Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 16:02
c7p έγραψε:Off topic:
Τελευταία ερώτηση και τελειώνω εδώ γιατί βγήκαμε αρκετά offtopic, τελικά την επιστροφή θα την πάρω απο την ms ή την hp ; δηλαδή που θα απευθυνθώ ;
Off topic:
Στην ΗΡ .
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
c7p έγραψε:Off topic:
Τελευταία ερώτηση και τελειώνω εδώ γιατί βγήκαμε αρκετά offtopic, τελικά την επιστροφή θα την πάρω απο την ms ή την hp ; δηλαδή που θα απευθυνθώ ;