DIsk Utility  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

DIsk Utility

Δημοσίευσηαπό GioKal » 02 Μαρ 2010, 07:02

έχω βάλει κανονικά το ubuntu 9,1 σε ένα 500άρι σκληρό δίδκο αλλά έχω και ένα άλλο ενός τερα..και θέλω να το κάνω φορμάτ αλλά δεν κσέρω τι θα επιλέκσω να γίνει πχ ntfs και τέτια..έχω βάλει μλονο ubuntu στον υπολογιστή..
Τελευταία επεξεργασία από GioKal και 02 Μαρ 2010, 09:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
GioKal
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Φεβ 2010, 04:00
Εκτύπωση

Re: DIsk Utility

Δημοσίευσηαπό headless » 02 Μαρ 2010, 08:42

1.Παρακαλώ τροποποίησε το πόστ και γράψτο στα ελληνικά.
2.Εφόσον έχεις μόνο ubuntu θα πρότεινα ext3.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: DIsk Utility

Δημοσίευσηαπό GioKal » 02 Μαρ 2010, 10:03

οκ σε ευχαριστώ πολυ.μόλις το έκανα..αλλά γιατί μου έχει μεσα ένα φάκελο που λέγετε lost+found?
Άβαταρ μέλους
GioKal
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Φεβ 2010, 04:00
Εκτύπωση

Re: DIsk Utility  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Alexandros_ » 02 Μαρ 2010, 11:21

Γεια σου φιλος...Καταρχην πατησε το "v" αν λυθηκε το προβλημα σου...
Αν εχεις μονο linux τοτε με το gparted μπορεις να το κανεις ext3 ή 4...απο την 9.10 και μετα συνηστατε το ext4
(δες εδω...http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=10&t=10572)

Αν εχεις linux & windows τοτε μπορεις να το κανεις ntfs ωστε να το βλεπουν κ τα δυο σου λειτουργικα με το NTFS configuration tool γιατι τα windows δεν βλεπουν τα παρτιτιον που ειναι ext3-4

Off topic:
Διαβασε τις οδηγιες για νεους χρηστες...
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=14&t=279
Άβαταρ μέλους
Alexandros_
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: 11 Φεβ 2009, 21:02
Τοποθεσία: Ubuntu planet_(Ελλαδα!)
Εκτύπωση

Re: DIsk Utility

Δημοσίευσηαπό pros » 02 Μαρ 2010, 11:43

GioKal έγραψε:οκ σε ευχαριστώ πολυ.μόλις το έκανα..αλλά γιατί μου έχει μεσα ένα φάκελο που λέγετε lost+found?

Είναι φάκελος του συστήματος που χρησιμοποιείται
για την αποθήκευση αρχείων που προκύπτουν μετά από έλεγχο fsck...
http://tldp.org/LDP/Linux-Filesystem-Hi ... found.html
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: DIsk Utility

Δημοσίευσηαπό GioKal » 02 Μαρ 2010, 16:11

ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
GioKal
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Φεβ 2010, 04:00
Εκτύπωση

Re: DIsk Utility

Δημοσίευσηαπό headless » 02 Μαρ 2010, 16:34

Eπίσης αν θές να προσαρτήσεις μόνιμα τον δίσκο σου για να μην τον κάνεις mount σε κάθε login ρίξε μια ματιά εδώ
viewtopic.php?f=9&t=999
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα