Γειά σας!
Κατεβάζω torrents με το Transmission και ένω όλα πήγαιναν μια χαρά εδώ ακαι πολλούς μήνες, τον τελευταίο καιρό όταν κατεβάζω, μετά από λίγη ώρα όλα τα torrents μου βγαζουν ενδειξη "stalled". Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορώ να μπω γενικώς στο ιντερνετ, δεν μπορω να συνδεθω με το router μεσω του 192,168,2,1 και πρεπει να κανω reset του router ώστε να ξανασυνδεθώ.
Έχω HOL σύνδεση και το router με το οποίο συνδέομαι ασύρματα είναι το NetFaster IAD 2 (PSTN).
Τι να κάνω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...!

