Καλησπέρα παίδες.Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.
Χρησιμοποιώ UBUNTU 10.04 LTS. Καταλάθος διέγραψα τον πίνακα εφαρμογών που ήταν προεγκατεστημένος. Έφτιαξα ένα εκ νέου αλλά δεν μπορώ να βάλω κάποια εικονίδια οπως,
ένδειξη μπαταρίας, ασυρμάτου δικτύου, ήχου.
Πως μπορώ να ξαναβάλω την προεγκατεστημένη.
Ευχαριστώ


