help me backtrack 4

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό l2eclipse » 02 Οκτ 2009, 01:57

Λιπον εχο το εξις προβλιμα δεν με λει το intarface με τιν εντολη airmon-ng ξερετε μιπος τι πρεπη να κανο?
Τελευταία επεξεργασία από l2eclipse και 02 Οκτ 2009, 02:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
l2eclipse
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 00:05
Εκτύπωση

Re: help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό Nisok » 02 Οκτ 2009, 02:10

Αρχικά καλώς ήρθες.

Στο forum όμως δεν επιτρέπεται η χρήση greeklish.
Πρέπει να διορθώσεις το post σου.
Άβαταρ μέλους
Nisok
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 2637
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 15:00
Τοποθεσία: /home
IRC: nisok
Εκτύπωση

Re: help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 02 Οκτ 2009, 02:18

Γεια σου φιλε μου και καλως μας ηρθες καταρχας!!
Κανε σε παρακαλω επεξεργασια το μυνημα σου και γραψε με Ελληνικα!!
Διαβασε και εδω Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Κανε και επεξεργασια τον τιτλο για να καταλαβουνε και αλλα μελη πιο ειναι ακριβως το προβλημα που εχεις και να σε βοηθησουνε, οπως π.χ. "Προβλημα Ασυρματης συνδεσης με το BackTrack4" , ή κατι τετοιο!! :thumbup:

Τωρα για το προβλημα σου δωσε μας τα αποτελεσματα απο

Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nn
ifconfig
iwconfig

και βαλτα

Κώδικας: Επιλογή όλων
μεσα εδω


σε [/code]
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό l2eclipse » 02 Οκτ 2009, 02:42

που μεσα εδο
l2eclipse
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 00:05
Εκτύπωση

Re: help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 02 Οκτ 2009, 03:05

Off topic:
Θα μαρκαρεις το αποτελεσμα και θα το βαλεις μεσα σε [/code]


Δες και εδω θα σε βοηθησει viewtopic.php?f=2&t=396
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό ftso » 02 Οκτ 2009, 03:07

Off topic:
Δες και το παρακάτω...
Greek spellchecking dictionary 0.8.3
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3439
Βοηθάει ;)
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Re: help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 04 Μαρ 2011, 23:21

l2eclipse έγραψε:Λιπον εχο το εξις προβλιμα δεν με λει το intarface με τιν εντολη airmon-ng ξερετε μιπος τι πρεπη να κανο?


Μηπως δεν συνεργαζεται η καρτα δικτυου σου με το BackTRack?
εχω ακουσει πως υποστηριζει συγκεκριμενες καρτες....

δωσε την παρακατω εντολη για να δεις τι καρτα χρησιμοποιεις και να αρχισεις απο καπου την ερευνα του προβληματος σου

Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nn | grep Eth*



και δωσε και εδω τα αποτελεσματα τα οποια θα περικλειονται μεσα σε ετικετες code & /code οπως θα δεις στο μηνυμα μου αν το κανεις παραθεση
Κώδικας: Επιλογή όλων
Right hereee!
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 05 Μαρ 2011, 19:25

AbaxNetwork έγραψε:Gr33k BakTrack Forum - Ελληνικό Φόρουμ για το BackTrack.
http://backtrack.forumgreek.com/


5 threads για αδυναμιες συστηματων(Vulnerabilities / exploits / Sniffing κτλπ) .... χαχα ελεος για να μαθουμε πειραματιζομαστε οχι για να επιτεθουμε σε απλους χρηστες ;)

Π.Σ Και η γνωμη μου ειναι πως δεν θα μαθεις κατι πλεον σπαζοντας ενα δικτυο που χρησιμοποιει το παλιο WEP κτλπ....ειναι σαν
να ανακαλυπτεις τον τροχο παλι... οι χρηστες γνωριζουν πως ξερεις κατι? Ναι μεν με το wep το κλειδι ειναι μικρο... τα IV's δεν ανανεωνονται
και η MAC δεν κυκλοφορει κρυπτογραφημενη στα bacon frames που μεταδιδει καθε 15 δευτερολεπτα το καθε access point.
Κανε sniffing σε ενσυρματα δικτυα με σκοπο να καταλαβεις πως δουλευει το TCP/IP στην ολοτητα του. Μπλεξου με SSL / IPsec κτλπ :D :D :D :D
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: help me backtrack 4

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 05 Μαρ 2011, 19:42

Ενημέρωση: ο χρήσης AbaxNetwork κατά παράβαση των κανόνων λειτουργίας της κοινότητας θεώρησε σωστό να σπαμάρει με 27 από τις 28 δημοσιεύσεις του σχετικά και άσχετα νήματα. Οι δημοσιεύσεις του αυτές έχουν αφαιρεθεί πλέον και βρίσκονται στον αόρατο (για τα απλά μέλη) κάδο με τα spam. Κατανοώ τον ενθουσιασμό του για το φόρουμ που διαφημίζει (ειδικά αν το έφτιαξε ο ίδιος), πλην όμως οι κανόνες είναι σαφείς, δηλ. δεν επιτρέπεται η διαφήμιση και ειδικά το σπαμάρισμα.

Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας