Συντονιστής: adem1

graouzelist έγραψε:Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιος τρόπος για να λύσω το πρόβλημα με τους οδηγούς;
Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι
. Με τον τρόπο αυτό βοηθάμε κάποιον να βρει εύκολα τη λύση σε παρόμοιο θέμα απλά πατώντας πάνω στο πράσινο τικ.

