Ένας τέτοιος κλώνος είναι και το 2048cc, που έφτιαξα σε C99. Το cc σημαίνει Console Clone (τουλάχιστον προς το παρόν), αλλά ως σύντμηση παραπέμπει στο ότι είναι γραμμένο με C (το αυθεντικό game είναι γραμμένο σε Javascript).
Ξεκίνησε από μια απλή απάντηση σε ένα νήμα του insomnia (εκεί πρωτο-άκουσα για το game) πριν από περίπου 1 μήνα. Εδώ και λίγες ημέρες το έχουμε ανεβάσει στο github με τον geomagas, και σήμερα έκανα pull την έκδοση 0.3a3 που, αν και είναι alpha-version (δηλαδή χωρίς εξαντλητικό testing), την θεωρώ αρκετά αξιοπρεπή ώστε να την ανακοινώσω και πάρα-εξω απο το insomnia.
Το παιχνίδι περιλαμβάνει ένα primitive text-user-interface, το οποίο όμως είναι skinnable και το βασικότερο όλων, είναι cross-platform. Τρέχει σε Windows, Linux, Unix και MacOSX. Αυτό όμως που κατά τη γνώμη το κάνει να ξεχωρίζει από όλους τους υπόλοιπους κλώνους, είναι πως υποστηρίζει αποθήκευση, φόρτωμα και αναπαραγωγή αρχείων replay, τα οποία είναι επίσης cross-platform. Τα αρχεία replay μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για να αποθηκευτεί ένα μισοτελειωμένο παιχνίδι, ώστε να φορτωθεί για συνέχιση κάποια μεταγενέστερη στιγμή.
Στον φάκελο ss/ στο github μπορείτε να δείτε screen-shots από την τρέχουσα έκδοση (v0.3a3) και από την προηγούμενη (v0.3a2).
Υποστηρίζει επίσης Undo/Redo (με ποινή ότι σταματάει να κρατάει best-score), και ενσωματώνει 4 παραλλαγές του παιχνιδιού, μαζί με την αυθεντική (μπορείτε να παίξετε σε ταμπλό 4x4, 5x5, 6x6 και 8x8).
Το ανεβάσαμε στο github με το σκεπτικό να προσελκύσει κι άλλους developers, μιας και υπάρχουν αρκετές ακόμα ιδέες προς υλοποίηση.
Στις βασικές προτεραιότητες (όσο μπορούμε να τις χαρακτηρίσουμε ως τέτοιες, μιας και ο χρόνος μας αυτόν τον καιρό είναι πολύ περιορισμένος, άρα προχωράμε με αργούς ρυθμούς) είναι η προσθήκη ΑΙ (Τεχνητή Νοημοσύνη) όχι τόσο για να παίζει μόνη της όσο για να δίνει Hint στον παίκτη αν της ζητηθεί, κατά προτίμηση με 2-3 επίπεδα "αυθεντίας" (αξιοπιστίας δηλαδή των συμβουλών της). Να σημειωθεί πως υπάρχουν ήδη έτοιμες τέτοιες υλοποιήσεις σε Javascript, άρα στη χειρότερη αρκεί απλώς να μεταφραστούν σε C και να ενσωματωθούν στον κώδικα του παιχνιδιού.
Επίσης βασική προτεραιότητα είναι και η ανάπτυξη ενός ή περισσότερων GUI, x-platform ή μη. Έχει ξεκινήσει ήδη σχετική συζήτηση στο νήμα του insomnia, από αυτό εδώ το ποστ και κάτω.
Άλλες ιδέες περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση κι άλλων παραλλαγών του game, αποθήκευση των best-score ανά παραλλαγή (ενδεχομένως και online), χρήση αρχείων settings, κλπ, κλπ.
Το πακέτο στο github περιλαμβάνει εκτελέσιμο για Windows, αλλά είναι πανεύκολο να κάνετε compile τον κώδικα με gcc (δεν υπάρχει καν Makefile, απλώς κάνετε copy & paste την γραμμή εντολών που υποδεικνύει το Readme.md αρχείο στο github). Απλώς βεβαιωθείτε πως το εκτελέσιμο αρχείο που θα παράξει ο compiler θα το βάλετε στην ίδια διαδρομή με τον φάκελο "replays/" (αλλιώς δεν θα μπορείτε να σώζετε/φορτώνετε αρχεία replays).
Αυτά λοιπόν για αρχή, καλή διασκέδαση
