βοηθεια με κωδικους/συνθηματικο

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

βοηθεια με κωδικους/συνθηματικο

Δημοσίευσηαπό ion » 26 Αύγ 2012, 21:48

Καλησπέρα σε όλους.είμαι αρχάριος στο ubuntu(12.04). έχω εγκαταστήσει το ubuntu με usb στο laptop και κατά την διαδικασία αυτή δεν έβαλα κωδικό καθόλου για να μπαίνω χωρίς να απαιτείται login. Έτσι γίνεται είσοδος κανονικά χωρίς να μου ζητά κωδικό.Όμως όταν θέλω να κάνω install ή αναβαθμιση μου ζητάει συνθηματικό πράγμα που δεν έχω βάλει και φυσικά όταν κάνω αλλαγή χρήστη θέλει κωδικό που δεν υπάρχει.Τί μπορώ να κάνω γιαυτο το πρόβλημα μου και πως;
ion
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 26 Αύγ 2012, 21:10
Εκτύπωση

Re: βοηθεια με κωδικους/συνθηματικο

Δημοσίευσηαπό eliasps » 26 Αύγ 2012, 21:57

ion έγραψε:Καλησπέρα σε όλους.είμαι αρχάριος στο ubuntu(12.04). έχω εγκαταστήσει το ubuntu με usb στο laptop και κατά την διαδικασία αυτή δεν έβαλα κωδικό καθόλου για να μπαίνω χωρίς να απαιτείται login. Έτσι γίνεται είσοδος κανονικά χωρίς να μου ζητά κωδικό.Όμως όταν θέλω να κάνω install ή αναβαθμιση μου ζητάει συνθηματικό πράγμα που δεν έχω βάλει και φυσικά όταν κάνω αλλαγή χρήστη θέλει κωδικό που δεν υπάρχει.

Eκεί που σου ζητάει κωδικό δοκίμασες να πατήσεις σκέτο Enter χωρίς να πληκτρολογήσεις τίποτα;

Σου συνιστώ να βάλεις έναν κωδικό, καθώς αυτό το σύστημα που υπάρχει με τους χρήστες και τα δικαιώματά τους στο ubuntu και στο linux γενικότερα, είναι υπεύθυνο κατά ένα μεγάλο βαθμό για την πολύ καλή ασφάλεια που παρέχουν το linux συστήματα. Αν και δεν νομίζω να επηρεάζει την ασφάλεια μιάς και στον ζητάει τελικά και ας είναι κενός. Τέλος πάντων.