Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

...συζητήσεις περί τεχνολογίας για hardware, software, υπηρεσίες, κλπ (για ubuntu ... στο Γενικά)

Συντονιστές: Geochr, ubuderix

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό kalopc » 01 Ιουν 2011, 17:49

Έστειλα mail στην Rovio και τώρα περιμένω απάντηση της

τώρα σε σχέση με την "μετατροπή" εφαρμογών από exe σε deb αξίζει ? εμένα γνώμη μου θα βοηθήσει πόλους niewbies να προσαρμοστούν ποιο εύκολα

α και κάτι τι πιστευετε ότι είναι καλύτερο τα πακέτα deb να περιέχουνε το wine για δουλευουν σαν "ανεξάρτητα" (50 megabyte πιάνει το wine)

η να το έχουνε στις εξαρτήσεις δλδ να εγκαθιστάτε μια φορά και μετά τέλος ?

α και έφτιαξα και ένα blog για να δημοσιεύω νέα http://exetodeb.blogspot.com/
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά ┃ Προγραμματισμός: Καλά┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
kalopc
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 23:04
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό kalopc » 02 Ιουν 2011, 12:43

Καλησπέρα παιδιά Ανακάλυψα τον Ποιο εύκολο και κατανοητό τρόπο για να φτιάχνει ο καθένας deb πακέτα για τις εφαρμογές Windows που έχει θα ξεκινήσω να γράφω Tutorial στα Ελληνικά και θα ήθελα κάποιος που ξέρει καλά Αγγλικά να το μεταφράσει και στα Αγγλικά αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί με την μετάφραση μπορεί να έρθει σε επικινωνία μαζί μου με πρωσωπικο μήνυμα.
Προϋπόθεση για την υλοπίηση τον πακέτων είναι οι εφαρμογές να παίζουν σε wine
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά ┃ Προγραμματισμός: Καλά┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
kalopc
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 23:04
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό dim459 » 04 Ιουν 2011, 01:05

Αγαπητά kalopc διάβασα όλο το thread με αρκετό ενδιαφέρον και ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι θεωρώ αξιέπαινη τη δημιουργία οποιασδήποτε εφαρμογής ανεξαρτήτως λειτουργικού και εάν είναι κλειστού ή ανοιχτού κώδικα, θα έλεγα μάλιστα ότι νοιώθω και ένα σχετικό δέος λαμβανομένου υπ' όψιν ότι δεν μπορώ όπως και οι περισσότεροι από μας να κάνω κάτι αντίστοιχο.
Επειδή όμως ταυτοχρόνως ανήκω και στους <<στριμμένους>> που δεν τους αρέσει καθόλου η ιδέα να τρέχουν εφαρμογές για windows μέσω wine και ταυτοχρόνως έχω από φυσικού μου μια ροπή να είμαι περίεργος θα ήθελα αν επιθυμείς να μου ικανοποιήσεις αυτήν την περιέργειά μου.
Προαφανώς λοιπόν έχεις γνώσεις προγραμματισμού και απ' ότι διαβάζω και στην υπογραφή σου γνωρίζεις καλά και από linux.
Ποιοι είναι οι λόγοι που προτίμησες να φτιάξεις μια εφαρμογή για windows και όχι για linux και γιατί επέλεξες να είναι κλειστού κώδικα και όχι ανοιχτού ;
Επειδή δεν έχω την παραμικρή ιδέα εάν έχεις προσδοκίες μελλοντικού επαγγελματικού οφέλους από τέτοιας μορφής δραστηριότητα, σε περίπτωση που κάτι τέτοιο συμβαίνει θα με ενδιέφερε να ξέρω για ποιο λόγο ένας προγραμματιστής-δημιουργός εφαρμογών στρέφεται προς μια μάλλον κορεσμένη και περιχαρακωμένη αγορά και όχι προς μιας ραγδαία αναπτυσσόμενη. Για να το πω πιο <<λιανά>> αν και μάλλον χοντροκομμένα ποιες πιθανότητες υπάρχουν να απασχοληθεί κάποιος στη Microsoft, στην EA Sports κλπ, και ποιες στη Red Hat ή στην Canonical ;
Αν πάλι δε αυντρέχει η δεύτερη περίπτωση, παραμένει το πρώτο μου ερώτημα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 04 Ιουν 2011, 01:17

Καλό είναι η συζήτηση αυτή να γίνει στο σχετικό νήμα εδώ: viewtopic.php?f=41&t=18814

Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό kalopc » 04 Ιουν 2011, 01:58

dim459 έγραψε:Αγαπητά kalopc διάβασα όλο το thread με αρκετό ενδιαφέρον και ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι θεωρώ αξιέπαινη τη δημιουργία οποιασδήποτε εφαρμογής ανεξαρτήτως λειτουργικού και εάν είναι κλειστού ή ανοιχτού κώδικα, θα έλεγα μάλιστα ότι νοιώθω και ένα σχετικό δέος λαμβανομένου υπ' όψιν ότι δεν μπορώ όπως και οι περισσότεροι από μας να κάνω κάτι αντίστοιχο.
Επειδή όμως ταυτοχρόνως ανήκω και στους <<στριμμένους>> που δεν τους αρέσει καθόλου η ιδέα να τρέχουν εφαρμογές για windows μέσω wine και ταυτοχρόνως έχω από φυσικού μου μια ροπή να είμαι περίεργος θα ήθελα αν επιθυμείς να μου ικανοποιήσεις αυτήν την περιέργειά μου.
Προαφανώς λοιπόν έχεις γνώσεις προγραμματισμού και απ' ότι διαβάζω και στην υπογραφή σου γνωρίζεις καλά και από linux.
Ποιοι είναι οι λόγοι που προτίμησες να φτιάξεις μια εφαρμογή για windows και όχι για linux και γιατί επέλεξες να είναι κλειστού κώδικα και όχι ανοιχτού ;
Επειδή δεν έχω την παραμικρή ιδέα εάν έχεις προσδοκίες μελλοντικού επαγγελματικού οφέλους από τέτοιας μορφής δραστηριότητα, σε περίπτωση που κάτι τέτοιο συμβαίνει θα με ενδιέφερε να ξέρω για ποιο λόγο ένας προγραμματιστής-δημιουργός εφαρμογών στρέφεται προς μια μάλλον κορεσμένη και περιχαρακωμένη αγορά και όχι προς μιας ραγδαία αναπτυσσόμενη. Για να το πω πιο <<λιανά>> αν και μάλλον χοντροκομμένα ποιες πιθανότητες υπάρχουν να απασχοληθεί κάποιος στη Microsoft, στην EA Sports κλπ, και ποιες στη Red Hat ή στην Canonical ;
Αν πάλι δε αυντρέχει η δεύτερη περίπτωση, παραμένει το πρώτο μου ερώτημα.


κοίτα μέχρι στιγμής δεν έχω φτιάξει και τις τέλειες εφαρμογές η εφαρμογή που ασχολούμαι τελευταία είναι ο Σφυγμός Player που την κατασκευάζω για λογαριασμό ενός ραδιοφωνικού σταθμού το ότι ο κώδικας είναι κλειστός είναι σε "σινενεοσι" με το ραδιοφωνικό sthatmo όσο για το ότι η εφαρμογή είναι native για windows και όχι για Ubuntu από εδώ και στο έξεις ευελπιστώ πως με την βοήθεια του monodevelop να φτιάχνω προγράμματα και για τα δυο λειτουργικά

Και όσο για το project WinDeb θα σύμφερε πόες εταιρίες να μετατρέπουν με τέτοιο τρόπο τα παιχνίδια για Ubuntu

Στα mac δεν υπάρχουνε native Games Όλα είναι μετατροπές για να είναι σαν native σχεδόν καμια μεγάλη εταιρία δεν έχει πραγματικά native games για mac όλα είναι wine και στενοχωριέμαι που βλέπω από εταιρίες games για mac και όχι για Ubuntu
Γνώσεις ⇛ Linux: Καλά ┃ Προγραμματισμός: Καλά┃ Αγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
kalopc
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 23:04
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό stavrosLinux » 01 Φεβ 2012, 22:25

kalopc έγραψε:Έχω καλά νέα Angry Birds τώρα σε (.deb) και με τώρα με το wine 1.3 στις εξαρτήσεις

συντόμευση στο φάκελο παιχνίδια, με την απεγκατάσταση μέσω του synaptic or software center σβήνονται όλα τα αρχεία και δεν μένει υχνος από το game

Το Angry Birds είναι αγορασμένο από το IntelAppUp και είναι νόμιμο απλά δεν ξέρω αν θα πρέπει να το ποστάρω δεν θέλω να το συμπεριλαβουνε σαν Warez και δεν θέλω να παραβιάσω τους κανόνες του φόρουμ.


Off topic:
http://kizi.com/games/brave-kings
Επ. Γνώσεων: Linux, Μέτριο┃ Προγρ/σμός, Όχι ┃ Αγγλικά, Kαλά
PC's: i) Lubuntu 13.10 @ Lenovo G550 "Droopy" broadcom BCM4312 {PCI-ID 14e4:4315} Intel GMA 4500MHD
ii) CentOS 6.4 @ "Speedy Gonzales" Core2duo E6400 2.13 Gz, ATI Radeon X1950 (free driver)
iii) Lubuntu 13.10 @ "monkey" Pentium D 3.40 GHZ, NV44 [GeForce 6200 LE](rev a1)
Άβαταρ μέλους
stavrosLinux
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2008, 19:20
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό medigeek » 02 Φεβ 2012, 14:37

Έπαιζα σήμερα με το Qt Quick / QML: https://github.com/medigeek/SfygmosPlayer
Δεν θέλει wine, βασίζεται σε Qt4/c++/HTML5 (webkit)/Javascript (To chat απ'ό,τι κατάλαβα θέλει java)



64-bit:
https://github.com/downloads/medigeek/S ... md4.tar.gz

Χρειάζεστε το πακέτο libqtwebkit-qmlwebkitplugin:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install libqtwebkit-qmlwebkitplugin
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 13 Φεβ 2012, 14:55

medigeek έγραψε:Έπαιζα σήμερα με το Qt Quick / QML: https://github.com/medigeek/SfygmosPlayer
Δεν θέλει wine, βασίζεται σε Qt4/c++/HTML5 (webkit)/Javascript (To chat απ'ό,τι κατάλαβα θέλει java)



64-bit:
https://github.com/downloads/medigeek/S ... md4.tar.gz

Χρειάζεστε το πακέτο libqtwebkit-qmlwebkitplugin:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install libqtwebkit-qmlwebkitplugin


@medigeek μήπως να το βάλω στο http://wiki.ubuntu-gr.org/Community/Projects ; :)
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό medigeek » 13 Φεβ 2012, 15:05

Άσε πρώτα να δούμε τι θα πει ο kalopc, δεν μου έχει απαντήσει ακόμη. Ελπίζω να μην έχουν πρόβλημα που πήρα τη φωτογραφία του λογισμικού τους.
Edit: Θα το προσθέσω, έτσι κι αλλιώς δεν χάνουμε τίποτα.

Συνέχεια εδώ: viewtopic.php?f=6&t=22116
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: Sfygmos Player v2.0.0 For Ubuntu

Δημοσίευσηαπό filippos.xf » 13 Φεβ 2012, 15:24

medigeek έγραψε:Άσε πρώτα να δούμε τι θα πει ο kalopc, δεν μου έχει απαντήσει ακόμη. Ελπίζω να μην έχουν πρόβλημα που πήρα τη φωτογραφία του λογισμικού τους.

Τι πρόβλημα να έχουν, ευχαριστώ πρέπει να πούνε..
filippos.xf
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2866
Εγγραφή: 14 Μαρ 2009, 04:58
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Περί Τεχνολογίας