Καλησπερα σε ολους.
Σε προσπαθεια να βαλω 9.10 και επειδη δεν ηταν σαφες αν για το swap file θα μου εσβηνε τα δεδομενα σε καποιο partition που χρησιμοποιοταν για backup των Vista , προσπαθησα απο το live cd να δημιουργησω καινουργιο partition.Μεσα στο gparted απο λαθος πληκτρολογηση,πατησα create partition table και δεν bootαρει το laptop δηλ. εχασε τα windows.SOS μηπως μπορει να σωσουμε τιποτα απο τα δεδομενα των vista. .Πως μπορω να το επαναφερω στη προηγ. κατασταση?
sudo fdisk -l βγαζει:
Disk /dev/sda: 250.0 GB, 250059350016 bytes
255 heads, 63 sectors/track, 30401 cylinders
Units = cylinders of 16065 * 512 = 8225280 bytes
Disk identifier: 0x20000000
Device Boot Start End Blocks Id System
/dev/sda1 24 4201 33559785 c W95 FAT32 (LBA)
/dev/sda2 28617 30402 14336000 f W95 Ext'd (LBA)
/dev/sda5 28617 30402 14334976 7 HPFS/NTFS Ευχαριστω πολυ ειμαι νεος σχετικα σε linux...


