Αγαπητά kalopc διάβασα όλο το thread με αρκετό ενδιαφέρον και ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι θεωρώ αξιέπαινη τη δημιουργία οποιασδήποτε εφαρμογής ανεξαρτήτως λειτουργικού και εάν είναι κλειστού ή ανοιχτού κώδικα, θα έλεγα μάλιστα ότι νοιώθω και ένα σχετικό δέος λαμβανομένου υπ' όψιν ότι δεν μπορώ όπως και οι περισσότεροι από μας να κάνω κάτι αντίστοιχο.
Επειδή όμως ταυτοχρόνως ανήκω και στους <<στριμμένους>> που δεν τους αρέσει καθόλου η ιδέα να τρέχουν εφαρμογές για windows μέσω
wine και ταυτοχρόνως έχω από φυσικού μου μια ροπή να είμαι περίεργος θα ήθελα αν επιθυμείς να μου ικανοποιήσεις αυτήν την περιέργειά μου.
Προαφανώς λοιπόν έχεις γνώσεις προγραμματισμού και απ' ότι διαβάζω και στην υπογραφή σου γνωρίζεις καλά και από linux.
Ποιοι είναι οι λόγοι που προτίμησες να φτιάξεις μια εφαρμογή για windows και όχι για linux και γιατί επέλεξες να είναι κλειστού κώδικα και όχι ανοιχτού ;
Επειδή δεν έχω την παραμικρή ιδέα εάν έχεις προσδοκίες μελλοντικού επαγγελματικού οφέλους από τέτοιας μορφής δραστηριότητα, σε περίπτωση που κάτι τέτοιο συμβαίνει θα με ενδιέφερε να ξέρω για ποιο λόγο ένας προγραμματιστής-δημιουργός εφαρμογών στρέφεται προς μια μάλλον κορεσμένη και περιχαρακωμένη αγορά και όχι προς μιας ραγδαία αναπτυσσόμενη. Για να το πω πιο <<λιανά>> αν και μάλλον χοντροκομμένα ποιες πιθανότητες υπάρχουν να απασχοληθεί κάποιος στη Microsoft, στην EA Sports κλπ, και ποιες στη Red Hat ή στην Canonical ;
Αν πάλι δε αυντρέχει η δεύτερη περίπτωση, παραμένει το πρώτο μου ερώτημα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.