Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Lynx » 06 Ιουν 2010, 17:24

Καλησπερα σε ολους!!! Ειμαι νεος στην κοινοτητα και πολυ αρχαριος στο linux! :crazy: Ηθελα και πιο παλια να βαλω linux αλλα δεν το επιχειρησα γιατι φοβηθηκα! :oops: Ομως εκανα εχτες μια αναζητηση στο google την λεξη linux ubuntu και ειδα το υπεροχο 10.04 Lucid Lynx και λεω να κανω μια προσπαθεια να ξαναβαλω linux... Ωραια λοιπον το κατεβαζω το iso το καιω με ενα προγραμμα το Infra Recorder... Aλλα ακολουθω ολες τις οδηγιες για να το δοκιμασω και δεν μπορω να μπω με τιποτα! :evil: Και εχω και καποιες αποριες ως αρχαριος και εγω!

Λοιπον: Τι πρεπει να κανω για να το δω προτου το εγκαταστησω?
Επισης ειναι καλο? Εννοω εχει βγει και η τελευταια εκδοση ή ειναι ακομα σε σταδιο αναπτυξης? Γιατι ειδα στην κεντρικη σελιδα του ubuntu ενα ωραιο κουμπακι που λεει στην εγκατασταση Erase and use the entrire disk! :clap: Θελω να βγαλω τα windows και αυτη η διανομη ειναι η καλυτερη! Να σωσω καπου τα αρχεια μου και να το τολμισω ή θα φαω τα μουτρα μου? Ευχαριστω !!! :) :)
Spoiler: show
Γνώσεις: → Linux: Μέτρια ┃ Προγραμματισμός: Το παλεύω! ┃ Αγγλικά: Καλά

Laptop:
Λειτουργικό: → Ubuntu 13.10 Saucy Salamander & Windows 7
Προδιαγραφές: → Intel Core i3-2350M CPU @ 2.30GHz ‖ RAM 3912 MiB ‖ Μοντέλο: → TOSHIBA SATELLITE C855-10M
Κάρτες Γραφικών: → Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller[/list]
Άβαταρ μέλους
Lynx
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 06 Ιουν 2010, 16:55
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό lalakis » 06 Ιουν 2010, 17:37

Μην κανεις ακομα εγκατασταση.

Δοκιμασε πρωτα το νεο σου λειτουργικο σαν Live CD.

Μπες στο BIOS και πες του να κανει εκκινηση απο την σιντιερα αφου το καψεις πρωτα σε ενα δισκακι με την πιο χαμηλη ταχυτητα.

Δοκιμασε αν εχεις συνδεση στο διαδυκτιο, αν εχεις ηχο κλπ.

Θα χρειαστεις στην αρχη και λιγο διαβασμα.Ξεκινα απο εδω

http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=279

και μετα ριξε μια ματια εδω

http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=859

μην διστασεις να ρωτησεις για οποιαδηποτε απορια εχεις οσο απλοικη και αν σου φαινεται.

Ετσι ξεκινησαν οι περισσοτεροι εδω μεσα.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 LinuxMint 17.1 rebecca 3.13.0-24-generic 64bit (de_DE.UTF-8, X-Cinnamon default)
3 Intel Core i3 CPU 530 2.93GHz ‖ RAM 5768 MiB ‖ Dell Inc. 033FF6 - Dell Inc. Inspiron 580
4 Intel Core Processor Integrated Graphics [8086:0042] {i915}
5 eth0: Broadcom NetLink BCM57788 Gigabit Ethernet PCIe [14e4:1691] (rev 01)
lalakis
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2008, 19:22
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 06 Ιουν 2010, 17:51

συμφωνω και εγω , δοκιμασε με Livecd αρχικα να δεις αν σου αρεσει!!

πανω απο ολα σου συνιστω να πειραματιστεις χωρις φοβο και να το δοκιμασεις παρα τις δυσκολιες που σιγορα θα αντιμετωπισεις επειδη σαν χρήστης windows θα βρεις κάποιες διαφορές που αρχικα θα σε ξενισουν αλλα μετά σιγα σιγα θα μπεις στη φιλοσοφία ;)

και οτιδηποτε απορια εχεις μη διστασεις να ρωτησεις στη κοινοτητα ... αλλωστε αυτο ειναι ενα απο τα βασικα πλεονεκτηματα του ubuntu :thumbup:
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό hondkyr » 06 Ιουν 2010, 21:54

Καλησπέρα σας..μόλις έφτασα
Δεν ξέρω αν εδώ είναι το κάτάλληλο μέρος να θέσω το ερώτημα, όμως θα το κάνω! Προσπαθώ εδώ και μέρες να κάνω update σε 10.04 από 8.04, όμως παίρνω συνεχώς το μήνυμα ότι το σύστημα δεν μπορεί να βρεί τις σημειώσεις έκδοσης και ότι ο server είναι ίσως υπερφορτωμένος. έχω δοκιμάσει με διάφορους server (usa, greece, finland, austria κλπ) αλλά συνεχώς τα ίδια. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει?
Ευχαριστώ
hondkyr
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 06 Ιουν 2010, 21:46
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό c7p » 06 Ιουν 2010, 23:09

@honkdyr: δες το Upgrade from 8.04 LTS to 10.04 LTS για το πως μπορείς να κάνεις την αναβάθμιση, αν δεν πετύχει με τον πρώτο τρόπο δοκίμασε με το live-cd.

@Lynx: το εγχειρίδιο "Ξεκινώντας με το Ubuntu 10.04" (ανεπίσημη έκδοση) θα σε βοηθήσει αρκετά στα "πρώτα σου βήματα" στο Ubuntu και όχι μόνο ;).Η επίσημη έκδοση θα αναρτηθεί στο site σύντομα -αν και δεν θα υπάρχουν σημεντικές αλλαγές απο την ανεπίσημη έκδοση-.

Καλώς ήρθατε και οι δύο στην κοινότητα μας :D
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό Lynx » 07 Ιουν 2010, 08:33

c7p έγραψε:
@Lynx: το εγχειρίδιο "Ξεκινώντας με το Ubuntu 10.04" (ανεπίσημη έκδοση) θα σε βοηθήσει αρκετά στα "πρώτα σου βήματα" στο Ubuntu και όχι μόνο ;).Η επίσημη έκδοση θα αναρτηθεί στο site σύντομα -αν και δεν θα υπάρχουν σημεντικές αλλαγές απο την ανεπίσημη έκδοση-.



Δηλαδη αυτη η 10.04 lts δεν ειναι ακομα η κανονικη εκδοση? Και ποτε περιπου θα βγει η κανονικη? Επισης δεν ξερω πως να μπω στα BIOS για να το δοκιμασω...
:?: :crazy:
Spoiler: show
Γνώσεις: → Linux: Μέτρια ┃ Προγραμματισμός: Το παλεύω! ┃ Αγγλικά: Καλά

Laptop:
Λειτουργικό: → Ubuntu 13.10 Saucy Salamander & Windows 7
Προδιαγραφές: → Intel Core i3-2350M CPU @ 2.30GHz ‖ RAM 3912 MiB ‖ Μοντέλο: → TOSHIBA SATELLITE C855-10M
Κάρτες Γραφικών: → Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller[/list]
Άβαταρ μέλους
Lynx
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 06 Ιουν 2010, 16:55
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό Macedon » 07 Ιουν 2010, 09:13

Lynx έγραψε:
c7p έγραψε:
@Lynx: το εγχειρίδιο "Ξεκινώντας με το Ubuntu 10.04" (ανεπίσημη έκδοση) θα σε βοηθήσει αρκετά στα "πρώτα σου βήματα" στο Ubuntu και όχι μόνο ;).Η επίσημη έκδοση θα αναρτηθεί στο site σύντομα -αν και δεν θα υπάρχουν σημεντικές αλλαγές απο την ανεπίσημη έκδοση-.



Δηλαδη αυτη η 10.04 lts δεν ειναι ακομα η κανονικη εκδοση? Και ποτε περιπου θα βγει η κανονικη? Επισης δεν ξερω πως να μπω στα BIOS για να το δοκιμασω...
:?: :crazy:


Η έκδοση ειναι η κανονικη, το εγχειρίδιο που σου έδωσε ο c7p να δεις, λεει πως ειναι (ανεπίσημη έκδοση)

Ανάβοντας το pc η το laptop,προσπάθησε να προλάβεις να δεις ποιο κουμπάκι είναι για το BIOS σου!!

Παράδειγμα σε μένα στο pc είναι το F11 και στο laptop F1 ...

Αν εχεις ετοιμο το γραμμένο το cd ,άνοιξε το pc σου βάλτο μέσα στο cd ROM ,κανε επανεκκίνηση ...
και μόλις σου ανάψει το pc τότε πάτησε το κουμπάκι που ήδη εχεις βρεί ποιό ειναι,μπαίνεις στο BIOS και
επιλέγεις απο το cd rom!!!
Κάνε αυτά και βλέπουμε!!
Γνώσεις ⇛ Linux: πολύ χαμηλό┃ Προγραμματισμός: Ούτε για πλάκα ┃ Αγγλικά: Μπά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 12.04 LTS (Precise Pangolin) 64bit Beta 2 [el_GR.utf8]
Προδιαγραφές ⇛ ASUS M4A88TD-V EVO/USB3
4x AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor (4x 3.0GHz)│ RAM 4GB │
ATI Sapphire Radeon HD 4830 512MB │ TFT 19" / 1280x1024 (5:4)
https://launchpad.net/~macedonia :geek:
http://www.macedonia.info/ :geek:
Άβαταρ μέλους
Macedon
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 20:47
Τοποθεσία: Macedonia
Launchpad: Macedon
IRC: Macedon
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό Lynx » 07 Ιουν 2010, 10:14

Ωραια μπηκα απο το live cd . ... Παιδια ειναι ΤΕΛΕΙΑ!!.. To internet ειναι μια χαρα αλλα εχω ενα προβλημα με τον ηχο....δεν ακουγονται τα τραγουδια .. Και οταν ανοιγω ενα τραγουδι μου λεει οτι κατι δεν ειναι installed...Ελπιζω να φταιει το οτι ειναι live cd και οταν τα εγκαταστησω να λυθει ! ..... :)
Τελευταία επεξεργασία από Lynx και 07 Ιουν 2010, 10:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Spoiler: show
Γνώσεις: → Linux: Μέτρια ┃ Προγραμματισμός: Το παλεύω! ┃ Αγγλικά: Καλά

Laptop:
Λειτουργικό: → Ubuntu 13.10 Saucy Salamander & Windows 7
Προδιαγραφές: → Intel Core i3-2350M CPU @ 2.30GHz ‖ RAM 3912 MiB ‖ Μοντέλο: → TOSHIBA SATELLITE C855-10M
Κάρτες Γραφικών: → Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics Controller[/list]
Άβαταρ μέλους
Lynx
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 06 Ιουν 2010, 16:55
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό panligo » 07 Ιουν 2010, 10:19

Αν τα τραγούδια σου είναι σε μορφή mp3 είναι λογικό να μην μπορεί να τα αναπαραγάγει. Θέλει να περάσεις κάποιους codecs. Μην ανησυχείς μετά την εγκατάσταση του ubuntu μπορείς πολύ εύκολα να περάσεις τους codecs για ήχο και video ώστε να μην έχεις τέτοια θέματα.. Υπάρχει και σχετικός οδηγός για την ακρίβεια.
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Linux Ubuntu 10.04 Εγκατασταση ναι ή οχι?

Δημοσίευσηαπό Apopas » 07 Ιουν 2010, 10:20

Τι ακριβώς σου λέει ότι δεν είναι installed;
Επίσης, πήγαινε στο home του χρήστη. Εκεί έχει έναν φάκελο που λέγεται examples αν δεν κάνω λάθος. Μέσα έχει ένα αρχείο video, παίξε το και δες αν ακούγεται ήχος.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα