ψάχνω download manager

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

ψάχνω download manager

Δημοσίευσηαπό agalma254 » 06 Φεβ 2010, 23:12

παιδια καλησπερα.

θα ηθελα να μου προτεινεται εναν download manager για βασικο κατεβασμα απο το rapidshare.
Γνώσεις ⇛ Linux: αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Οχι ┃ Αγγλικά: μέτρια
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 9.10 32bit
Προδιαγραφές ⇛ intel Core 1.86GHz │ RAM 2GB │ NVIDIA geforce9600 │ -│ Intel(R) Core(TM)2 CPU 6300 @ 1.86GHz │ HD Audio │ TFT 19"
agalma254
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2009, 03:10
Εκτύπωση

Re: ψαχννω download manager

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 06 Φεβ 2010, 23:16

1) Tucan => ο καλυτερος γι εμενα, εγκατασταση απο synaptic το πακετο tucan.

2) Jdownloder => και αυτος παρα μα παρα πολυ καλος, υποστηριζει και κρυπτογραφημενα αρχεια.
δες και τον οδηγο εδω viewtopic.php?f=9&t=5880
και για εγκατασταση εδω viewtopic.php?f=9&t=5880#p64126

Δες και εδω viewtopic.php?f=9&t=8879
και αλλες επιλογες!
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: ψαχννω download manager

Δημοσίευσηαπό mrjack » 07 Φεβ 2010, 00:58

Καλησπερα : )

Πριν σου προταθει κατι συγκεκριμενο, πες μας, ποια ακριβως χρηση εννοεις "βασικη" ;

Υπαρχουν advanced εργαλεια, υπαρχουν και καποια λυτα με τις βασικες των δυνατοτητων.
Άβαταρ μέλους
mrjack
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 625
Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 03:45
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
IRC: mrjack
Εκτύπωση

Re: ψαχννω download manager

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 07 Φεβ 2010, 01:51

Οι δύο που πρότεινε ο vagrale13 είναι ότι πρέπει.
Ο Τucan και ο jDownloader θα σου λύσουν τα χέρια. Ε iδικά με τον 2ο βλέπω και maximum ταχύτητες με Rapidshare Premium Account.
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet