Αναζητώ μάγκα web developer για συνεργασία

...χαλαρή κουβεντούλα, γενικός σχολιασμός, φιλοσοφικές συζητήσεις, meeting point / γνωριμία

Συντονιστής: konnn

Αναζητώ μάγκα web developer για συνεργασία

Δημοσίευσηαπό Tryfonaration » 10 Μάιος 2013, 14:53

Χαιρετώ την κοινότητα,

Αναζητώ έναν καλό web developer, δεν είναι απαραίτητο να είσαι επαγγελματίας (ίσως καλύτερα να μην είσαι κιόλας), με γνώσεις, χρόνο προς διάθεση και πάθος για το Ubuntu και το ελεύθερο λογισμικό προκειμένου να ξεκινήσουμε μαζί την ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας σχετικής με το Ubuntu που θα βασίζεται κυρίως στην συμμετοχή, για τον εμπλουτισμό του περιεχομένου του, των χρηστών της παγκόσμιας κοινότητας. Το σάιτ θα υποστηρίζεται από σύγχρονες τεχνολογίες semantic web, θα έχει δηλαδή και μεγάλο τεχνικό ενδιαφέρον και όποιος ασχοληθεί θα μάθει πολλά από την διαδικασία. Πιστεύω ότι είναι πολύ καλή ιδέα οπότε πας ενδιαφερόμενος ας επικοινωνήσει με πμ.
Προσωπικά είμαι έμπειρος προγραμματιστής σε Java, έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία με διάφορα συστήματα διαχείρισης βάσεων δεδομένων και σε ανάπτυξη/χρήση βάσεων δεδομένων, έχω αναπτύξει δυναμικές ιστοσελίδες σε Joomla και έχω καλή γνώση τεχνολογιών σημασιολογικού ιστού (Semantic Web, Web 3.0) και HTML, XML κτλ και φυσικά λατρεύω το Ubuntu, το Linux και το ελεύθερο λογισμικό γενικότερα και όλη την φιλοσοφία του και πιστεύω ακράδαντα στην προσεχή του κυριαρχία.
Λοιπόν, απαντήστε με πμ αν σας ενδιαφέρει, μην το σκέφτεστε πολύ, μαζί θα μάθουμε στην διαδικασία και θα διασκεδάσουμε πολύ γιατί θα κάνουμε κάτι που αγαπάμε!!!

Υ.Γ. Προφανώς δεν θα δημοσιεύσω σε αυτό το νήμα λεπτομέρειες για την ιδέα, οπότε όποιος ενδιαφέρεται ας επικοινωνήσει άμεσα μαζί μου ;)
Άβαταρ μέλους
Tryfonaration
babeTUX
babeTUX

Εκτύπωση

Re: Αναζητώ μάγκα web developer για συνεργασία

Δημοσίευσηαπό Tryfonaration » 03 Ιουν 2013, 11:04