Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 16:02
από linuxman
c7p έγραψε:Off topic:
Τελευταία ερώτηση και τελειώνω εδώ γιατί βγήκαμε αρκετά offtopic :P , τελικά την επιστροφή θα την πάρω απο την ms ή την hp ; δηλαδή που θα απευθυνθώ ;

Off topic:
Στην ΗΡ .