Αντικατάσταση του Empathy?

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό AntJPGR » 18 Οκτ 2010, 09:21

Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει η δυνατότητα να αντικαταστήσουμε το Empathy με κάποιο άλλο IM σαν default chat στο πάνω panel (Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τι εννοώ έτσι όπως το λεω)
Γνώσεις ⇛ Linux: Κάτι βγαίνει σιγά σιγά... ┃ Προγραμματισμός: Αρχάριος ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά

Desktop
Spoiler: show
Λειτουργικό: Ubuntu Studio 12.10 64bit
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ahlon X2 5000 │ 4GB RAM DDR2 │ ATI HD5450 │ Realtek ALC662 6-Channel HD Audio CODEC │ Samsung 17" 1280x1024 - Fujitsu Siemens 23" 1920x1080



Netbook
Spoiler: show
Compaq Presario CQ10-150ev N270
Λειτουργικό: Ubuntu 12.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ Intel® Atom™ N270 ,1,6 GHz │ 1GB RAM DDR2 │ INTEL 950 │ On Board :P │ 10.1" 1024x600
Άβαταρ μέλους
AntJPGR
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 14:35
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό diamond_gr » 18 Οκτ 2010, 10:07

Αν και το Embathy μου ψιλοάρεσε, αντιμετώπισα προβλήματα σταθερότητας.
Εγώ προτιμώ το pidgin. Μπορείς να το εγκαταστήσεις μέσα από τα αποθετήρια (synaptics).
Επίσης για τους KDE lovers υπάρχει και το kopete (πάλι μέσα από αποθετήρια).
Επισκεφθείτε το Blog μου.

Υποστηρίξτε το GNOME
Άβαταρ μέλους
diamond_gr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 627
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 00:10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Launchpad: diamond_gr
IRC: diamond_gr
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό AntJPGR » 18 Οκτ 2010, 10:18

Εχμ, δεν εννοώ ακριβώς αυτό... Προσωπικά χρησιμοποιώ emesene (αν και η αγάπη μου παραμένει το KMess)

Εννοώ ότι στο πάνω panel, by default έχει ένα εικονίδιο φάκελου από το οποίο μπορείς να έχεις πρόσβαση σε chat (Empathy), email (evolution) και broadcast (δεν το έχω δει, νομίζω ubuntu one). Μπορώ σε εκείνη τη συντόμευση με κάποιον τρόπο να αντικαταστήσω το Empathy με κάποιο άλλο;
Γνώσεις ⇛ Linux: Κάτι βγαίνει σιγά σιγά... ┃ Προγραμματισμός: Αρχάριος ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά

Desktop
Spoiler: show
Λειτουργικό: Ubuntu Studio 12.10 64bit
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ahlon X2 5000 │ 4GB RAM DDR2 │ ATI HD5450 │ Realtek ALC662 6-Channel HD Audio CODEC │ Samsung 17" 1280x1024 - Fujitsu Siemens 23" 1920x1080



Netbook
Spoiler: show
Compaq Presario CQ10-150ev N270
Λειτουργικό: Ubuntu 12.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ Intel® Atom™ N270 ,1,6 GHz │ 1GB RAM DDR2 │ INTEL 950 │ On Board :P │ 10.1" 1024x600
Άβαταρ μέλους
AntJPGR
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 14:35
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 18 Οκτ 2010, 11:49

Εμένα το έκανε μόνο όταν πέρασα το pidgin. Για την ακρίβεια στην αρχή μου τα εμφάνιζε όλα κ τώρα μόνο αυτά που χρησιμοποιώ. μου θυμίζει λίγο την κάτω δεξιά γωνία δίπλα στην ώρα στα windows που ανάλογα με τη χρήση έκρυβε τις εφαρμογές. :P
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό 2010 » 18 Οκτ 2010, 20:41

AntJPGR έγραψε:Προσωπικά χρησιμοποιώ emesene

AntJPGR το εγκατεστησα σημερα το emesene.
Ειναι πολυ καλο - το πιο κοντινο στο MSN interface (πιανει μονο το 1/8 του μεγεθους του γνησιου MSN).
Στο συνιστω.
Γνώσεις ⇛ Linux: Ελάχιστες ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Άριστα
1. Dell Inspiron Q15R N5110: Intel Core i5-2450M (2.50 GHz) / 4 GB RAM / NVIDIA GT525M 1GB |Λειτουργικό: Ubuntu 16.04 LTS 64bit
2. HP Probook 4520s: Intel Core i3-370M (2.40 GHz) / 3 GB RAM / ATI Mobility Radeon HD 4500 | Λειτουργικό: Ubuntu 12.10 64bit
_____________________________________________________________________________________________________________
My Samos Blog
Άβαταρ μέλους
2010
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: 12 Δεκ 2009, 13:41
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό AntJPGR » 19 Οκτ 2010, 01:20

lol, ρε παίδες, δεν ψάχνω πρόταση για IM... :P Δεν είμαι καινούριος, χρησιμοποιώ ubuntu 1μιση χρόνο τώρα. Αν υπάρχει κάποια εφαρμογή που να μπαίνει στο πάνω panel εκεί που κανονικά έχει το empathy ρωτάω...

Πάνω κάτω αυτό που απάντησε ο s.dalas (βασικά ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που απάντησε ο dalas, αλλά το pidgin απλά μπαίνει σαν extra, δν ενσωματώνεται στο "chat". Αλλά κάτι είναι κ αυτό (thanks s.dalas) )

Αν έχετε κάτι άλλο να προτείνετε (όχι άλλο IM :P ) πχ πείραγμα με τερματικό κάποιου αρχείου κλπ...
Γνώσεις ⇛ Linux: Κάτι βγαίνει σιγά σιγά... ┃ Προγραμματισμός: Αρχάριος ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά

Desktop
Spoiler: show
Λειτουργικό: Ubuntu Studio 12.10 64bit
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ahlon X2 5000 │ 4GB RAM DDR2 │ ATI HD5450 │ Realtek ALC662 6-Channel HD Audio CODEC │ Samsung 17" 1280x1024 - Fujitsu Siemens 23" 1920x1080



Netbook
Spoiler: show
Compaq Presario CQ10-150ev N270
Λειτουργικό: Ubuntu 12.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ Intel® Atom™ N270 ,1,6 GHz │ 1GB RAM DDR2 │ INTEL 950 │ On Board :P │ 10.1" 1024x600
Άβαταρ μέλους
AntJPGR
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 14:35
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 19 Οκτ 2010, 02:43

Βασικά με έβαλες σε σκέψεις ρε AntJPGR. Με έπιασες και στα "ψαξίματά" μου, τοσο για διανομή (προσωπικοί λογοι) όσο και γραφικό πριβάλλον και αυτές οι "κρυφές" ρυθμίσεις του gnome αρχίζουν να μου τη δίνουν. λοιπόν στο θέμα μας. πήγαινε σε αυτή τη διαδρομή /usr/share/indicators/messages/applications και άλλαξε ότι θες. Βάλε βγάλε και όλα τα σχετικά. Είναι ότι εμφανίζει μέσα στο "φακελάκι" στο panel. ;) τώρα ελπίζω να βοήθησα :P
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό AntJPGR » 20 Οκτ 2010, 02:23

Είσαι ένας. :clap:
Είσαι μεγάλος. :shock:
Είσαι τρομερός. :roll:
Είσαι ανεπανάληπτος. :bow:
Είσαι ...συντοπίτης (ζντόιν, μόλις το παρατήρησα :P )

Μόλις είδα το ποστ σου τρόμαξα, γιατί είπα δεν είμαι αρχάριος αλλά δεν είμαι και σε επίπεδο να μου λες "Μπες εκει και κάνε ότι γουστάρεις, όλος ο φάκελος για πάρτη σου" :P Προτιμώ να ακολουθώ στάνταρ βήματα γιατί ακόμα το linux είναι ένας άγνωστος στη δομή του. Τον καταλαβαίνω αλλά δεν τον έχω χωνέψει :P Anyway, μπήκα, άλλαξα το αρχείο empathy σε αρχείο Emesene και μέσα εκεί τη λέξη Empathy με τη λέξη Emesene, έκανα reboot και... Ιδού:

Εικόνα



Κάτι που με βάζει σε πειρασμό να πειράξω και τα άλλα (eg Evolution)! :) :)


Μήπως έχεις καμία ιδέα για το πως θα το κάνω να εμφανίζεται ως chat και όχι ως Emesene?? Τα αρχεία αυτά δεν γράφουν πρακτικά τίποτα... :?:
Γνώσεις ⇛ Linux: Κάτι βγαίνει σιγά σιγά... ┃ Προγραμματισμός: Αρχάριος ┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά

Desktop
Spoiler: show
Λειτουργικό: Ubuntu Studio 12.10 64bit
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ahlon X2 5000 │ 4GB RAM DDR2 │ ATI HD5450 │ Realtek ALC662 6-Channel HD Audio CODEC │ Samsung 17" 1280x1024 - Fujitsu Siemens 23" 1920x1080



Netbook
Spoiler: show
Compaq Presario CQ10-150ev N270
Λειτουργικό: Ubuntu 12.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ Intel® Atom™ N270 ,1,6 GHz │ 1GB RAM DDR2 │ INTEL 950 │ On Board :P │ 10.1" 1024x600
Άβαταρ μέλους
AntJPGR
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 14:35
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 20 Οκτ 2010, 04:03

Πείραξε ότι θες. όσο για το chat που λες δε μπορώ να σκεφτώ κάτι γιατί η διαδρομή είναι κλασσική και δε μεσολαβεί πουθενά το Chat. ίσως κάποιο εικονίδιο... εγω έχω μόνο το pidgin και το thunderbird.
Off topic:
συντοπίτης ε??? για give a clue.. ;)
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: Αντικατάσταση του Empathy?

Δημοσίευσηαπό jemadux » 20 Οκτ 2010, 22:25

άμα θες να βάλεις msn καλύτερα να δοκιμάσεις emesene ή aMSN
1 Γνώσεις Linux: ✅✅✅✔️✔️ ┃ Προγραμματισμού: ✔️✔️✔️✔️✔️ ┃ Αγγλικών: ✅✅✅✔️✔️
2 Debian Stable (en_US.UTF-8)
3 AMD Ryzen 5 2500U Radeon Vega Mobile Gfx ‖ RAM 16MiB ‖ Dell Inspiron 3585
4 Radeon Vega Mobile Gfx
5 Qualcomm Atheros QCA9377 802.11ac Wireless Network Adapter
Άβαταρ μέλους
jemadux
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 841
Εγγραφή: 27 Σεπ 2009, 19:39
Τοποθεσία: /dev/null
IRC: jemadux
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet