ΕΙΙΔΑ 2-3 POSTS ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΞΙΖΕΙ ΣΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ, Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΛΑΓΩΣΩ ΣΕ ΜΥΡΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....???
ΕΠΙΣΗΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ?? ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΣΤΟ GOOGLE ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ WINDOWS. ΑΛΗΘΕΥΕΙ???
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ





