TOR

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

TOR

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 25 Φεβ 2011, 01:21

Καλησπερα. ΜΗπως υπαρχει καποιος οδηγος εγκαταστασης του TOR για το λινουξακι? :D
Εψαξα και στα τουτοριαλς αλλα δεν βρηκα καποιο σχετικο θεμα.......

Αν τελικα καταφερω να εγκαταστησω το TOR πως θα μπορουσα να εχω αλλαγμενη IP
και απο κλησεις που θα κανω απο το τερματικο... πχ μπορει να θελω να κανω ενα ping
απο το τερματικο χωρις να θελω να φαινεται η δικια μου λογικη διευθυνση. Αυτο γινεται και με το TOR
η θα πρεπει να κανω μονος μου τις ρυθμισεις με εντολες απο το τερματικο???!
Τελευταία επεξεργασία από jim137 και 25 Φεβ 2011, 21:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Μεταφορά θέματος
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: TOR

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 25 Φεβ 2011, 15:08

μηπως το θεμα με το TOR δεν ειναι στα πλαισια και την φιλοσοφια της κοινοτητας και κακως το εβαλα?????

ρωταω επειδη με ενδιαφερει και δεν εχω βρει καποιον οδηγο ως τωρα...... θελω να μπορω να μπαινω μεσω αυτου

για ασφαλη πλοηγηση ή και για να ειμαι ειλικρινης να μπορω να κανω ενα απλο mapping σε ενα σαιτ (οχι παραβιαση στο εσωτερικο του δικτυο)

χωρις να βλεπουν την IP μου.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: TOR

Δημοσίευσηαπό c7p » 25 Φεβ 2011, 15:18

έγραψε:Tor is a network of virtual tunnels that allows people and groups to improve their privacy and security on the Internet. It also enables software developers to create new communication tools with built-in privacy features

Λογικά θα μπαίνεις σε σελίδες μέσω των εικονικών τούνελς που λέει... κάτι σαν proxy μου κάνει δηλαδή θα μπαίνεις στο διαδίκτυο μέσω άλλων υπολογιστών και θα φαίνεται ότι μπάινει π.χ στο ubuntu-gr.org η χ ip που είναι του proxy και όχι η y που είναι η δικιά σου. Για να πω την αλήθεια δεν έχω και πολλές γνώσεις επί του θέματος οπότε τα παραπάνω που λέω δεν είναι 100% σωστά.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: TOR

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 25 Φεβ 2011, 16:02

c7p έγραψε:
έγραψε:Tor is a network of virtual tunnels that allows people and groups to improve their privacy and security on the Internet. It also enables software developers to create new communication tools with built-in privacy features

Λογικά θα μπαίνεις σε σελίδες μέσω των εικονικών τούνελς που λέει... κάτι σαν proxy μου κάνει δηλαδή θα μπαίνεις στο διαδίκτυο μέσω άλλων υπολογιστών και θα φαίνεται ότι μπάινει π.χ στο ubuntu-gr.org η χ ip που είναι του proxy και όχι η y που είναι η δικιά σου. Για να πω την αλήθεια δεν έχω και πολλές γνώσεις επί του θέματος οπότε τα παραπάνω που λέω δεν είναι 100% σωστά.


σαν διανεμητης λειτουργει βασικα αν εχω καταλαβει καλα ... οπου η πληροφορια διαχεεται απο n servers

το θεμα ειναι πως μπορει να χρησιμοποιηθει..... θα το ψαξω. Και αν τελικα τον φτιαξω θα ανεβασω οδηγο!!!!

ΑΠλα μια επισης ερωτηση που εχω ειναι πως μπορουμε να παραμετροποιησουμε κατι στο τερματικο ωστε τα πακετα μετα τον ISP να φευγουν σε σερβερς της δικης μας επιλογης πριν μπουν στο δικτυο κορμου καπου διαβασα για την παρακατω εντολη

Κώδικας: Επιλογή όλων
route change xxx.xxx.xxx.xxx mask 255.255.255.224 xxx.xxx.xxx.xxx metric n


n: #hops
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: TOR

Δημοσίευσηαπό simosx » 25 Φεβ 2011, 16:23

Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για ubuntu tor
εμφανίζει τη σελίδα https://help.ubuntu.com/community/Tor
που περιγράφει τι ακριβώς χρειάζεται να κάνεις.

Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι

1. η ταχύτητα σύνδεσης με το διαδίκτυο θα είναι πολύ αργή, κάτω από 10KB/s. Δεν έχει νόημα για λήψεις με Torrent, παρά μόνο αν θέλεις να κρύψεις την επικοινωνία με τον tracker. Στο εξωτερικό μερικοί πάροχοι διαβάζουν την επικοινωνία με τους tracker με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να κόβουν συνδέσεις προς torrent. Νομίζω στην Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμα κάτι τέτοιο.

2. είναι καλό να μη συνδέεσε σε υπηρεσίες που απαιτείς ιδιωτικότητα (privacy), διότι το λεγόμενο exit node μπορεί να διαβάσει τα πακέτα της σύνδεσής σου, και το κάνουν.
Ακόμα και αν συνδεθείς με υπηρεσία που απαιτεί κωδικό (π.χ. webmail) , υπάρχουν τεχνικές όπου μπορούν να καταγράψουν τον κωδικό σου.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: TOR

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 25 Φεβ 2011, 16:40

simosx έγραψε:Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για ubuntu tor
εμφανίζει τη σελίδα https://help.ubuntu.com/community/Tor
που περιγράφει τι ακριβώς χρειάζεται να κάνεις.

Αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι

1. η ταχύτητα σύνδεσης με το διαδίκτυο θα είναι πολύ αργή, κάτω από 10KB/s. Δεν έχει νόημα για λήψεις με Torrent, παρά μόνο αν θέλεις να κρύψεις την επικοινωνία με τον tracker. Στο εξωτερικό μερικοί πάροχοι διαβάζουν την επικοινωνία με τους tracker με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να κόβουν συνδέσεις προς torrent. Νομίζω στην Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμα κάτι τέτοιο.

2. είναι καλό να μη συνδέεσε σε υπηρεσίες που απαιτείς ιδιωτικότητα (privacy), διότι το λεγόμενο exit node μπορεί να διαβάσει τα πακέτα της σύνδεσής σου, και το κάνουν.
Ακόμα και αν συνδεθείς με υπηρεσία που απαιτεί κωδικό (π.χ. webmail) , υπάρχουν τεχνικές όπου μπορούν να καταγράψουν τον κωδικό σου.


Ναι σιγουρα αυτα ειναι θεματα που με προβληματιζουν απλα εγω θελω να χρησιμοποιησω το TOR σε περιπτωσεις που θελω να μην φαινεται η διευθυνση μου.
Αυτο το ικανοποιει πιστευεις ? Και να μην υπαρχει ευκολος εντοπισμος διοτι σε μερικους προξυ παιζουν πεδια στα οποια μπορει να φανει ο τελικος χρηστης.

Π.Σ Ειναι σιγουρο πως εχουν καταγραφει περιστατικα στα οποια εχουν παρει τον κωδικο του ηλεκτρονικου σου ταχυδρομειου πχ? Ωραια και να φαινεται σε αυτους? Θα τον χρησιμοποιησουν? Και απο τα αποθετηρια που κατεβαζω προγραμματα αν ηταν ετσι .... δεν θα επρεπε να το κανω... !!!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: TOR

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 25 Φεβ 2011, 16:42

Το παραπανω δεν θελω να εννοηθει οτι και καλα εγω θελω να κανω καποια ενεργεια παραβιασης και για αυτο ρωταω για να μην με βρουν... απλα για καθαρους λογους εκμαθησης ερχεται ενας και σε ρωταει ρε αδερφε που εισαι ειδικος..... τι θα του πεις? βαλε τους προξυ απο τις φρι λιστες στο γκουκλ??? χαχαχα αυτοι παιζει να μην δινουν καν ανωνυμια.... !!!!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: TOR

Δημοσίευσηαπό simosx » 25 Φεβ 2011, 17:56

Προς συντονιστές: Αυτή η συζήτηση μπορεί να πάει στο Περί τεχνολογίας.

Μπορείς να θεωρήσεις ότι τα proxy και το Tor επιτρέπουν κάποιους (τον ιδιοκτήτη του Proxy server, τον Tor exit node αντίστοιχα) να δουν τα δεδομένα σου και ενδεχομένως να κάνουν διάφορα.

Το καλό με το Tor είναι ότι δε γνωρίζει ο τύπος του exit node την IP σου, οπότε δε θα βρει ποιος είσαι εκτός και αν πας σε Website που σχετίζεται με σένα. Δηλαδή, αν βάλεις Tor και προσπαθήσεις να μπεις στο φόρουμ μας, τότε ο τύπος μπορεί να καταγράψει τον κωδικό σου, και από εκεί να ξεκινήσει να μαθαίνει περισσότερα για σένα.

Ναι, υπάρχουν περιστατικά όπου έγινε υποκλοπή κωδικών από ανύποπτους χρήστες που συνδέονταν με Tor. Ακόμα και αν συνδέονταν με SSL, 128bit, κτλ.
Δες περισσότερα στο http://intrepidusgroup.com/insight/2009 ... tor-users/
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: TOR

Δημοσίευσηαπό lingas » 25 Φεβ 2011, 22:09

Τα πακέτα για tor και vidalia(το γραφικό front-end) στο ubuntu έχουν μείνει πίσω.
Αλλά υπάρχει επίσημο repository (https://www.torproject.org/docs/debian.html.en)

Άλλη εναλλακτική είναι το δίκτυο του JAP http://anon.inf.tu-dresden.de/others/download_en.html
Με τη διαφορά είναι οτι οι κόμβοι δε είναι άλλοι χρήστες του δικτύου, αλλά σταθεροί server (αρχικά ήταν σε γερμανικά πανεπιστήμια τώρα έχουν απλωθεί).
Ο client είναι σε java, τρέχει χωρίς εγκατάσταση και μπορεί να χρησιμοποιήσει παράλληλα και το δίκτυο tor.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Python, php ┃ Αγγλικά: βέρι μπέστ
    Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.10 - Gnome classic σε Vaio fe31h
    Προδιαγραφές ⇛ T5500 │ RAM 2GB │ NVIDIA Geforce Go 7400 │Intel_3945
    Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 11.10 desktop
    Προδιαγραφές ⇛ Amd Athlon II X2 250 │ RAM 2GB │ Ati Radeon HD 3000 │ LG M2262d 22''
lingas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 23:45
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας