Πίνακας Εφαρμογών

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Πίνακας Εφαρμογών

Δημοσίευσηαπό kostasandr » 09 Μάιος 2010, 20:11

Καλησπέρα παίδες.Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.
Χρησιμοποιώ UBUNTU 10.04 LTS. Καταλάθος διέγραψα τον πίνακα εφαρμογών που ήταν προεγκατεστημένος. Έφτιαξα ένα εκ νέου αλλά δεν μπορώ να βάλω κάποια εικονίδια οπως,
ένδειξη μπαταρίας, ασυρμάτου δικτύου, ήχου.
Πως μπορώ να ξαναβάλω την προεγκατεστημένη.
Ευχαριστώ
kostasandr
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 09 Μάιος 2010, 20:01
Εκτύπωση

Re: Πίνακας Εφαρμογών

Δημοσίευσηαπό ubuntunoid » 09 Μάιος 2010, 20:22

Βάλε τη μικροεφαρμογή ειδοποιήσεων (indicator applet)
Επίπεδο Linux: Κάτι ψιλά Προγραμματισμός: Όχι Αγγλικά: Μέτρια
AMD Phenom IIx4 945 3,0 GHz | Nvidia 9500 GT | 4 GB DDR3 RAM | SM2333HD 1920x1080
Debian 7 64bit | Ubuntu 11.10 32bit
Άβαταρ μέλους
ubuntunoid
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 20 Νοέμ 2009, 00:33
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Πίνακας Εφαρμογών

Δημοσίευσηαπό kostasandr » 09 Μάιος 2010, 20:39

Την έβαλα, αλλά δεν μου έβγαλε την ένδειξη για τα ασύρματα δίκτυα....
kostasandr
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 09 Μάιος 2010, 20:01
Εκτύπωση

Re: Πίνακας Εφαρμογών

Δημοσίευσηαπό kostasandr » 09 Μάιος 2010, 20:58

kostasandr έγραψε:Την έβαλα, αλλά δεν μου έβγαλε την ένδειξη για τα ασύρματα δίκτυα....

Ούτε η ένδειξη για την μπαταρία...
kostasandr
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 09 Μάιος 2010, 20:01
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization