Παιδια τo αποθετήριo του firefox stable δεν δουλεύει υπάρχει καποια ενημέρωση γι αυτό ;
ubuntu updates
Συντονιστής: the_eye


vagrale13 έγραψε:Για δες εδω viewtopic.php?f=9&t=13269


Dimitrios.gr έγραψε:
εαν οι ενημερώσεις λήξουν για ubuntu 10.10 10.04 ton σταβλε firefox απο που θα το εγκαταστήσω;

vagrale13 έγραψε:
Αν περασεις την εκδοση Firefox 11 beta, απλα θα αναβαθμιστει η εκδοση του firefox.
Για παραλληλη χρηση, μπορεις να δοκιμασεις τη νεοτερη εκδοση Firefox 13 alpha.


Learner έγραψε:Αν περάσεις δηλαδή beta έκδοση τότε εγκαθίσταται ο firefox κανονικά. (πάνω στον άλλο που λέμε)
Αν περάσεις Alpha τότε μπορείς να έχεις και τους δύο ; Σωστά κατάλαβα ;
Learner έγραψε:Off topic:
Χαχαχαχα το καινούριο Avatar Όλα τα λεφτά vagrale13.

tar czf fbackup.tar.gz ~/.mozilla/firefox
medigeek έγραψε:@vargrale13: Τα alpha/beta έχουν διαφορετικό φάκελο στο home;
medigeek έγραψε:Πάντως, αν αγαπάτε τα προφίλ σας στο firefox, προτείνω πρώτα ένα backup του ~/.mozilla/firefox
- Κώδικας: Επιλογή όλων
tar czf fbackup.tar.gz ~/.mozilla/firefox
medigeek έγραψε:Ορίστε ένας τρόπος παράλληλης χρήσης μιας διαφορετικής έκδοσης firefox:
viewtopic.php?p=218621&http#p218621
