Συντονιστής: adem1


panligo έγραψε:5)Περισσότερο όμορφο εμφανισιακά (αυτό μπορεί και να μην σε ενδιαφέρει)

panligo έγραψε:Μερικά που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι:
1) Θα έχεις τις τελευταίες εκδόσεις των προεγκατεστημένων προγραμμάτων
2)Την τελευταία έκδοση του gnome.
3)Μεγαλύτερη υποστήριξη σε βάθος χρόνου (updates)
4)Ποιο γρήγορο σύστημα (προσωπικά παρατήρησα πως είναι και ποιο ελαφρύ!)
5)Περισσότερο όμορφο εμφανισιακά (αυτό μπορεί και να μην σε ενδιαφέρει)
6)Εκκίνηση του συστήματος σε 10" περίπου! (εξαρτάται και από το μηχάνημα αυτό)

grammo έγραψε:Πάντως εμένα αυτό το μωβάκι στην αρχή δε μου αρέσει


talassa έγραψε:Νομίζω ότι η γρηγοραδα της εκκινησης μεταβάλλει κατα τη γρηγοραδα του υπολογιστή.

panligo έγραψε:talassa έγραψε:Νομίζω ότι η γρηγοραδα της εκκινησης μεταβάλλει κατα τη γρηγοραδα του υπολογιστή.
Φυσικά (το αναφέρω και αυτό ποιο πάνω) αν το σύστημά σου είναι πολύ παλαιό δεν θα εκκινεί σε 10" αλλά και πάλι θα εκκινεί ποιο γρήγορα από την 9,10.

talassa έγραψε:Με το 10.4, αναβεταομι πολύ γρήγορα;

