αποθετήριo firefox stable  Το θέμα επιλύθηκε

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

αποθετήριo firefox stable  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 26 Φεβ 2012, 23:30

Παιδια τo αποθετήριo του firefox stable δεν δουλεύει υπάρχει καποια ενημέρωση γι αυτό ;
ubuntu updates
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 26 Φεβ 2012, 23:44

Για δες εδω viewtopic.php?f=9&t=13269
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 27 Φεβ 2012, 00:11

vagrale13 έγραψε:Για δες εδω viewtopic.php?f=9&t=13269


εαν οι ενημερώσεις λήξουν για ubuntu 10.10 10.04 ton σταβλε firefox απο που θα το εγκαταστήσω;
και ο firefox aura μπορεί να εγκατασταθεί παράλληλα με τον firefox ή απλα θα εγκατασταθεί πάνω στον firefox σαν upgrade;
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 27 Φεβ 2012, 00:20

Στα αποθετηρια της διανομης, ειναι διαθεσιμη η εκδοση Firefox 10, οποτε αν θελεις αυτη την εκδοση, δεν χρειαζεσαι κανενα επιπλεον αποθετηριο.
Αν θελεις νεοτερη εκδοση, δες το παραπανω link.
Αν περασεις την εκδοση Firefox 11 beta, απλα θα αναβαθμιστει η εκδοση του firefox.
Για παραλληλη χρηση, μπορεις να δοκιμασεις τη νεοτερη εκδοση Firefox 13 alpha.
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό medigeek » 27 Φεβ 2012, 00:31

Dimitrios.gr έγραψε:
εαν οι ενημερώσεις λήξουν για ubuntu 10.10 10.04 ton σταβλε firefox απο που θα το εγκαταστήσω;

Το firefox θα ανανεώνεται αν υποστηρίζεται η έκδοση διανομής (μέχρι το τέλος υποστήριξης, "end of life date"): https://wiki.ubuntu.com/Releases
http://archive.cert.uni-stuttgart.de/ub ... 00007.html

Μετά το "end of life", αναβαθμίζεις το ubuntu σε μια πιο καινούργια διανομή.
Αλλιώς, κατεβάζεις το firefox και το χρησιμοποιείς από το home σου: www.firefox.com
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό Learner » 27 Φεβ 2012, 00:35

vagrale13 έγραψε:
Αν περασεις την εκδοση Firefox 11 beta, απλα θα αναβαθμιστει η εκδοση του firefox.
Για παραλληλη χρηση, μπορεις να δοκιμασεις τη νεοτερη εκδοση Firefox 13 alpha.


Και μια απορία δική μου.. (μια και βρήκαμε παπά... )
Αν περάσεις δηλαδή beta έκδοση τότε εγκαθίσταται ο firefox κανονικά. (πάνω στον άλλο που λέμε)
Αν περάσεις Alpha τότε μπορείς να έχεις και τους δύο ; Σωστά κατάλαβα ;

Off topic:
Χαχαχαχα το καινούριο Avatar Όλα τα λεφτά vagrale13.
Τελευταία επεξεργασία από Learner και 27 Φεβ 2012, 00:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 27 Φεβ 2012, 00:37

ο firefox aura μπορεί να εγκατασταθεί παράλληλα με τον firefox ή απλα θα εγκατασταθεί πάνω στον firefox σαν upgrade; :problem:
δηλ ο firefo aura είναι διαφορετικός apo ton κλασικό firefox;
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 27 Φεβ 2012, 00:54

Learner έγραψε:Αν περάσεις δηλαδή beta έκδοση τότε εγκαθίσταται ο firefox κανονικά. (πάνω στον άλλο που λέμε)
Αν περάσεις Alpha τότε μπορείς να έχεις και τους δύο ; Σωστά κατάλαβα ;

Ναι, ακριβως ετσι! :thumbup:
Learner έγραψε:Off topic:
Χαχαχαχα το καινούριο Avatar Όλα τα λεφτά vagrale13.

8-)
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό medigeek » 27 Φεβ 2012, 01:10

@vargrale13: Τα alpha/beta έχουν διαφορετικό φάκελο στο home;

Πάντως, αν αγαπάτε τα προφίλ σας στο firefox, προτείνω πρώτα ένα backup του ~/.mozilla/firefox :)
Κώδικας: Επιλογή όλων
tar czf fbackup.tar.gz ~/.mozilla/firefox


Ορίστε ένας τρόπος παράλληλης χρήσης μιας διαφορετικής έκδοσης firefox:
viewtopic.php?p=218621&http#p218621
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: αποθετήριo firefox stable

Δημοσίευσηαπό Γιώργος Φιωτάκης » 27 Φεβ 2012, 12:03

medigeek έγραψε:@vargrale13: Τα alpha/beta έχουν διαφορετικό φάκελο στο home;

Όλες οι εκδόσεις (τουλάχιστον από τα αποθετήρια του mozilla) χρησιμοποιούν τον ίδιο φάκελο και το ίδιο προφίλ εκτός αν έχει οριστεί διαφορετικά.

medigeek έγραψε:Πάντως, αν αγαπάτε τα προφίλ σας στο firefox, προτείνω πρώτα ένα backup του ~/.mozilla/firefox :)
Κώδικας: Επιλογή όλων
tar czf fbackup.tar.gz ~/.mozilla/firefox

Πολύ σωστό, και ο Aurora και ο Nightly δεν είναι παρά «πειραματικές» εκδόσεις και ίσως παρουσιάσουν προβλήματα -ειδικά ο Nightly, ο Aurora δεν βγάζει σοβαρά πράγματα συνήθως.

medigeek έγραψε:Ορίστε ένας τρόπος παράλληλης χρήσης μιας διαφορετικής έκδοσης firefox:
viewtopic.php?p=218621&http#p218621

Το πιο απλό από όλα είναι να χρησιμοποιεί κανείς διαφορετικά προφίλ, αν χρησιμοποιεί και το sync ούτε που θα καταλάβει τη διαφορά πέρα από τις επεκτάσεις.
Πρόβλημα με τον Mozilla Firefox; Μαζί με την αναφορά του προβλήματος, δημοσιεύστε και τις πληροφορίες του about:support και του about:plugins μέσα σε code tag!
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Φιωτάκης
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 612
Εγγραφή: 19 Δεκ 2008, 11:49
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet