Γεια σας
Μπορω οταν εχω πολλαπλες επιφανειες εργασιας (συγκεκριμενα εχω τον κυβο με 4 επιφ.) η καθε μια να ειναι εντελως ανεξαρτητη απο την αλλη? Δηλαδη , παρατηρησα οτι εικονιδιο βαλω σε μια εμφανιζονται και στις υπολοιπες. Μονο τα παραθυρα των εφαρμογων δεν εμφανιζουνται και στις αλλες. Τι κα μπορω να κανω?



