Είσαι ένας.
Είσαι μεγάλος.
Είσαι τρομερός.
Είσαι ανεπανάληπτος.
Είσαι ...συντοπίτης (ζντόιν, μόλις το παρατήρησα

)
Μόλις είδα το ποστ σου τρόμαξα, γιατί είπα δεν είμαι αρχάριος αλλά δεν είμαι και σε επίπεδο να μου λες "Μπες εκει και κάνε ότι γουστάρεις, όλος ο φάκελος για πάρτη σου"

Προτιμώ να ακολουθώ στάνταρ βήματα γιατί ακόμα το linux είναι ένας άγνωστος στη δομή του. Τον καταλαβαίνω αλλά δεν τον έχω χωνέψει

Anyway, μπήκα, άλλαξα το αρχείο empathy σε αρχείο Emesene και μέσα εκεί τη λέξη Empathy με τη λέξη Emesene, έκανα reboot και... Ιδού:

Κάτι που με βάζει σε πειρασμό να πειράξω και τα άλλα (eg Evolution)!

Μήπως έχεις καμία ιδέα για το πως θα το κάνω να εμφανίζεται ως chat και όχι ως Emesene?? Τα αρχεία αυτά δεν γράφουν πρακτικά τίποτα...
