Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 18:51
ftso έγραψε:vagrale13 έγραψε:Συμφωνα με τα παραπανω χαρακτηριστικα, κανε εγκατασταση το Puppel 4.3.1
Και όταν λέμε εγκατάσταση για το puppel, το καλύτερο είναι απλά εξαγωγή των αρχείων και ρύθμιση του grub.
http://thehamsters.yolasite.com/tutoria ... pel-happy-
Ναι, μπορει να γινει και ετσι.... οπως επισης απλα να το τρεχει live,
και να Αποθηκευει τις οποιες ρυθμισεις, αλλαγες κανει στο δισκο!
Διαλεγει και παιρνει! :