γιατί να εγκαταστήσω το ubuntu 10.4;

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

γιατί να εγκαταστήσω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό talassa » 05 Μάιος 2010, 11:30

εχω το ubuntu 9.10, ποια πλεονεκτηματα θα εχω στη εγκατασταση του ubuntu 10.4;
Τελευταία επεξεργασία από pros και 05 Μάιος 2010, 11:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Βελτίωση του τίτλου, μετακίνηση θέματος στην κατάλληλη δημόσια συζήτηση
Cetrum censeo Linux installandum esse

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: όχι| Γλωσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Ιταλικά (είμαι ιταλός)|
μάρκα και μοντελο ⇛ φορητός, HP Pavilion DV-6
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 (32bit)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: AMD Athlon X2 2,4 GHZ|Γραφικών καρτα: ATI Radeon 512 MB|RAM: 4 GB DDR2|HD: 500 GIGABYTE|
talassa
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 29 Απρ 2010, 16:27
Τοποθεσία: Ρωμη - Ιταλια
Εκτύπωση

Re: τι εγκαθιστω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό panligo » 05 Μάιος 2010, 11:42

Μερικά που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι:
1) Θα έχεις τις τελευταίες εκδόσεις των προεγκατεστημένων προγραμμάτων
2)Την τελευταία έκδοση του gnome.
3)Μεγαλύτερη υποστήριξη σε βάθος χρόνου (updates)
4)Ποιο γρήγορο σύστημα (προσωπικά παρατήρησα πως είναι και ποιο ελαφρύ!)
5)Περισσότερο όμορφο εμφανισιακά (αυτό μπορεί και να μην σε ενδιαφέρει)
6)Εκκίνηση του συστήματος σε 10" περίπου! (εξαρτάται και από το μηχάνημα αυτό)
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: τι εγκαθιστω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό grammo » 05 Μάιος 2010, 11:46

panligo έγραψε:5)Περισσότερο όμορφο εμφανισιακά (αυτό μπορεί και να μην σε ενδιαφέρει)


Πάντως εμένα αυτό το μωβάκι στην αρχή δε μου αρέσει :crazy:
Sony Vaio VGN-FZ21M
CPU: Intel Core 2 Duo 2.00 GHz
Memory: 2GB/Go DDR2 SDRAM
Optical: Blu-ray Disc
Graphics: NVIDIA GeForce 8400 GT GPU
OS: Ubuntu 10.10 (maverick)
Άβαταρ μέλους
grammo
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 10 Ιαν 2009, 03:40
Εκτύπωση

Re: τι εγκαθιστω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό Alexandros » 05 Μάιος 2010, 11:47

panligo έγραψε:Μερικά που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι:
1) Θα έχεις τις τελευταίες εκδόσεις των προεγκατεστημένων προγραμμάτων
2)Την τελευταία έκδοση του gnome.
3)Μεγαλύτερη υποστήριξη σε βάθος χρόνου (updates)
4)Ποιο γρήγορο σύστημα (προσωπικά παρατήρησα πως είναι και ποιο ελαφρύ!)
5)Περισσότερο όμορφο εμφανισιακά (αυτό μπορεί και να μην σε ενδιαφέρει)
6)Εκκίνηση του συστήματος σε 10" περίπου! (εξαρτάται και από το μηχάνημα αυτό)


Καλά δεν είναι;;; :!: :!: :!:
ACER ASPIRE 5920G-934G32Bn, Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz FSB, 6MB L2 Cache, 800 MHz FSB), 4GB (2x2 GB) DDR2, Nvidia, GEFORCE 9500M-GS 512MB, 15.4 WXGA CB,802.11N - https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Alexandros
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 981
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2008, 14:07
Εκτύπωση

Re: γιατί να εγκαταστήσω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό panligo » 05 Μάιος 2010, 12:20

grammo έγραψε:Πάντως εμένα αυτό το μωβάκι στην αρχή δε μου αρέσει :crazy:

:lol: Γούστα είναι αυτά! Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ η όλη του εμφάνιση, να φανταστείς δεν έχω καν μπει στον κόπο να αλλάξω το θέμα... :D
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: γιατί να εγκαταστήσω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό talassa » 05 Μάιος 2010, 12:21

Νομίζω ότι η γρηγοραδα της εκκινησης μεταβάλλει κατα τη γρηγοραδα του υπολογιστή.
Cetrum censeo Linux installandum esse

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: όχι| Γλωσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Ιταλικά (είμαι ιταλός)|
μάρκα και μοντελο ⇛ φορητός, HP Pavilion DV-6
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 (32bit)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: AMD Athlon X2 2,4 GHZ|Γραφικών καρτα: ATI Radeon 512 MB|RAM: 4 GB DDR2|HD: 500 GIGABYTE|
talassa
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 29 Απρ 2010, 16:27
Τοποθεσία: Ρωμη - Ιταλια
Εκτύπωση

Re: γιατί να εγκαταστήσω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό panligo » 05 Μάιος 2010, 12:25

talassa έγραψε:Νομίζω ότι η γρηγοραδα της εκκινησης μεταβάλλει κατα τη γρηγοραδα του υπολογιστή.

Φυσικά (το αναφέρω και αυτό ποιο πάνω) αν το σύστημά σου είναι πολύ παλαιό δεν θα εκκινεί σε 10" αλλά και πάλι θα εκκινεί ποιο γρήγορα από την 9,10.
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: γιατί να εγκαταστήσω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό talassa » 05 Μάιος 2010, 12:45

panligo έγραψε:
talassa έγραψε:Νομίζω ότι η γρηγοραδα της εκκινησης μεταβάλλει κατα τη γρηγοραδα του υπολογιστή.

Φυσικά (το αναφέρω και αυτό ποιο πάνω) αν το σύστημά σου είναι πολύ παλαιό δεν θα εκκινεί σε 10" αλλά και πάλι θα εκκινεί ποιο γρήγορα από την 9,10.

Φυσικά, αλλά εχω ένα υπολογιστή πολύ γρήγορο, και με το 9.4 αναβεται πολύ γρήγορα. Με το 10.4, αναβεταομι πολύ γρήγορα;
Cetrum censeo Linux installandum esse

Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο | Προγραμματισμός: όχι| Γλωσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Ιταλικά (είμαι ιταλός)|
μάρκα και μοντελο ⇛ φορητός, HP Pavilion DV-6
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 (32bit)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: AMD Athlon X2 2,4 GHZ|Γραφικών καρτα: ATI Radeon 512 MB|RAM: 4 GB DDR2|HD: 500 GIGABYTE|
talassa
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: 29 Απρ 2010, 16:27
Τοποθεσία: Ρωμη - Ιταλια
Εκτύπωση

Re: γιατί να εγκαταστήσω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό panligo » 05 Μάιος 2010, 12:49

talassa έγραψε:Με το 10.4, αναβεταομι πολύ γρήγορα;

Αν του κάνεις τις ίδιες ρυθμήσεις που έχεις στο 9,04 (προγράμματα εκκίνησης κτλ ) λογικά θα ανοίγει ακόμα ποιο γρήγορα η 10,04 από την 9,04.
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: γιατί να εγκαταστήσω το ubuntu 10.4;

Δημοσίευσηαπό sudo_nasos » 07 Μάιος 2010, 21:36

Αν κανω upgrade και οχι καινουρια εγκατασταση απο την αρχη λετε θα ειναι οκ? Εχω σταθερη συνδεση δε πιστευω να πεσει κατα την εγκατασταση αλλα δεν ειμαι πολυ σιγουρος κατα ποσο δε θα το παρω στο χερι!
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Computer & networking engineer
- - -
Desktop PCUbuntu 11.10 32bit / Windows 7 Dual boot
(Intel Core 2 Duo 3Ghz,1333MHz FSB│ 4GB│ATI radeon 3850│ onboard wifi │ onboard audio 5.1 │ Samsung 22" 1680x1050)
HDD Ubuntu 10.04: WD6401AALS, HDD Windows 7: WD360ADFD


NetbookUbuntu 10.04 LTS 32bit / Windows XP Dual boot
(asus-eee pc 1000H : (http://eeepc.asus.com/au/product1000h-spec.html )
Άβαταρ μέλους
sudo_nasos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 25 Φεβ 2010, 18:46
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα