Thunderbird και προσθήκη υπογραφής  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

Thunderbird και προσθήκη υπογραφής

Δημοσίευσηαπό Zoh » 12 Μαρ 2010, 03:10

Καλησπερα φιλοι μου,μηπως ξερετε πως μπορει να παρουσιαζεται η υπογραφη μου και ενα logo που θελω στο τελος των email που στελνω?
Βρηκα κατι στο google σε ξενα forum alla θα ηθελα κατι απο σας γιατι σας εχω εμπιστοσυνη.

Ευχαριστω για την βοηθεια
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 15.10 wily 4.2.0-18-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 Intel Pentium CPU 2117U @ 1.80GHz ‖ RAM 3827 MiB ‖ Dell Inc. 0MND5Y - Dell Inc. Inspiron 3521
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0156] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8101/2/6E PCI Express Fast/Gigabit Ethernet controller [10ec:8136] (rev 05) ⋮ wlp2s0: Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Zoh
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 11 Ιουν 2008, 18:53
Εκτύπωση

Re: Thunderbird και προσθήκη υπογραφής

Δημοσίευσηαπό panligo » 12 Μαρ 2010, 10:57

Θα πας επεξεργασία--->ρυθμήσεις λογαριασμού. Εκεί στην πρώτη καρτέλα (πχ. είναι σαν: zoh@gmail.com) έχει ένα πλαίσιο με τίτλο "κείμενο υπογραφής". Σε αυτό το πλαίσια γράφεις την υπογραφή σου όπως θες να φαίνεται... Επίσης για να σου βάζει την υπογραφή σε κάθε e-mail θα πρέπει να πας στην καρτέλα (στο ίδιο μενού) "Σύνταξη & Διευθυνσιοδότηση" και επιλέγεις το κουτάκι "χρήση της υπογραφής στις απαντήσεις" και το χρήση της υπογραφής στις προωθήσεις" Αν δεν τα επιλέξεις αυτά η υπογραφή σου θα μπαίνει μόνο στα e-mail που εσύ φτιάχνεις/επεξεργάζεσαι...
Άβαταρ μέλους
panligo
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1150
Εγγραφή: 29 Ιαν 2009, 22:44
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Thunderbird και προσθήκη υπογραφής  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Zoh » 12 Μαρ 2010, 12:30

Καλημερα φιλε μου.
Λοιπον μαλλον εχουμε διαφορετικη εκδοση του thunderbird γιατι σε μενα διαλεγεις εκει που λες την διαδρομη για να διαβασει αρχειο .txt η .html.
Δεν βρισκω επισης την επιλογη που λες για τις προωθησεις κτλ.
Οπως και να εχει ομως τουλαχιστον εβγαλα μια ακρη και σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου.
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 15.10 wily 4.2.0-18-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 Intel Pentium CPU 2117U @ 1.80GHz ‖ RAM 3827 MiB ‖ Dell Inc. 0MND5Y - Dell Inc. Inspiron 3521
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0156] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8101/2/6E PCI Express Fast/Gigabit Ethernet controller [10ec:8136] (rev 05) ⋮ wlp2s0: Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Zoh
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 11 Ιουν 2008, 18:53
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet