Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 18:53
emmsarris έγραψε:Και φυσικά έχει ασύγκριτα μεγαλύτερες επιλογές σε προγράμματα και παραμετροποίηση από το lxde!!!
Σε παραμετροποίηση ίσως, αλλά οι περισσότερες ρυθίσεις απαιτούν και πόρους συστήματος και δεν απευθύνονται σε παλιούς υπολογιστές.
Τώρα για πρόγράμματα η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του lxde, καθώς είανι GTK και οι εφαρμογές από το Gnome και το XFCE λειτουργούν απρόσκοπτα, εν εντιθέσι με τις QT του KDE.
Επίσης, όσο ελαφρύ και να φτιάξεις το KDE3, ακόμα υστερεί σε επιδόσεις από το LXDE.