βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com line

...browsers, email, downloads, torrents, κλπ (όχι προβλήματα καρτών εδώ)

Συντονιστής: the_eye

βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com line

Δημοσίευσηαπό lepidas » 11 Ιαν 2013, 16:42

Σε Raspbian (Raspberry+Debian) εγκατέστησα το sakis3g για να λειτουργώ ένα στικάκι απο τη w**d,
κατάφερα και το ξεκινώ σε CLI αλλά δεν ξέρω πως γίνεται να το κάνω να ξεκινά η εντολή αυτόματα μετά απο άνοιγμα της συσκευής

η εντολή για εκίνηση σε CLI είναι αυτή (για τα δικά μου χαρακτηριστικά)
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo ./sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό lepidas » 11 Ιαν 2013, 17:01

βρήκα μια εντολή στο crontab "@reboot" και έβαλα sudo crontab -e
Κώδικας: Επιλογή όλων
connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr

αλλα δεν ξεκίνησε μετά απο reboot, δε ξέρω τι πρέπει να κάνω...
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό simosx » 11 Ιαν 2013, 17:17

lepidas έγραψε:βρήκα μια εντολή στο crontab "@reboot" και έβαλα sudo crontab -e
Κώδικας: Επιλογή όλων
connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr

αλλα δεν ξεκίνησε μετά απο reboot, δε ξέρω τι πρέπει να κάνω...


Είναι πιθανό να τρέχει η εντολή πολύ νωρίς κατά την εκκίνηση, ενώ το NetworkManager δεν έχει ξεκινήσει ακόμα ως υπηρεσία.
Μπορείς να βάλεις, για δοκιμή, μια εντολή που να τρέχει ps ax, οπότε να δεις αν στο σημείο εκείνο είναι πάνω το network manager.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό lepidas » 11 Ιαν 2013, 17:29

τι εστί ps ax;

επίσης στο crontab -e έβαλα το παρακάτω και όχι αυτό που έγραψα παραπάνω
Κώδικας: Επιλογή όλων
@reboot /sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό simosx » 11 Ιαν 2013, 18:10

lepidas έγραψε:τι εστί ps ax;


Είναι η εντολή για να δεις τις διεργασίες στον υπολογιστή σου. Γράφεις ps ax στο τερματικό για να δεις.

lepidas έγραψε:@reboot /sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr


Αυτό σημαίνει ότι το εκτελέσιμο sakis3g είναι στον κατάλογο /. Είναι πράγματι έτσι;
Δοκίμασε να τρέξεις
Κώδικας: Επιλογή όλων

/sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr

από το τερματικό για να δεις αν θα βγάλει αποτέλεσμα.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό lepidas » 11 Ιαν 2013, 19:16

λοιπόν συνέβει το εξής το οποίο περιπλέκει τα πράγματα και μάλλον αντί να το ξεκινάω με crontab μάλλον πρέπει να φτιαχτεί ένα σκριπτάκι για να ελέγχει εάν ξεκίνησε το στικάκι και εάν όχι να του ξαναλέει "ξεκίνα", ξεκίνησε όντως με
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo /home/pi/sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr

αλλα είπε
Κώδικας: Επιλογή όλων
Failed to connect.

του ξαναείπα
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo /home/pi/sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr

και είχαμε επιτυχία
Κώδικας: Επιλογή όλων
E1752C connected to WIND GR (20210).
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό lepidas » 11 Ιαν 2013, 19:20

οπότε ζητείται σκριπτάκι :mrgreen: να ξεκινά το sakis3g αμέσως με το άνοιγμα του υπολογιστή, να ελέγχει εάν το sakis3g ξεκίνησε και εάν όχι να επιμένει μέχρι να ανοίξει :angel:
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό medigeek » 13 Ιαν 2013, 14:41

Σεναριο #1:

Πες πως το script είναι το /home/pi/connectme.sh
Μορφοποιημένος Κώδικας: Επιλογή όλων
#!/bin/bash
function isonline {
ping -q -c1 http://www.google.com > /dev/null
if [[ "x0" == "x$?" ]]; then
return 0 #All ok, we have internet
else
return 1 #Error, no internet
fi
}

reconnect=0

while true; do
echo "Begin online check"
if [[ $reconnect == 0 ]]; then
echo "Trying to reconnect"
killall -9 -r sakis3g
sleep 5
/home/pi/sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr
fi
sleep 60
if [[ isonline ]]; then
reconnect=1 #Do not attempt to reconnect
echo "All OK, connection established"
else
reconnect=0 #Try to reconnect
echo "Error while establishing connection, retrying"
fi
done


Το βάζεις να εκτελεστεί στο αρχείο /etc/crontab μια φορά κατά το boot:
Κώδικας: Επιλογή όλων
@reboot /home/pi/connectme.sh


Δεν χρειάζεται sudo μιας και το /etc/crontab είναι ήδη root.

Σενάριο #2:
Δημιουργούμε και αφαιρούμε αρχείο για να ελεγξουμε αν θα εκτελεστεί το sakis3g:
Μορφοποιημένος Κώδικας: Επιλογή όλων
#!/bin/bash

function isonline {
ping -q -c1 http://www.google.com > /dev/null
if [[ "x0" == "x$?" ]]; then
return 0 #All ok, we have internet
else
return 1 #Error, no internet
fi
}

echo "Attempting to connect online"
if [[ ! -e /home/pi/reconnectme ]]; then
#/home/pi/reconnectme does not exist = attempt to reconnect
echo "Trying to reconnect"
killall -9 -r sakis3g
sleep 5
/home/pi/sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr
fi
sleep 60
if [[ isonline ]]; then
echo "All OK, connection established"
touch /home/pi/reconnectme #Create file = do not attempt to reconnect
else
#Try to reconnect = remove /home/pi/reconnectme
echo "Error while establishing connection, retrying"
rm -f /home/pi/reconnectme
fi


Αν υπάρχει το αρχείο /home/pi/reconnectme δεν θα εκτελεσει το sakis3g.

Στο /etc/crontab για να εκτελεί κάθε 2 λεπτά το script:
Κώδικας: Επιλογή όλων
*/2 * * * * /home/pi/connectme.sh


Συνολικά ίσως χρειαστεί 4-6 λεπτά (μια φορά κάνει έλεγχο και τη δευτερη φορά εκτελεί το sakis3g).

Σημειώσεις:
* Και στα δύο σενάρια χρειάζεται το script να γίνει εκτελέσιμο:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo chmod +x /home/pi/connectme.sh

* Μπορείς να δοκιμάσεις το script με την εντολή:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo /home/pi/connectme.sh
Τελευταία επεξεργασία από medigeek και 15 Ιαν 2013, 09:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κύπριος; Κόπιασε στο ubuntu-cy! ┃ Launchpad Debian Github
Οδηγός για νεοεισερχόμενους -- Αρχικές οδηγίες για αρχάριους χρήστες του Ubuntu

1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-21-generic 64bit (en_US.UTF-8, GNOME cinnamon2d), Ubuntu 3.5.0-19-generic, Windows 7
3 Intel Core2 Duo CPU E6550 2.33GHz ‖ RAM 5970 MiB ‖ MSI MS-7235
4 nVidia G73 [GeForce 7300 GT] [10de:0393] {nvidia}
5 eth0: Realtek RTL-8110SC/8169SC Gigabit Ethernet [10ec:8167] (rev 10)
Άβαταρ μέλους
medigeek
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 5023
Εγγραφή: 24 Μάιος 2008, 14:49
Τοποθεσία: Σερβία/Κύπρος
Launchpad: medigeek
IRC: savvas
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό lepidas » 13 Ιαν 2013, 19:20

πολυ ωραια και ευχαριστω πολυ, θα τα δοκιμασω αργα το βραδυ.

τι πρεπει να διαβασω ωστε να μπορω να κανω και εγω μικρα σκριπτακια να καλυπτω τις αναγκες μου;
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Re: βοηθεια για αυτομ.εκίνηση του sakis3g σε Debian απο com

Δημοσίευσηαπό lepidas » 13 Ιαν 2013, 22:58

Δεν πέτυχε κανένα σενάριο δυστυχώς.

ΣΕΝΑΡΙΟ 1
έδωσα
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo nano /home/pi/auto3g.sh


και έβαλα μέσα
Κώδικας: Επιλογή όλων
#!/bin/bash
function isonline {
ping -q -c1 http://www.google.com > /dev/null
if [[ "x0" == "x$?" ]]; then
return 0 #All ok, we have internet
else
return 1 #Error, no internet
fi
}

reconnect=0

while true; do
echo "Begin online check"
if [[ $reconnect == 0 ]]; then
echo "Trying to reconnect"
/home/pi/sakis3g connect USBINTERFACE=0 APN=gint.b-online.gr
fi
sleep 60
if [[ isonline ]]; then
reconnect=1 #Do not attempt to reconnect
echo "All OK, connection established"
else
reconnect=0 #Try to reconnect
echo "Error while establishing connection, retrying"
fi
done


και μετά
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo nano /etc/crontab


και πρόσθεσα μέσα τη γραμμή
Κώδικας: Επιλογή όλων
@reboot /home/pi/auto3g.sh
Άβαταρ μέλους
lepidas
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3326
Εγγραφή: 11 Μάιος 2011, 11:10
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Εφαρμογές για Internet