...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ
Συντονιστής: adem1
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)
από George Cooper » 18 Νοέμ 2009, 01:30
Καλησπέρα σας και πάλι. Έκανα την αναβάθμιση σε 9.10 (χωρίς κάποιο πρόβλημα)
Και εξερευνώντας το μενού σύνδεσης είδα ότι μπορώ να μπω σε περιβάλλον Gnome.
Η απορία μου είναι η εξής: Ποιο από τα δύο είναι πιο "ελαφρύ" για τον η/υ;
Εσείς με τον η/υ της υπογραφής μου τι θα επιλέγατε;
ΥΓ. Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από βαριά προγράμματα...
-
George Cooper
- babeTUX

-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: 22 Οκτ 2009, 16:51
από headless » 18 Νοέμ 2009, 08:18
Με μια λέξη...Xfce.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
-

headless
- powerTUX

-
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Launchpad: headl3ss
- IRC: h3adl3ss
από jemadux » 27 Νοέμ 2009, 22:12
xfce θα σου προτεινα .....
αλλα το τι θα διαλεξεις ειναι οτι συνηθισες
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
-

jemadux
- daemonTUX

-
- Δημοσιεύσεις: 841
- Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
- Τοποθεσία: /dev/null
- IRC: jemadux
Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization