Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 13:13
από tolis_01
Off topic:
Εγώ έχω πάρει netbook χωρίς windows, αυτό της υπογραφής μου. Αλλά έχει περάσει σχεδόν ενάμιση χρόνος από τότε. Δεν φέρνουν πια netbooks με προεγκατεστημένο linux, και ο λόγος είναι απλός: τους έμεναν όλα στα ράφια.