failed to get Computer root object

** (gnome-power-manager:1047): WARNING **: proxy NULL!!
** (nm-applet:1048): DEBUG: foo_client_state_changed_cb
27/07/2010 04:38:20 PM Autoprobing TCP port in (all) network interface
27/07/2010 04:38:20 PM Listening IPv{4,6}://*:5900
27/07/2010 04:38:20 PM Autoprobing selected port 5900
27/07/2010 04:38:20 PM Advertising security type: 'TLS' (18)
27/07/2010 04:38:20 PM Advertising authentication type: 'VNC Authentication' (2)
27/07/2010 04:38:20 PM Advertising security type: 'VNC Authentication' (2)

(gnome-settings-daemon:1014): GLib-GObject-WARNING **: IA__g_object_notify: object class `GkbdStatus' has no property named `name'
warning: No hp: or hpfax: devices found in any installed CUPS queue. Exiting.

HP Linux Imaging and Printing System (ver. 3.10.2)
System Tray Status Service ver. 2.0

Copyright (c) 2001-9 Hewlett-Packard Development Company, LP
This software comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
This is free software, and you are welcome to distribute it
under certain conditions. See COPYING file for more details.

Initializing nautilus-gdu extension
Unable to find a synaptics device.
evolution-alarm-notify-Message: Setting timeout for 37275 1280275200 1280237925
evolution-alarm-notify-Message: Wed Jul 28 03:00:00 2010

evolution-alarm-notify-Message: Tue Jul 27 16:38:45 2010

evolution-alarm-notify-Message: Setting timeout for 37274 1280275200 1280237926
evolution-alarm-notify-Message: Wed Jul 28 03:00:00 2010

evolution-alarm-notify-Message: Tue Jul 27 16:38:46 2010


(evolution-alarm-notify:1311): evolution-alarm-notify-WARNING **: Could not create the alarm notify service factory, maybe it's already running...
** (gnome-screensaver-preferences:1334): DEBUG: Found best visual for GL: 0xe3
** (update-notifier:1337): DEBUG: Skipping reboot required
gnome-session:[color=#FF0000] Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.[/color]
gnome-settings-daemon: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
Window manager warning:[color=#FF0000] Fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on display ':0.0'.[/color]
firefox-bin: ../../src/xcb_io.c:385: _XAllocID: Assertion `ret != inval_id' failed.
gnome-power-manager: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
nm-applet: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
gnome-screensaver: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
gdu-notification-daemon: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
applet.py: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
update-notifier: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
bluetooth-applet: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
polkit-gnome-authentication-agent-1: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
vino-server: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
evolution-alarm-notify: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
nautilus: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
gnome-panel: Fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server :0.0.
Aborted


Βρηκα αρκετα λαθη, καποια προσπαθησα να σημειωσω με κοκκινο.

Μπορειτε να βοηθησετε παιδια;

Φιλικα

ΜακηςΜ
Τελευταία επεξεργασία από MakisM1 και 09 Αύγ 2010, 11:49, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Random Crashes-HAL or dBus not working, Fatal IO Error 1

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 28 Ιούλ 2010, 11:13

Εφαγα την περισσοτερη μερα και τη νυχτα χθες... τζιφος!

Σχετικα με τα error messages. Το Dbus, hal & Polkit λειτουργουν. Διαβασα καπου οτι αν δωσεις την εντολη

Κώδικας: Επιλογή όλων
pgrep -lf dbus
και τις αντιστοιχες για hal/polkit και παρεις απαντηση, τοτε λειτουργουν.

Απαντηση πηρα... :)

Το μηχανημα ειναι παλιο με 512M RAM. Μηπως παραφορτωνεται και σκαει το Xorg?

Καμμια ιδεα; Κανεις;
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Random Crashes-HAL or dBus not working, Fatal IO Error 1

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 28 Ιούλ 2010, 11:36

Χωρίς να έχω ιδιαίτερη ιδέα, απ'ότι βλέπω όλα τα σφάλματα οφείλονται στη GTK και στο gnome. Αν δοκίμαζες κάτι διαφορετικό (Xfce, kde ξέρω είναι πολλή δουλειά) ίσως να έβλεπες αν το προβλημα πηγάζει από τα GTK/gnome ή από κάπου αλλού.

Επίσης εδώ (του 2008):
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=855978
λέει να εκτελέσεις την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
xhost +

http://www.xfree86.org/current/xhost.1.html

Από την άλλη μπορεί να λέω και βλακείες.
Άβαταρ μέλους
Dimitris
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 13:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εκτύπωση

Re: Random Crashes-HAL or dBus not working, Fatal IO Error 1

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 28 Ιούλ 2010, 15:11

Δημητρη, κατ'αρχην ευχαριστω για το ενδιαφερον. Αυτο με το xhost το ειδα και γω, αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν το βαλω ακομη. Το θεμα ειναι να μην διαλυεται ο Xorg γιατι δεν θα το αντεξει η κυρα οταν δουλευει κατι στο Internet να ξαναματαξαναφορτωνει σελιδες.

O XFCe σιγουρα δεν παιζει, ειδα καποιον που ποσταρε με χειροτερα προβληματα απο μενα...

Για καιρο με ετρωγε να δοκιμασω Kubuntu... απλα θελω να το κανω με την ησυχια μου και οχι με το ζορι...

Θα δοκιμασω το xhost + παντως... και βλεπουμε...

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Random Crashes-HAL or dBus not working, Fatal IO Error 1

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 28 Ιούλ 2010, 16:02

To xhost δουλεψε (δηλαδη εκανε ο,τι επρεπε να κανει... να αφησει ολους τους client να περνανε). Το προβλημα δεν λυθηκε :thumbdown:

Κρασαρει ο xorg και μετα τπτ... ταρατατζουμ και σκοταδι!

Σκεφτομαι να του βαλω αλλα 512Μ μνημη, ουτως η αλλως θα την χρειαστει... :cry:
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Random Crashes-HAL or dBus not working, Fatal IO Error 1

Δημοσίευσηαπό linuxman » 28 Ιούλ 2010, 16:04

MakisM1 έγραψε:To xhost δουλεψε (δηλαδη εκανε ο,τι επρεπε να κανει... να αφησει ολους τους client να περνανε). Το προβλημα δεν λυθηκε :thumbdown:

Κρασαρει ο xorg και μετα τπτ... ταρατατζουμ και σκοταδι!

Σκεφτομαι να του βαλω αλλα 512Μ μνημη, ουτως η αλλως θα την χρειαστει... :cry:

Δοκίμασες το alternate cd , μήπως λύσει το πρόβλημα .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Random Crashes-HAL or dBus not working Fatal IO Error 11

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 28 Ιούλ 2010, 16:31

Linuxman, εχω ηδη κανει πληρη εγκατασταση!

Εννοεις να την ξανακανω με το alternate cd?

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Random Crashes-HAL or dBus not working Fatal IO Error 11  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 09 Αύγ 2010, 02:42

Απιθανο;!!! Και ομως αληθινο!

Μετα απο 4-5 εγκαταστασεις (το Alternate CD δεν λειτουργησε, παρ'ολο που επιβεβαιωσε οτι ο δισκος ειναι ενταξει (και το md5 ενταξει οταν τον κατεβασα/εκαψα) σε μια στιγμη κολλησε και μου πεταξε media change insert CD xYZ (το alternate CD που ηταν ηδη μεσα...). :thumbdown:

Ξαναγυρισα στο κανονικο CD και προσπαθησα να κανω το

Κώδικας: Επιλογή όλων
i915.modeset=0


δοκιμασα και το 1 αλλα τπτ. :cry:

Πισω στα xsession logs, πισω στο Internet για το error 11 και τελικα πισω να δουμε τι γραφει ο xorg.conf! :problem: :geek:

Δεν υπαρχει xorg.conf...!!!
:sick:

Εκανα ενα φτηνο αντιγραφο απο το xorg.conf.failsafe και δουλευει μια χαρα.
Κώδικας: Επιλογή όλων
Section "Device"
Identifier "Configured Video Device"
Driver "vesa" # Change this to the driver you want
EndSection

Section "Monitor"
Identifier "Configured Monitor"
EndSection

Section "Screen"
Identifier "Default Screen"
Monitor "Configured Monitor"
Device "Configured Video Device"
EndSection

Ξερω οτι ο driver ειναι vesa, θα ψαξω να δω αν μπορω να βαλω κατι καλυτερο, αλλα το μηχανημα δουλευει!! :clap: :clap:

Πιθανον καποιος να χρειαστει αυτη τη λυση...

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: Crashes-HAL dBus not working Fatal IO Error 11-Μαυρη οθο

Δημοσίευσηαπό konnn » 12 Οκτ 2010, 23:15

Τι ειναι το xorg.conf??? και πως το βρισκουμε??
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Desktop : Ubuntu 16.04 64bit
a Intel Core i3 CPU 530 2.93GHz ‖ RAM 3824 MiB ‖ Intel DH55HC -
b nVidia Device [10de:1040] (rev a1)
c eth0: Intel 82578DC Gigabit Network Connection
3 Notebook : Ubuntu 16.04 64 bit
a Intel Core i3-2365M CPU @ 1.40GHz ‖ RAM 3854 MiB ‖ LENOVO 20197
b Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller
c 5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 2230 ⋮ eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E

Αυτόματη υπογραφή.
Άβαταρ μέλους
konnn
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3568
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2010, 17:54
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Launchpad: konnn
Εκτύπωση

Re: Crashes-HAL dBus not working Fatal IO Error 11-Μαυρη οθο

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 13 Οκτ 2010, 00:28

Αυτο το fix ηταν για την 10.04. Στην 10.10 δεν εμφανιζεται κατι, νομιζω οτι το συστημα εχει προχωρησει πολυ για τον xorg.conf.

Επειδη παιδευομουν στο Virtualbox με την 10.10, δοκιμασα να φτιαξω ενα xorg.conf και το συστημα διαλυθηκε... Δοξα να'χει για τα snapshots! Καταφερα να ξαναγυρισω...

Φιλικα

ΜακηςΜ
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα