Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 13:13
Off topic:
Εγώ έχω πάρει netbook χωρίς windows, αυτό της υπογραφής μου. Αλλά έχει περάσει σχεδόν ενάμιση χρόνος από τότε. Δεν φέρνουν πια netbooks με προεγκατεστημένο linux, και ο λόγος είναι απλός: τους έμεναν όλα στα ράφια.
Εγώ έχω πάρει netbook χωρίς windows, αυτό της υπογραφής μου. Αλλά έχει περάσει σχεδόν ενάμιση χρόνος από τότε. Δεν φέρνουν πια netbooks με προεγκατεστημένο linux, και ο λόγος είναι απλός: τους έμεναν όλα στα ράφια.