Σίμο καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά ο πωλητής/τεχνικός θα πρέπει να ξέρει να το υποστηρίξει το linux...
Για παράδειγμα γνώριζα δύο τεχνικούς... Ο ένας ήταν αποκλειστικά χρήστης των windows και το linux το γνώριζε εξ όψεως... Αποτέλεσμα, όποιος πελάτης αγόραζε netbook με linux και αφού δυσκολευόταν να εξοικιωθεί, το επέστρεφε και ζητούσε windows... Ο συγκεκριμένος τεχνικός μη μπορώντας να υποστηρίξει το linux, να του δείξει τα πλεονεκτήματα και τις εναλλακτικές (openoffice αντί για office) αναγκαζόταν να βάλει windows για να έχει το κεφάλι του ήσυχο... Στο τέλος για να αποφεύγει τυχόν παρόμοιες καταστάσεις, πρότεινε ΜΟΝΟ netbook με windows αντί για linux.
Σε αντίθεση, ο άλλος τεχνικός γνώριζε σε καλό επίπεδο το linux, με αποτέλεσμα να πρότεινε πάντα στους πελάτες netbook με linux... Και δείχνοντας τα πλεονεκτήματα του και τις εναλλακτικές, ο πελάτης έφευγε ευχαριστημένος και δεν ξαναεπέστρεφε για να ζητήσει windows... Και το ευχάριστο μάλιστα είναι ότι επέστρεφαν όχι για να ζητήσουν windows, αλλά για κάποιες επιπλέον απορίες που είχαν σχετικά με το linux... Παρατήρησε μάλιστα πως οι απορίες τους ήταν σε προχωρημένο γνωστικό επίπεδο, που σήμαινε πως ασχολήθηκαν με το λειτουργικό σε βάθος...
Εγώ πιστεύω πως από τη στιγμή που ο πελάτης/μαθητής δεν έχει ακουστά από linux, εξαρτάται στη διάθεση του πωλητή/τεχνικού τι θα του πουλήσει...