Λοιπόν, με τη συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας, ο FF 3.6.24 λειτουργεί μια χαρά, και όντως η επικοινωνία με την ιστοσελίδα της τράπεζας φαίνεται να βαίνει απροβλημάτιστα
Όμως, είδα ότι:
1. όταν τρέξω τον FF από το εικονίδιο του launcher, ανοίγει μεν η (τελευταία) έκδοση 8, όμως χωρίς καμία από τις ρυθμίσεις που είχα για αυτόν (οι σελιδοδείκτες λείπουν πρώτα απ' όλα, κλπ) .Φαίνεται να τραβάει (για κάποιο ανεξήγητο για μένα λόγο) το αρχείο ρυθμίσεων από την έκδοση 3.6.24 που εγκατέστησα μόλις. Πώς θα γίνει να ανοίγει ο καθένας με τις δικές του ρυθμίσεις;
2. όταν τρέξω τη μία έκδοση, π.χ. τη νεότερη 8, και με διπλό κλικ προσπαθήσω να ανοίξω και την 3.6.24 από τη συντόμευση στην Επιφ. Εργασίας, ανοίγει μεν FF αλλά ίδιας έκδοσης με αυτόν που ήδη τρέχει

Και το αντίστροφο. Πήγα και δημιούργησα δοκιμαστικά μια νέα συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας προσθέτοντας και την επιλογή --no-remote στο τέλος του path αλλά δεν έδειξε να κάνει καμιά διαφορά. Γίνεται να τρέχουν και οι 2 εκδόσεις ταυτόχρονα;
------------
Χμμμ....μόλις διαπίστωσα ότι αν τρέξω το εικονίδιο της συντόμευσης από την επιφ. εργασίας και στην ερώτηση επιλέξω να ανοίξει ο default firefox, τότε φορτώνει κανονικά όλες τις ρυθμίσεις με σελιδοδείκτες κλπ. Άρα από ότι φαίνεται, το 1. που ρωτάω από πάνω, μάλλον άκυρο. Συνεπώς παραμένει μόνο το ερώτημα 2.