Χαιρετώ την παρέα μιας και μόλις έγινα μέλος.
Έχω ένα πρόβλημα με το netbook. Προχτές εγκατέστησα το 9.04 netbook remix και ενώ όλα πήγαιναν καλά και το δούλεψα 2 μέρες σήμερα απλά δεν ολοκληρώνει την εκκίνηση.
Βγάζει κανονικά το boot screen και φορτώνει μονο το backround χωρίς τα άνω και κάτω πεδία.
Ξέχασα να αναφέρω ότι πριν το κλείσω τελευταία φορά άλλαξα την όψη του desktop από netbook remix σε κλασικό.
Λέτε να φταίει αυτό?





