Xubuntu 9.10 Xfce ή Gnome;

...unity, kde, gnome, xfce, κλπ ...compiz, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Αν έχετε πρόβλημα με την λειτουργία του unity δοκιμάστε να το επαναφέρετε με την παρακάτω εντολή σε τερματικό.
unity --reset (ισχύει μέχρι και την 12.04)

Xubuntu 9.10 Xfce ή Gnome;

Δημοσίευσηαπό George Cooper » 18 Νοέμ 2009, 01:30

Καλησπέρα σας και πάλι. Έκανα την αναβάθμιση σε 9.10 (χωρίς κάποιο πρόβλημα)
Και εξερευνώντας το μενού σύνδεσης είδα ότι μπορώ να μπω σε περιβάλλον Gnome.
Η απορία μου είναι η εξής: Ποιο από τα δύο είναι πιο "ελαφρύ" για τον η/υ;
Εσείς με τον η/υ της υπογραφής μου τι θα επιλέγατε;

ΥΓ. Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από βαριά προγράμματα...
George Cooper
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Οκτ 2009, 16:51
Εκτύπωση

Re: Xubuntu 9.10 Xfce ή Gnome;

Δημοσίευσηαπό headless » 18 Νοέμ 2009, 08:18

Με μια λέξη...Xfce.
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλές ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: debian wheezy/sid 64-bit (en_US.utf8)
Προδιαγραφές ⇛ CPU: 2x Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz │ RAM 3965 MiB │ ASUS INC. P5QL/EPU
Κάρτα γραφικών: nVidia GF104 [GeForce GTX 460] [10de:0e22]
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168]
My Blog
Άβαταρ μέλους
headless
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 17:30
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: headl3ss
IRC: h3adl3ss
Εκτύπωση

Re: Xubuntu 9.10 Xfce ή Gnome;

Δημοσίευσηαπό jemadux » 27 Νοέμ 2009, 22:12

xfce θα σου προτεινα .....

αλλα το τι θα διαλεξεις ειναι οτι συνηθισες
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Περιβάλλον Εργασίας / Εμφάνιση / Εφέ / Customization