ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

...ασύγχρονα μαθήματα Δικτύων

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό stamatiou » 10 Αύγ 2011, 21:56

Όντως στα bits έχω χοντρό πρόβλημα! Λοιπόν όσο αναφορά εκείνη τη παρουσίαση στο λινκ:
Spoiler: show
Πρώτο Slide:
1. Γιατί τα xyz είναι 101 και όχι 010;
Δεύτερο Slide
2. Εδώ πέρα δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται η κάθε πράξη, δεν υπάρχει καμιά επεξήγηση; :crazy:
3, Εκεί που λέει τις παραστάσεις τι κάνει; Μετατρέπει από δυαδικό σε δεκαδικό και αντίστροφα;
4. Το xyz ουσιαστικά είναι το x*y*z ή x+y+z;
Γενικά
5. Δηλαδή δεν έχουν όλοι οι δεκαδικοί τον ίδιο αριθμό bits;

Μόλις καταλάβω αυτή την παρουσίαση θα ξαναδιαβάσω το τελευταίο κομμάτι που λέει για bits... :geek: :geek:
1Γνώσεις→Linux: Αρχάριος┃Προγραμματισμός:Αρχάριος┃Αγγλικά:Μέτριος
2Λειτουργικό→Arch Linxu 32bit
3Προδιαγραφές→2x AMD AthlonX2 DualCore QL-66 ‖ RAM 1751 MiB ‖ Hewlett-Packard 308C - Hewlett-Packard Compaq 615
4Κάρτες γραφικών:ATI RS780M/RS780MN [Radeon HD 3200 Graphics][1002:9612]
5Δίκτυα:eth0:Marvell 88E8042 PCI-E Fast Ethernet Controller [11ab:4357] (rev 10)⋮eth1: Broadcom BCM4312 802.11b/g LP-PHY [14e4:4315](rev 01)
Πρωσοπική Ιστοσελίδα: http://giwrg98.co.cc
Άβαταρ μέλους
stamatiou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: 25 Ιουν 2010, 20:23
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 10 Αύγ 2011, 22:34

λοιπον... καταρχην πριν απο λιγο εβαλα και τις υπολοιπες παραγραφους στον οδηγο. Βγηκε παραπανω απο οσο φανταζομουν και μενει ακομη και η υποδικτυωση (2.4) την οποια θα βαλω αυριο μαλλον , παντως πιστευω πως μεχρι Σεπτεβριο αμα δεν ανεβασω ως τοτε το 3ο κεφαλαιο εχω αφησει πισω αρκετο πραγμα για διαβασμα :lol: :lol: . Τα θεματα στα δικτυα ειναι τεραστια και απλα προσπαθω να τα σουμαρω οσο γινεται. Λοιπον παμε τωρα να δουμε τις αποριες σου περι bits. Kαταρχην ασε προς το παρον τις πραξεις στο δυαδικο απεξω. Γιατι στα παραδειγματα που εδωσα και θα δωσω και αυριο δεν παιζουμε καθολου με κρατουμενα (modulo -2) ... τις πραξεις που λες δεν τις καταλαβαινεις επειδη παιζουν με κρατουμενα. 1 + 1 = 2 βαζεις ομως 0 και 1 το κρατουμενο :) (Αν τα θυμαμαι καλα εχω να τα πιασω πολυυυ καιρο). Λοιπον παω να τσιμπησω τιποτα και επανερχομαι να κανουμε ενα μικρο παράρτημα με παραδείγματα μετατροπής απο το δεκαδικό στο δυαδικό αλλα και αντιστροφα οκ? :) δωσε μου μιση ωριτσα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 11 Αύγ 2011, 01:11

========================================================================================
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ - ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΑΡΙΘΜΩΝ

Λοιπον μιας και μέσα στον οδηγό ασχολούμαστε με παραδείγματα και θέματα τα οποία αγγίζουν αρκετα δυαδικό αλλα και 16-δικο σύστημα
Οπότε κάνω εδω μια παρένθεση για να εξηγήσω λιγο τις μετατροπές για όσους δεν τις έχουν καταλαβει ωστε να μπορέσουν στην συνέχεια να παρακολουθήσουν και τους οδηγούς με μεγαλύτερη άνεση.

ΔΥΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

2 λόγια λοιπον για το γνωστο μας δυαδικό σύστημα. Στο δυαδικό σύστημα παίζουν 2 τιμές το 0 και το 1. Το σύστημα αυτο λοιπον έχει βάση R=2 (Radix) και ειναι ουσιαστικά το σύστημα στο οποίο καταλαβαίνουν ΟΛΟΙ οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές γενικότερα και οι επεξεργαστές ειδικότερα. Τα πάντα σε εναν υπολογιστή ειναι αποθηκευμένα στο δυαδικό σύστημα. Το δεκαεξαδικό , το οκταδικό και το δεκαδικό ειναι μονο αναπαραστάσεις των δυαδικών δεδομένων.

Ερώτηση -> Γιατι ομως επιλέγεται αυτο το σύστημα και όχι κάποιο άλλο?

Ο λόγος έγκειται στο γεγονός οτι μια CPU (Central Processing Unit) διαθέτει εκατομμύρια τρανζίστορ , τα τρανζίστορ αυτα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικούς διακόπτες οι οποίοι έχουν 2 καταστάσεις την ενεργή και την μη ενεργή , σε αυτές τις 2 καταστάσεις λοιπον θέτουμε 2 τιμές το 0 και το 1.
Συνεπώς ο υπολογιστής καταλαβαίνει μονο εντολές οι οποίες αποτελούνται απο μια σειρά απο 0 και 1 δηλαδη ένας υπολογιστής μπορει να καταλάβει μονο δυαδικές ακολουθίες (ακολουθίες απο bits). Οι εντολές της γλώσσας μηχανής λοιπον θα πρέπει να ειναι σε δυαδική μορφή. Ακριβως για αυτο τον λόγο και ενα πρόγραμμα σε κάποια γλώσσα τελικα θα μετατραπεί (με μια διαδικασία κρυφή απο τον χρήστη) σε δυαδικό ισοδύναμο για να μπορέσει να το καταλάβει και ο υπολογιστής και τελικα να γίνει η δουλειά μας. ;)

H μικρότερη μονάδα δυαδικού κωδικα τωρα ονομάζεται bit η ονομασία προέρχεται απο το binary digit το οποίο ειναι το δυαδικό ψηφίο ή δυφίο.
και οπως ανέφερα και πιο πανω μπορεί να πάρει 2 πιθανές τιμές => {0,1} . Τα bits τωρα οργανώνονται με τις 4-αδες απο bit να τις λεμε nibbles και τις 2 4-αδες στη σειρα δηλαδή 8 bit να λεμε πως σχηματίζουν 1 byte.

Κώδικας: Επιλογή όλων


====+====+=====+====+====+====+=====+====+============================
b7 b6 b5 b4 b3 b2 b1 b0
====+====+=====+====+====+====+=====+====+============================



αυτο λοιπον είναι ενα byte το οποίο αποτελείται απο 8 bit οπως είπαμε και πιο πανω. Εδώ λοιπον το bit7(b7) είναι το περισσότερο σημαντικό bit ενω το bit0 (b0) το λιγότερο σημαντικό.

Γενικά και αυτο είναι αρκετα σημαντικό κάθε ακολουθία απο bits ξεκινάει απο την θέση 0 (θέση με το λιγότερο σημαντικό ψηφίο) και τερματίζει στην θέση n-1. Αν για παράδειγμα εγω έχω φερειπείν την ακολουθία 11100 τοτε αυτή η ακολουθία αποτελείται απο n=5 bits η ακολουθία αυτη αποτελείται απο το b0=0 , b1=0 , b2=1 , b3=1 και τέλος το b4=1 δηλαδη τα περιεχόμενα αυτης της ακολουθίας τα οποία ειναι τα ίδια τα bits της ξεκινησαν απο την θέση 0 έως την θέση n-1 η θέση 4 στο συγκεκριμένο μας παράδειγμα. Κατανοητό? :)

Πάμε τωρα σιγα-σιγα να κάνουμε την πρώτη μας μετατροπή :

Κώδικας: Επιλογή όλων
Δίνεται η ακολουθία Α=11100000 να μετατραπεί σε δεκαδικό σύστημα.


Σε αυτο το σημείο υπάρχουν 2 πράγματα. Υπάρχουν τα bits και οι θέσεις τους. Επειδή ομως βρίσκομαι στο δυαδικό σύστημα ακομη εγω (οπως μπορείτε να διακρίνετε δεν έχουμε πάει ακομη στο δεκαδικό :P ) θα βάλω στο "παιχνίδι" και ενα τρίτο πράγμα την βάση 2. ΕΠομένως αυτη τη στιγμή εχω 3 πράγματα. Τα bits , τις θέσεις τους και την βάση 2 οκ?

Μια σκέψη ειναι να συνδυάσω τα παραπάνω 3 πράγματα ωστε να κάνω τελικά την μετατροπή απο το δυαδικό στο δεκαδικό σύστημα. Πάμε!

Βήμα 1o => Κάθε bit της παραπάνω ακολουθίας Α θα πολλαπλασιάζεται κάθε φορά με την βάση 2 υψωμένη σε δύναμη που είναι ιση με την θέση του bit μέσα στην ακολουθία.

Βημα 2ο => Τα σουμάρω όλα μαζι (τα προσθέτω δηλαδη) και βρίσκω το τελικό αποτέλεσμα.


Καταρχήν οι θέσεις αυτης της ακολουθίας θα ξεκινούν απο 0..... n-1 <=> 0.....7

Πάμε να επομένως να δούμε τα παραπάνω 3 βήματα πως γίνονται

Spoiler: show
Κώδικας: Επιλογή όλων

1*2^7+1*2^6+1*2^5+0*2^4+0*2^3+0*2^2+0*2^1+0*2^0 = 128+64+32+0+0+0+0+0=224



Στην θέση 0 αν κοιτάξουμε απο δεξιά προς τα αριστερά εχω το bit 0 (b0=0) αρα θα πολλαπλασιαστεί με 2^θέση του => 0 * 2^0

ΣΤην θέση 1 αν κοιτάξω απο δεξιά προς τα αριστερά εχω το bit 1 (b1=0) αρα θα πολλαπλασιαστεί με 2^θέση του => 0 *2^1

κ.ο.κ και ομοίως και για τα υπόλοιπα. :)

Πάμε τωρα να κάνουμε το αντίστροφο , δηλαδη μετατροπή 224 απο δεκαδικό σε δυαδικό :crazy: οχι εντάξει εύκολο ειναι :D

Εδώ απλά διαιρούμε το 224 με το 2 πάλι (θυμηθείτε πως ειναι η βάση μας -για εδώ-) και μετά απο αυτή την διαίρεση παίρνουμε το πηλίκο ενω κρατάμε το υπόλοιπο (γιατι θα το χρησιμοποιήσουμε στο τέλος ειναι ουσιαστικά στοιχείο της δυαδικής μας τελικής ακολουθίας το κάθε υπόλοιπο) και ξαναδιαιρούμε με το 2 κτλπ... επειδή ομως με τα γραφόμενα δεν ειναι πλήρως κατανοητό πάμε να το δούμε και σε πράξεις.

Spoiler: show
Κώδικας: Επιλογή όλων


224/2 = 112 (Η διαίρεση έχει υπόλοιπο 0 το οποίο κρατάμε όπως και το πηλίκο το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε στην επόμενη διαίρεση) => 0

112/2=56 (Με υπόλοιπο 0 και πηλίκο 56 το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε σε επόμενη διαίρεση) => 0 (κρατάμε το υπόλοιπο)

56/2=28 με υπόλοιπο => 0

28/2 = 14 υπόλοιπο => 0

14/2 = 7 υπόλοιπο => 0

7/2=3 υπόλοιπο => 1

3/2=1 υπόλοιπο => 1

και τέλος 1


Σε αυτο το σημείο λές εχω 00000111 (απο κάτω προς τα πάνω) δηλαδη απο το λιγότερο σημαντικό bit προς το περισσότερο σημαντικό
άρα σύμφωνα και με το παράδειγμα που δώσαμε πιο πάνω με την δομή ενος byte ως προς τα περισσότερο σημαντικότερα και λιγότερο bit η παραπάνω ακολουθία "αντιστρέφεται" αρα τελικά είναι => 11100000 που είναι και το ζητούμενο.

ΔΕΚΑΕΞΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Το 16-δικό σύστημα αποτελεί και αυτο ένα σύστημα κωδικοποίησης οπως και το δυαδικό . Το 16-δικο σύστημα ειναι περισσότερο human-friendly και χρησιμοποιείται και για την αναπαράσταση των διευθύνσεων του υλικού οπως ειναι οι μνήμες RAM και οι διευθύνσεις MAC για τις οποίες έχει γίνει εκτενής λόγος σε αυτην εδω την παρουσίαση. :)

Το 16-δικο σύστημα αρίθμησης λοιπον μπορεί να δοθεί απο το παρακάτω πινακάκι

Κώδικας: Επιλογή όλων
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F


με τις τιμες Α , Β , C , D , E , F να παίρνουν τις τιμές 10,11,12,13,14 και 15 αντίστοιχα.

πάλι υπάρχει και εδω η λογική του 0.... n-1 δηλαδη οπως βλέπουμε αν και 16-δικο δεν παίρνει πουθενά την τιμή 16 δεν υπάρχει δηλαδη κάποιο γράμμα για να κωδικοποιήσει την τιμη 16 γιατι πολυ απλα τιμή 16 δεν υπάρχει μιας και η αρίθμηση ξεκινησε απο το 0.

Για να μετατρέψω έναν αριθμό απο το 16-δικο στο δεκαδικό η λογική είναι ακριβώς... ακριβώς ομως η ίδια με τα 2 βήματα που κάναμε και για το δυαδικό => δεκαδικό απλα εδω θα αλλάξει η βάση οπως ειναι αυτονόητο... απο 2 θα έχουμε πλεον 16.

Πάμε τώρα να δούμε ενα παράδειγμα απο 16-δικο σε δεκαδικό έστω ο αριθμός

D5C2 ο οποίος θέλουμε να μετατραπεί σε δεκαδικό. Πάλι έχουμε ψηφία ... θέσεις (απο 0....n-1 <=> 0...3) και φυσικά την βάση 16 η οποία θα ανυψωθεί στην αντίστοιχει θέση του ψηφιου με το οποίο θα πολλαπλασιαστεί και θα προστεθουν ολα αυτα στο τελος για να δωσουν τον αριθμο στο δεκαδικό σύστημα οπως ακριβώς κάναμε και στο παράδειγμα με το δυαδικό.
Στην θέση 3 βρίσκεται ο D στην θέση 2 βρίσκεται ο 5 στην θέση 1 βρίσκεται ο C και τέλος στην θεση 0 ο 2. Επομένως μένει να πολλαπλασιάσω κάθε ψηφίο με 16^ "ή στην θέση που βρίσκεται αυτο το ψηφίο"

Spoiler: show
Κώδικας: Επιλογή όλων
D * 16^3 + 5 *16^2 + C * 16^1 + 2 * 16^0 = 13 * 16^3 + 5 *16^2 + 12 * 16 + 2 * 16^0 // 16^0 = 1 γενικά οτιδήποτε στην μηδενικη δινει 1
=> 192+1280 + 53248 + 2 = 54902


επομένως (D5C2)16 = (54722)10

δηλαδη ο D5C2 στο 16-δικο ειναι ίσος με 54722 στο 10-δικο :)

Creative Commons License
Η εργασία υπάγεται στην άδεια Creative Commons Αναφορά-Μη εμπορική χρήση-Παρόμοια διανομή 3.0 Ελλάδα
Τελευταία επεξεργασία από Star_Light και 18 Σεπ 2011, 13:50, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό stamatiou » 11 Αύγ 2011, 20:08

Star_Light έγραψε:λοιπον... καταρχην πριν απο λιγο εβαλα και τις υπολοιπες παραγραφους στον οδηγο. Βγηκε παραπανω απο οσο φανταζομουν και μενει ακομη και η υποδικτυωση (2.4) την οποια θα βαλω αυριο μαλλον , παντως πιστευω πως μεχρι Σεπτεβριο αμα δεν ανεβασω ως τοτε το 3ο κεφαλαιο εχω αφησει πισω αρκετο πραγμα για διαβασμα :lol: :lol: . Τα θεματα στα δικτυα ειναι τεραστια και απλα προσπαθω να τα σουμαρω οσο γινεται. Λοιπον παμε τωρα να δουμε τις αποριες σου περι bits. Kαταρχην ασε προς το παρον τις πραξεις στο δυαδικο απεξω. Γιατι στα παραδειγματα που εδωσα και θα δωσω και αυριο δεν παιζουμε καθολου με κρατουμενα (modulo -2) ... τις πραξεις που λες δεν τις καταλαβαινεις επειδη παιζουν με κρατουμενα. 1 + 1 = 2 βαζεις ομως 0 και 1 το κρατουμενο :) (Αν τα θυμαμαι καλα εχω να τα πιασω πολυυυ καιρο). Λοιπον παω να τσιμπησω τιποτα και επανερχομαι να κανουμε ενα μικρο παράρτημα με παραδείγματα μετατροπής απο το δεκαδικό στο δυαδικό αλλα και αντιστροφα οκ? :) δωσε μου μιση ωριτσα.

Πολύ καλός αυτός ο οδηγός, οργάνωσα λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου αλλά δεν έγραψες για τις πράξεις...
1Γνώσεις→Linux: Αρχάριος┃Προγραμματισμός:Αρχάριος┃Αγγλικά:Μέτριος
2Λειτουργικό→Arch Linxu 32bit
3Προδιαγραφές→2x AMD AthlonX2 DualCore QL-66 ‖ RAM 1751 MiB ‖ Hewlett-Packard 308C - Hewlett-Packard Compaq 615
4Κάρτες γραφικών:ATI RS780M/RS780MN [Radeon HD 3200 Graphics][1002:9612]
5Δίκτυα:eth0:Marvell 88E8042 PCI-E Fast Ethernet Controller [11ab:4357] (rev 10)⋮eth1: Broadcom BCM4312 802.11b/g LP-PHY [14e4:4315](rev 01)
Πρωσοπική Ιστοσελίδα: http://giwrg98.co.cc
Άβαταρ μέλους
stamatiou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: 25 Ιουν 2010, 20:23
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 11 Αύγ 2011, 20:40

stamatiou έγραψε:
Πολύ καλός αυτός ο οδηγός, οργάνωσα λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου αλλά δεν έγραψες για τις πράξεις...


Ποιες πράξεις τις προσθέσεις στο δυαδικο και αυτα???

Κοιτα αυτες δεν θα μας χρειαστουν εδω... γιατι η πραξη AND που θα μπει στο subnetting δεν παιζει με κρατουμενα

ειναι modulo 2 σαν την XOR. Eχω καιρο να τις πιασω και μπορεις να τις εχω ξεχασει κιολας... αν δεν επειγεσαι δεν θα τις βαλω.

Δεν ηταν δηλαδη μεσα στο μυαλο μου για αυτο τον οφηγο αυτο εννοω.

Οσο για τον οδηγο ευχαριστω :D γενικα προσπαθω να μην μου ξεφυγει καποια ανακριβεια ή κατι λαθος.

Λιγο ακομη και τελειωσε και αυτος.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό stamatiou » 11 Αύγ 2011, 20:42

Star_Light έγραψε:
stamatiou έγραψε:
Πολύ καλός αυτός ο οδηγός, οργάνωσα λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου αλλά δεν έγραψες για τις πράξεις...


Ποιες πράξεις τις προσθέσεις στο δυαδικο και αυτα???

Κοιτα αυτες δεν θα μας χρειαστουν εδω... γιατι η πραξη AND που θα μπει στο subnetting δεν παιζει με κρατουμενα

ειναι modulo 2 σαν την XOR. Eχω καιρο να τις πιασω και μπορεις να τις εχω ξεχασει κιολας... αν δεν επειγεσαι δεν θα τις βαλω.

Δεν ηταν δηλαδη μεσα στο μυαλο μου για αυτο τον οφηγο αυτο εννοω.

Δηλαδή προς το παρών δεν τις χρειαζόμαστε;
1Γνώσεις→Linux: Αρχάριος┃Προγραμματισμός:Αρχάριος┃Αγγλικά:Μέτριος
2Λειτουργικό→Arch Linxu 32bit
3Προδιαγραφές→2x AMD AthlonX2 DualCore QL-66 ‖ RAM 1751 MiB ‖ Hewlett-Packard 308C - Hewlett-Packard Compaq 615
4Κάρτες γραφικών:ATI RS780M/RS780MN [Radeon HD 3200 Graphics][1002:9612]
5Δίκτυα:eth0:Marvell 88E8042 PCI-E Fast Ethernet Controller [11ab:4357] (rev 10)⋮eth1: Broadcom BCM4312 802.11b/g LP-PHY [14e4:4315](rev 01)
Πρωσοπική Ιστοσελίδα: http://giwrg98.co.cc
Άβαταρ μέλους
stamatiou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: 25 Ιουν 2010, 20:23
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 11 Αύγ 2011, 20:51

stamatiou έγραψε:
Δηλαδή προς το παρών δεν τις χρειαζόμαστε;


Εδω συγκεκριμενα οχι. ;)
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 13 Αύγ 2011, 20:02

υπαρχει λαθος στο τελευταιο νουμερο της παραπανω παρουσιασης για το δεκαεξαδικο....

συγκεκριμενα τον D5C2 τον βγαζει 54722 ενω εγω τον εβγαλα 54902

ξαναπροσεξα τα νουμερα και το λαθος ειναι αριθμητικο αλλα και παλι μου βγαζει 54706.... πφφφ θα το βρω.

http://www.subnetonline.com/pages/conve ... to-dec.php

οριστε και ενας online calculator για τις μετατροπες για ολους οσους αφου τα μαθουν δεν θελουν να ξαναμπλεξουν με αυτα :D

EDIT : Ολα οκ. Το λαθος ηταν στις προσθέσεις :lol: :lol: :lol: φαινεται ηταν αργα οταν τον εγραφα και ημουν κουρασμενος. Τελικα το αποτελεσμα σε δεκαδικο ειναι το 54722 και οχι το 54902 παω να το διορθωσω.
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό Star_Light » 14 Αύγ 2011, 17:32

stamatiou έγραψε:Εγώ πάντως έχω ήδη μερικές ερωτήσεις:
Spoiler: show
1. Τι είναι το υποδικτυο;
2. Τι είναι τα δίκτυα FDDI;
3. Δηλαδή την ο στόχος της τοπολογίας είναι σαν του πρωτοκόλλου αλλά στο φυσικό μέσο;
4. Μπορείς να ξαναεξηγήσεις τη διαφορά μεταξύ της φυσικής και της λογικής τοπολογίας :oops:;
5. Τώρα όσα μαθαίναμε μέχρι τώρα ήταν για το OSI ή το TCP/IP;
6. Αυτό το μάθημα αναφέρεται στο OSI ή το TCP/IP;
7. Όταν στέλνουμε ένα mail γράφουμε το mail του παραλήπτη όχι τη MAC διεύθυνσή του αλλά παρόλα αυτά θα ελέγξει αν ο παραλήπτης είναι συνδεδεμένος στο συγκεκρυμένο LAN;
8. Δεν κατάλαβα καθόλου το δεκαεξαδικό σύστημα, κανένα link;
9. Τι είναι η IEEE 802;

Όσο για τον οδηγό αν είναι μακρύς ψηφίζω να χωριστέι σε 2 post :D



Αν και ο οδηγος δεν εχει τελειωσει ακομη... θα τον σπασω και σε 3ο μερος ωστε να βαλω εκει την υποδικτυωση μιας και απο μονη της θα μπορουσε κάλλιστα (και είναι ηδη σε μερικα βιβλια) απο μονη της ενα κεφάλαιο).

1. Αυτο θα το διαβασεις σε λιγο μεσω της υποδικτυωσης... προς το παρον εχω διορθωσει τον οδηγο στον οποιο το εβαζα στην αρχη και το ταυτιζα το υποδικτυο με ενα απλο τοπικο... δεν ειναι ακριβως ετσι και επειδη θελω να ειμαι ακριβης σε αυτα που γραφω οπως εχω ξαναπει το εβγαλα τελειως απο τα εισαγωγικα και αφησα μονο τους ορους φυσικο δίκτυο & τοπικό δίκτυο

2. Ειναι μια διαφορετικη τεχνολογια που χρησιμοποιειται για LAN δικτυωση ψαξτα στο google και θα τα ξαναδουμε αν εχεις αποριες μιας και τα εχω συμπεριλαβει μονο ονομαστικα και μονο για λογους διαφοροποιησης.

3. Ο στοχος μιας τοπολογιας εχει να κάνει με την σχεδιαση. Εκεινη την σχεδιαση που ικανοποιει καλυτερα τις αναγκες του εκαστοτε δικτυου.

4. Ναι , αλλα οχι τωρα :P

5. Τωρα οσα μαθαινουμε ειναι γενικα για τα δικτυα... ειπα πως TCP/IP Και OSI εχουν αναπτυξει συμβατοτητα μεταξυ τους η γενικοτερη φιλοσοφια των δικτυων ή καλυτερα η γενικοτερη φιλοσοφια αυτων των 2 μοντελων ειναι μια και μοναδική => Διαιρεί και βασίλευε εχουμε δηλαδη το θεμα της επικοινωνιας μεσω της δικτυωσης απο το ενα σημειο του κοσμου σε ενα αλλο... αυτο αποτελει ενα "προβλημα" μεσω του διαιρει και βασιλευε σπαμε σε επιμερους λειτουργιες οι οποιες ανατίθονται σε κάθε επιπεδο.. πχ το επιπεδο δικτυου κανει την δρομολογηση το επιπεδο DLL κανει οσα ειπαμε κτλπ.

6. Αναφερεται στο TCP/IP ΤΟ OSI εχει 7 επιπεδα ενω το TCP/IP εχει 4.

7. δεν καταλαβαινω την ερωτηση σου

8. ΕΚανα τον οδηγο ακριβως πιο πανω με τα συστηματα αριθμησης ελπιζω να ειναι κατανοητα πλεον αν δεν ειναι ρωτας ξανα.

9. http://en.wikipedia.org/wiki/Institute_ ... _Engineers για να παρεις μια ιδεα για το τι ειναι η I triple E :D IEEE

*αναμένεται το 3ο μερος της υποδικτυωσης*
Γνώσεις ⇛ Linux: Βασικές ┃ Προγραμματισμός: Δέν θέλω μεροκάματο , θέλω C και κακο θάνατο! ┃ Αγγλικά: Lower
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.10 σε Dual Boot με Windows 7
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής : Intel(R) Core(TM) i3 CPU 540 @3.07Ghz (64bit)
RAM : Kingston 2GB
HDD : Coreshare 500GB
Κάρτα Γραφικών : Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller(rev 18) (prog-if 00 [VGA controller]) [8086:0042]
Star_Light
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2787
Εγγραφή: 01 Μάιος 2010, 21:07
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: Star_Light
Εκτύπωση

Re: ΜΑΘΗΜΑ Νο2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ

Δημοσίευσηαπό stamatiou » 14 Αύγ 2011, 18:09

Στην 7 εννοώ πριν στάθει ενα mail ελέγχεται αν ο παραλήπτης βρίσκεται στο ίδιο LAN;
1Γνώσεις→Linux: Αρχάριος┃Προγραμματισμός:Αρχάριος┃Αγγλικά:Μέτριος
2Λειτουργικό→Arch Linxu 32bit
3Προδιαγραφές→2x AMD AthlonX2 DualCore QL-66 ‖ RAM 1751 MiB ‖ Hewlett-Packard 308C - Hewlett-Packard Compaq 615
4Κάρτες γραφικών:ATI RS780M/RS780MN [Radeon HD 3200 Graphics][1002:9612]
5Δίκτυα:eth0:Marvell 88E8042 PCI-E Fast Ethernet Controller [11ab:4357] (rev 10)⋮eth1: Broadcom BCM4312 802.11b/g LP-PHY [14e4:4315](rev 01)
Πρωσοπική Ιστοσελίδα: http://giwrg98.co.cc
Άβαταρ μέλους
stamatiou
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: 25 Ιουν 2010, 20:23
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Μαθήματα Δικτύων

cron