Εξοπλίστε ένα netcafe!

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό ellas » 02 Ιαν 2010, 01:44

Τι λέτε για αυτό το κουκλί?

http://img697.imageshack.us/i/screenshotgfd.png/
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά:Λίγα.
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04
Προδιαγραφές ⇛ AMD ATHLON II X2 250 3.0GHZ │ 2GB DDR3 1600MHz│ ASUS, 512MB DDR2 στα 64-bit │ TFT 22" LG 1024x768 75Hz
ellas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008, 16:25
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό Apopas » 02 Ιαν 2010, 02:15

θα διαφωνήσω για την κάρτα γραφικών και θα προτείνω να πάρεις στη θέση της μία Radeon HD5750 η οποία είναι πάνω κάτω στην ίδια τιμή (ελάχιστα ακριβότερη αλλά καέι σαφώς λιγότερο ρεύμα οπότε κάνεις απόσβεση γρήγορα), είναι πιο καινούρια και υποστηρίζει DX11 και φυσικά, είναι γρηγορότερη από την 9800GT.
Ένα βλέφαρο εδώ θα σε πείσει :thumbup:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 02 Ιαν 2010, 06:08

στη σύνθεση ξέχασες να βάλεις ram... επιπλέον το ποντίκι-πληκτρολόγιο δεν μου γεμίζουν το μάτι... και στη κάρτα γραφικών θα συμφωνήσω με τον απο πάνω :D
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό ellas » 04 Ιαν 2010, 17:21

Ευχαριστώ παιδιά, τα έστειλα στον φίλο μου, τώρα μένει να αποφασίσει.
σε ένα μικρό χωριό έχει το netcafe του.

και τώρα σοβαρά, με 600 ευρώ φτιάχνεις φοβερό μηχάνημα,
Αν βάλεις σε ένα μαγαζί 20+ pc και όλα με Linux, δεν έχεις μέσα κανένα παιχνίδι, το κάνεις για μη καπνίζοντες, δεν βάζεις παιδιά κάτω τον 15 ετών, βάζεις με 1 ευρό την ώρα, και το κάνεις σαν κλασικό ησυχαστήριο, "τι λέτε θα έχει ελπίδα σωτηρίας?"

γλιτώνεις από τα γνήσια windows+εφορεία, γλιτώνεις από τα γνήσια παιχνίδια+εφορεία, γλιτώνεις από τα σπαστικά πιτσιρίκια με τις αγριοφωνάρες τους, έχεις λίγο και ποιοτικό κόσμο, Τι???? Λέτε????
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά:Λίγα.
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04
Προδιαγραφές ⇛ AMD ATHLON II X2 250 3.0GHZ │ 2GB DDR3 1600MHz│ ASUS, 512MB DDR2 στα 64-bit │ TFT 22" LG 1024x768 75Hz
ellas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008, 16:25
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό Apopas » 04 Ιαν 2010, 17:31

Αυτό εξαρτάται από το πόσο κόσμο έχει το χωριό και κυρίως πόσοι από αυτούς είναι παιδιά και πόσοι είναι μεγάλοι άνθρωποι και φυσικά αν έχουν φτάσει οι μεγάλες ταχύτητες internet στο χωριό.
Το σίγουρο είναι ότι και με Linux μπορεί να έχει αρκετά τζάμπα αλλά καλά native παιχνίδια, όπως γνωστά shoot em up που φοριούνται πολύ ή ακόμα και wow που παίζει χαλαρά με wine. Οπότε μπορεί να έχει κάνα δυο υπολογιστές (τους πιο απόμερους) για κάποιο πιτσιρίκι που θέλει να παίξει και ήρθε μαζί με τον πατέρα του που δεν ήθελε να το αφήσει μόνο στο σπίτι, αλλά όχι περισσότερους για να μην χαλάνε τον κόσμο και τους υπόλοιπους για φατσοβιβλίο και chatting για τον περισσότερο κόσμο που θέλει απλά την ησυχία του. Σε αυτή την περίπτωση όμως πάμε στην προηγούμενη κάρτα της Nvidia και όχι στην ATI.
Η ιδέα όμως δεν είναι καθόλου κακή και έχει και το καλό ότι θα γλιτώσει πολλά χρήματα αλλά και αν δεν του κάτσει στην τελική, μπορεί να εγκαταστήσει μετά windows και να το μετατρέψει σε κλασσικό netcafe, ενώ το ανάποδο δεν γίνεται αφού τα windows τα πληρώνεις.
Πάντως, αν βάλει Linux θα έχει και πολύ τσάμπα διαφήμιση από την κοινότητα του Linux ως το πρώτο netcafe που χρησιμοποίησε Linux κατά κόρον, οπότε θα μπορεί να κομπάζεται και στους συγχωριανούς του ότι φέρνει κανινοτόμες τεχνολογίες στο χωριό (και θα λέει και αλήθεια, αυτό είναι το θέμα), άσε που θα μείνει και στην ιστορία :lol:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 05 Ιαν 2010, 00:17

ellas έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά, τα έστειλα στον φίλο μου, τώρα μένει να αποφασίσει.
σε ένα μικρό χωριό έχει το netcafe του.

και τώρα σοβαρά, με 600 ευρώ φτιάχνεις φοβερό μηχάνημα,
Αν βάλεις σε ένα μαγαζί 20+ pc και όλα με Linux, δεν έχεις μέσα κανένα παιχνίδι, το κάνεις για μη καπνίζοντες, δεν βάζεις παιδιά κάτω τον 15 ετών, βάζεις με 1 ευρό την ώρα, και το κάνεις σαν κλασικό ησυχαστήριο, "τι λέτε θα έχει ελπίδα σωτηρίας?"

γλιτώνεις από τα γνήσια windows+εφορεία, γλιτώνεις από τα γνήσια παιχνίδια+εφορεία, γλιτώνεις από τα σπαστικά πιτσιρίκια με τις αγριοφωνάρες τους, έχεις λίγο και ποιοτικό κόσμο, Τι???? Λέτε????


Εκτός όλων αυτών, γλιτώνεις ΚΑΙ από τους πελάτες :mrgreen:
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό ellas » 05 Ιαν 2010, 02:40

tolis_01 έγραψε:
ellas έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά, τα έστειλα στον φίλο μου, τώρα μένει να αποφασίσει.
σε ένα μικρό χωριό έχει το netcafe του.

και τώρα σοβαρά, με 600 ευρώ φτιάχνεις φοβερό μηχάνημα,
Αν βάλεις σε ένα μαγαζί 20+ pc και όλα με Linux, δεν έχεις μέσα κανένα παιχνίδι, το κάνεις για μη καπνίζοντες, δεν βάζεις παιδιά κάτω τον 15 ετών, βάζεις με 1 ευρό την ώρα, και το κάνεις σαν κλασικό ησυχαστήριο, "τι λέτε θα έχει ελπίδα σωτηρίας?"

γλιτώνεις από τα γνήσια windows+εφορεία, γλιτώνεις από τα γνήσια παιχνίδια+εφορεία, γλιτώνεις από τα σπαστικά πιτσιρίκια με τις αγριοφωνάρες τους, έχεις λίγο και ποιοτικό κόσμο, Τι???? Λέτε????


Εκτός όλων αυτών, γλιτώνεις ΚΑΙ από τους πελάτες :mrgreen:


Γιατί το λες αυτό?
χαχαχα!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά:Λίγα.
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.04
Προδιαγραφές ⇛ AMD ATHLON II X2 250 3.0GHZ │ 2GB DDR3 1600MHz│ ASUS, 512MB DDR2 στα 64-bit │ TFT 22" LG 1024x768 75Hz
ellas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008, 16:25
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό linuxman » 05 Ιαν 2010, 03:51

ellas έγραψε:
tolis_01 έγραψε:
ellas έγραψε:Ευχαριστώ παιδιά, τα έστειλα στον φίλο μου, τώρα μένει να αποφασίσει.
σε ένα μικρό χωριό έχει το netcafe του.

και τώρα σοβαρά, με 600 ευρώ φτιάχνεις φοβερό μηχάνημα,
Αν βάλεις σε ένα μαγαζί 20+ pc και όλα με Linux, δεν έχεις μέσα κανένα παιχνίδι, το κάνεις για μη καπνίζοντες, δεν βάζεις παιδιά κάτω τον 15 ετών, βάζεις με 1 ευρό την ώρα, και το κάνεις σαν κλασικό ησυχαστήριο, "τι λέτε θα έχει ελπίδα σωτηρίας?"

γλιτώνεις από τα γνήσια windows+εφορεία, γλιτώνεις από τα γνήσια παιχνίδια+εφορεία, γλιτώνεις από τα σπαστικά πιτσιρίκια με τις αγριοφωνάρες τους, έχεις λίγο και ποιοτικό κόσμο, Τι???? Λέτε????


Εκτός όλων αυτών, γλιτώνεις ΚΑΙ από τους πελάτες :mrgreen:


Γιατί το λες αυτό?
χαχαχα!!

Είναι καλή ιδέα , δεν υπάρχει κάτι ανάλογο ακόμα , πρέπει όμως να προβλέψεις ότι εάν δεν θα πιάσει να βάλει και games μέσα , πρώτα Linux Native και μετά ίσος και ορισμένα σε Cedega και που όλα αυτά μπορεί να είναι σε ένα File Server και να μοιράζονται σε τοπικό δίκτυο κανονικά .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό ntinos_ » 05 Ιαν 2010, 05:33

Χμμμ. μία ακόμα καλή ιδέα είναι τα photoplay ;) αντί να δώσεις ένα σορό χρήματα για αυτά παίρνει κανα 2 οθόνες αφής για το PC και να ανοίγουν με την ώρα :D το linux (σε όλες τις διανομές) έχουν ένα σορό τέτοια παιχνιδάκια και με οθόνη αφής θα είναι μια χαρά (πιστεύω). αλλά δεν ξέρω αν αξίζει...

ένα που βρήκα έχει 500 ευρό... photoplay
και μία οθόνη έχει 349.00 στο e-shop.gr touch screen.

ίσος στο e-bay να τη βρεις και πολύ ποιο φτηνή μια τέτοια οθόνη ;)

151 ευρό διαφορά και αν έχει κανένα PC (παλιό) εκεί πέρα η αν μπορεί να βρει κανένα τζάμπα θα γλιτώσει αρκετά. αν σε αυτά τα PC τα χρεώνει και 1.50 το 30 λεπτο (υποτίθεται πως θα είναι ΜΟΝΟ για τέτοια puzzle games) θα τα κάνει απόσβεση αρκετά ποιο γρήγορα. αν σκεφτείς κιόλας οτι με 1.50 ευρό παίζεις μόνο 3 παιχνίδια στο photo play ;)

σε αυτή την ιδέα ίσος να πρέπει να γίνει ιδική διαμόρφωση στο περιβάλλον του ubuntu ώστε να βλέπουν μόνο τα games με κάποιον εντυπωσιακό τρόπο(?)
Desktop :CPU intel 4400 core 2 duo 2.0Ghz M/b ASUS P5VD2-X GPU MSI GeForce GT 630 4GB RAM 2x1GB single channel 667Mhz DDR2 HDD (SATA)WD 160 GB windows ,(IDE) WD 40GB ubuntu 12.04(IDE), SG 200GB data, (SATA)SG 160GB data
Άβαταρ μέλους
ntinos_
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 11 Σεπ 2008, 00:53
Τοποθεσία: Τρίκαλα
Εκτύπωση

Re: Εξοπλίστε ένα netcafe!

Δημοσίευσηαπό tolis_01 » 05 Ιαν 2010, 12:37

ellas έγραψε:

Γιατί το λες αυτό?
χαχαχα!!


Γιατί internet cafe = (αυστηρός μαθηματικός ορισμός) ανήλικα που παίζουν wow και κάθε λογής παιχνιδάκι για windows. Οι υπόλοιποι πελάτες είναι απλά το 1% ;)
Γνώσεις => Linux: χαμηλό | Προγραμματισμός: όχι | Αγγλικά: μέτρια
PC => Intel Celeron 430 | Asrock G31M-S (onboard gpu) | 2GB DDR2 ram | 160GB HDD | Acer 19" | OS: Windows 7 (Debian, Fedora σε virtualbox)
http://linuxhcl.com/
http://kmuto.jp/debian/hcl/
Common sense is the best antivirus software.
Άβαταρ μέλους
tolis_01
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1372
Εγγραφή: 05 Φεβ 2009, 23:03
Τοποθεσία: Athens
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας